Το spot “Peloponnese, Greece Beyond the Obvious” της Unlimited Creativity για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, αποσπά ακόμα μία χρυσή διάκριση σε διεθνές φεστιβάλ υψηλού κύρους. Συγκεκριμένα, κέρδισε το Gold Dolphin Trophy στο φετινό Cannes Corporate Media & TV Awards.

Η φημισμένη διοργάνωση των Καννών αποτελεί μέρος της σειράς φεστιβάλ CIFFT, του πιο διάσημου θεσμού στον χώρο των ταινιών τουριστικού marketing, όπου το spot έχει ήδη κερδίσει άλλες 3 κορυφαίες διακρίσεις, δύο Silver (Σερβία και Νότια Αφρική) και ένα ακόμα Gold στη Νέα Υόρκη. Η αθροιστική βαθμολογία που έχει συγκεντρώσει το spot μέχρι στιγμής στις διοργανώσεις του φημισμένου Circuit το φέρνει στη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη, στην κατηγορία region.

H Unlimited Creativity επιμελήθηκε το δημιουργικό concept και το σενάριο του πολυβραβευμένου video. Την παραγωγή υλοποίησε η Indigo View – Creative Media Productions με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Γκότση. Την ανάπτυξη της στρατηγικής της καμπάνιας επιμελήθηκε η εταιρεία στρατηγικής τουριστικού marketing MINDHAUS και τον σχεδιασμό της digital επικοινωνίας η Curious Ahead.