Αναβαθμισμένο ρόλο στην επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού διεκδικούν, με τρεις νέες δράσεις και με καινοτόμες ψηφιακές λύσεις τα μικρά τουριστικά καταλύματα, όπως καταδεικνύει η ολοκληρωμένη στρατηγική της ΣΕΤΚΕ (Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος) που παρουσιάστηκε στην Xenia 2022.

Στο πλαίσιο «στρογγυλής τράπεζας» για το θέμα που συνδιοργάνωσε η Συνομοσπονδία σε συνεργασία με την Epsilon Hospitality (εταιρεία του Ομίλου Epsilon Net), ο πρόεδρος της ΣΕΤΚΕ, Παναγιώτης Τοκούζης ανέλυσε το πλάνο υλοποίησης των δράσεων «Smotel», «Καλάθι Πρωινού» και «Alternative Holiday Experiences by SETKE».

Το «Smotel» είναι ένα brand name που αποσκοπεί στη δημιουργία μία νέας «γενιάς» τουριστικών καταλυμάτων. Με το νέο brand name μπορεί να πιστοποιείται ένα τουριστικό κατάλυμα, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους, υπό την προϋπόθεση, ότι παρέχει αναβαθμισμένες και εξειδικευμένες υπηρεσίες και παροχές προς τους επισκέπτες του.

Το «Καλάθι Πρωινού της ΣΕΤΚΕ» είναι ένα καλάθι γεμάτο από αγνά, παραδοσιακά προϊόντα κάθε τόπου, από αυθεντικές ελληνικές γεύσεις, το οποίο στόχο έχει, αφενός τη διασύνδεση του πολιτισμικού, γαστρονομικού πλούτου της χώρας μας με τη διαμονή και τη φιλοξενία στις επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων και αφετέρου την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών, που προσφέρουν τα μικρά τουριστικά καταλύματα.

Ο «Τουρισμός Εμπειρίας από τη ΣΕΤΚΕ» προσφέρει στα τουριστικά καταλύματα του κλάδου τη δυνατότητα να εξειδικευτούν σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, προσελκύοντας επισκέπτες με ειδικά ενδιαφέροντα, συμβάλλοντας συγχρόνως στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αναφέρει ο κ. Τοκούζης.

Οι τέσσερις πρώτες εξειδικευμένες προτάσεις διακοπών της ΣΕΤΚΕ είναι το Nature by SETKE (Περιπατητικός – Περιηγητικός Τουρισμός), το Cycling by SETKE (Ποδηλατικός Τουρισμός), το Family by SETKE (Οικογενειακός Τουρισμός) και τέλος το Gastronomy by SETKE (Γνωριμία με την Ελληνική Κουζίνα).