Με στόχο την προβολή της Πρέβεζας, o Δήμος στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την εταιρεία CK Strategies, διοργάνωσε ένα ξεχωριστό ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) για δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες από την Ελληνική αγορά, για να γνωρίσουν την πανέμορφη θαλασσινή πολιτεία τους, το «νησί της Ηπείρου» και τα κρυφά διαμάντια της.

Όπως ήταν αναμενόμενο έφυγαν ενθουσιασμένοι από την πρωτότυπη βιωματική εμπειρία, αφού απόλαυσαν μια μοναδική θαλασσινή κουζίνα, ξεναγήθηκαν  στην αρχαία Νικόπολη και στη βόλτα με το καΐκι γνώρισαν τα δελφίνια του Αμβρακικού και τους ψαράδες των νταλιανιών.

Η Πρέβεζα είναι η μοναδική πόλη που στην καρδιά της κρύβει μια αρχαία πολιτεία τη Νικόπολη, άριστα διατηρημένη.

Στο Σαιτάν Παζάρ και στα πλακόστρωτα δρομάκια της με τις βουκαμβίλιες έχει συγκεντρωμένα τα καλύτερα μεζεδοπωλεία και ταβέρνες με θαλασσινή κουζίνα. Άλλωστε ο Αμβρακικός είναι πλούσιος σε ψάρια κυρίως σε σαρδέλες, γαύρους, τσιπούρες και φαγκριά αλλά και γαρίδες με νοστιμιά θαυμαστή.

Χαρούμενη ατμόσφαιρα και μια θάλασσα υπέροχη αφού διαθέτει την μεγαλύτερη συνεχόμενη παραλία μήκους 26 χιλιομέτρων με νερά γαλαζοπράσινα και ηλιοβασιλέματα μοναδικά.

Η βιωματική αυτή εμπειρία όπως δήλωσαν θα τους ακολουθεί και σίγουρα θα επιστρέψουν.  Η Πρέβεζα έχει όλα τα δεδομένα να γίνει ο απόλυτος τουριστικός και γαστρονομικός προορισμός για κάθε εποχή του χρόνου.

Οι δημοσιογράφοι εκπροσώπησαν διακεκριμένα ΜΜΕ (ενδεικτικά: ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, TRAVEL.GR, CNN.GR, NEWSBOMB.GR, Skai.GR, STAR.GR, BUSINESSWOMAN.GR, 2BOARD, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, HUFFINGTONPOST.GR, GRTIMES.GR, ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, AIΓΑΙΟΝ ΤV, ΕΡΤ, ΣΚΑΙ, ΝΕWS 24/7, Greek Instagramers events, Travel Bloggers Greece κ.ά.).

Oι τουριστικοί πράκτορες εκπροσώπησαν τα γραφεία (ενδεικτικά: Signature travel, Cosmorama, Manessis, Kyklos, Himalaya, Amphitrion, Gassi holidays, Splendid, Mazi Travel, Holiday Emotions.

 

Σκοπός της πρωτοβουλίας ήταν να γνωρίσουν οι δημοσιογράφοι και οι τουριστικοί πράκτορες τον τόπο και να καταγράψουν αυτή τους τη εμπειρία στα ΜΜΕ που εκπροσωπούν.  Σε ό,τι αφορά τους τουριστικούς πράκτορες αποκόμισαν μια ολοκληρωμένη γνωριμία του τόπου, των ξενοδοχείων, των εστιατορίων αλλά και των ανθρώπων, προκειμένου να εντάξουν στα προγράμματα εκδρομών τους την Πρέβεζα και τη γύρω περιοχή.

Η πρωτοβουλία αυτή του Δήμου είναι η αρχή εντός προγράμματος ανάπτυξης του τουρισμού και διαμόρφωσης της τουριστικής και γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής.