Εμπλουτισμένη με νέα product labels είναι πλέον ο νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου που παρουσίασε στην Αθήνα ο Υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου. Ο κ. Σάββας Πέρδιος ανέφερε στην παρουσίασή του ότι τίθεται τέλος στην εποχή που ο ήλιος και η θάλασσα ήταν η ταυτότητα του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου και αρχίζει μια νέα εποχή με νέα ταυτότητα διαφορετική, πιο ανοιχτόμυαλη και πιο περιεκτική.
Τα product label «Γαλάζιες σημαίες», Cyprus Nature Trails και το «Γεωπάρκο Τροόδους» αναδεικνύουν την ομορφιά της Κυπριακής φύσης, το σήμα Heartland of Legends αποτυπώνει τον χαρακτήρα της Κύπρου, ο οποίος διαμορφώθηκε από την ιστορία της και το αποτύπωμα των πολιτισμών που πέρασαν από τα χώματά της και το σήμα Colourful Villages περιγράφει με δύο λέξεις τα όμορφα και γραφικά χωριά της Κύπρου. Τα product labels Cyprus Breakfast, Vegan Friendly, Taste Cyprus Delightful Journeys εισάγουν στην πρώτη μαγεία της κυπριακής γαστρονομίας. Τις γεύσεις αυτές συμπληρώνουν οινολογικά τα product labels που αφορούν το κρασί και συγκεκριμένα το Wine Routes label και το Commandaria, ένα label που οδηγεί σε ένα ταξίδι στον χρόνο.
Το παζλ της νέας ταυτότητας συμπληρώνουν τα σήματα Theme Parks και Christmas Villages που δίνουν νότες χαράς στις διακοπές ολόχρονα και χρωματίζουν όμορφα τις γιορτές των Χριστουγέννων.