Ταξίδι επίδειξης (demonstration tour) των πολιτιστικών τουριστικών πόρων και μνημείων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 11-13 Νοεμβρίου, στο οποίο συμμετείχαν Αθηναίοι επιλεγμένοι δημοσιογράφοι και opinion leaders.
Το ταξίδι οργανώθηκε στα πλαίσια του προγράμματος E-Tourism του Interreg Greece – Bulgaria «Event organization Demonstration Tours for tourism stakeholders, magazines and tour operators» για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, από τη διαφημιστική εταιρεία “The Creatives”.
Οι εμπειρίες περιλάμβαναν επίσκεψη στη νέα έκθεση του Αρχαιολογικού Μουσείου, περιπατητική διαδρομή στους πεζόδρομους του κέντρου της πόλης, επίσκεψη σε εστιατόρια που διακρίνονται για τις δημοφιλείς τοπικές τους γεύσεις, εκδρομή με σκάφος στον Θερμαϊκό κόλπο, ιδιωτικό δείπνο υπό την επιμέλεια του σεφ Γιάννου Σδούγκα, εμπειρία περιποίησης και ευεξίας, καθώς και επίσκεψη στο Κτήμα Γεροβασιλείου για ξενάγηση και οινογνωσία την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού.