Σε τι τιμές πουλούν τα ξενοδοχεία το 2023

Η φετινή τουριστική σεζόν φαίνεται ότι έφερε πολύ καλά έσοδα για τους ελληνικούς προορισμούς, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να φτάσει τα επίπεδα του 2019. Ωστόσο οι τιμές για το 2023, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, έχουν ανοδική τάση, όπως καταγράφει η ΟΤΑ Insight, η κορυφαία cloud based intelligence πλατφόρμα στον τομέα της ξενοδοχίας.

Οι τιμές στα ξενοδοχεία φέτος
Συγκρίνοντας τις τιμές του 2022 με αυτές του 2019 σε μια σειρά εγχώριων προορισμών με ανταγωνιστικούς προορισμούς στην Ισπανία, την Πορτογαλία και την Αίγυπτο (το δείγμα αφορά όλα τα καταλύματα ανεξαρτήτου αστεροποίησης), μπορεί κάποιος να παρατηρήσει ότι προορισμοί όπως το Sharm El Sheikh όχι μόνο επανήλθαν από το 2019 αλλά αυξήθηκαν σημαντικά σε κάποιες περιπτώσεις και πάνω από το 50%. Ξεκάθαρη ανάκαμψη με ανοδικές τάσεις διακρίνει κανείς και για τη Λισαβόνα και την Ίμπιζα, ενώ για τους ελληνικούς προορισμούς βλέπουμε ότι η Σαντορίνη υπολείπεται περίπου σε τάξεις του 25% συνολικά, όπως και η Αθήνα που κατάφερε να ανεβάσει τιμές σε σύγκριση με το 2019 μόνο τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Τέλος η Ρόδος φαίνεται να έχει τις καλύτερες ανοδικές τάσεις μεταξύ Ιουλίου και Αυγούστου σε επίπεδα 7-8%.

Ανεβαίνουν οι τιμές το 2023
Ένα σημαντικό στοιχείο που προκύπτει όταν συγχωνεύουμε τις διαφημιζόμενες τιμές για το 2023 είναι ότι ξεκάθαρα θα είναι ακόμη υψηλότερες. Πράγμα που δείχνει τη δυναμική των προορισμών και το περιθώριο ακόμη μεγαλύτερης κερδοφορίας από τα ξενοδοχεία.

«Έχουμε ξεκάθαρα χαρτογραφημένα παραδείγματα επιχειρήσεων στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο οι οποίες βλέπουν σοβαρά τον εαυτό τους και διακρίνονται από επαγγελματισμό να ανεβάζουν την ADR’ και το RevPAR τους χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και θέτοντας το Revenue Management / Profit Management ως ένα πάρα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στην επιχείρηση τους», σχολιάζει ο κ. Βασίλειος Ριαβόγλου, Senior Business Development Manager Eastern Med & Balkans, της OTA Insight.

Παγκόσμια μέρα Οινοτουρισμού 2022: Οδοιπορικό Σ. Ζαχαράκη στον Αττικό Αμπελώνα

Οδοιπορικό σε οινοποιεία του Αττικού Αμπελώνα, του μεγαλύτερου ενιαίου αμπελώνα της χώρας, πραγματοποίησε την Κυριακή 13/11 η Υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού.

Η Υφυπουργός επισκέφθηκε, μαζί με την Γενική Γραμματέα Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κα Καλογήρου και τον Πρόεδρο της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου, κ. Κωνσταντίνο Ευσταθίου, το κτήμα Οινότρια Γη- Κ. Λαζαρίδη, στο Καπανδρίτι, τους Αμπελώνες Μάρκου, στην Παιανία, και το Οινοποιείο Νικολού στο Κορωπί.

Η κα Ζαχαράκη αναφέρθηκε στη σημασία του οινοτουρισμού και την προτεραιότητα που δίνει το Υπουργείο στην ενίσχυση της δυναμικής του, με το οδοιπορικό που διοργανώνει σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και τις Περιφέρειες και το οποίο, ήδη, μετρά τρεις στάσεις σε τρεις οινοπαραγωγικές περιοχές της χώρας. Παράλληλα, προχωρά η ανάπτυξη ειδικής πλατφόρμας και η θεσμοθέτηση βραβείων για τα οινοποιεία που φέρουν το ειδικό σήμα. Ήδη υπάρχουν πάνω από 100 οινοποιεία με σήμα επισκέψιμου οινοποιείου, αριθμό-ρεκόρ για τη χώρα μας.

Παγκόσμια πρωτιά στους τομείς του αειφόρου & οικογενειακού τουρισμού

Τριπλή διάκριση στον θεσμό των World Travel Awards 2022, κατέκτησε το Sani Resort, ο παγκοσμίου κύρους προορισμός για οικογενειακές διακοπές πολυτελείας στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής. Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, το θέρετρο του Ομίλου Sani/Ikos ανακηρύχθηκε World’s Leading Family & Beach Resort, ενώ για τρίτη χρονιά κέρδισε το βραβείο World’s Leading Luxury Green Resort όντας το πρώτο πιστοποιημένο θέρετρο στην Ελλάδα με μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα ήδη από το 2020. Επίσης, για πρώτη φορά κατέκτησε τη διάκριση World’s Leading Cultural Destination Resort για τη φετινή επετειακή διοργάνωση 30 χρόνων του Sani Festival.

Τα World Travel Awards αναδεικνύουν και επιβραβεύουν την αριστεία στον κλάδο του τουρισμού, ενώ θεωρούνται ένας από τους σημαντικότερους και πλέον έγκριτους θεσμούς διεθνώς. Η διάκριση του Sani Resort επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στον οικογενειακό τουρισμό πολυτελείας εδώ και πάνω από 50 χρόνια, καθώς και το όραμά του για αειφόρο ανάπτυξη, με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Με αφορμή τη διάκριση του Sani Resort, ο Chief Sales & Marketing Officer του Ομίλου Sani/Ikos, κ. Αντώνης Αβδελάς δήλωσε: «Πιστοί στη δέσμευσή μας, συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε στον τομέα του αειφόρου τουρισμού, προσφέροντας κορυφαίας ποιότητας εμπειρίες φιλοξενίας σε οικογένειες και φέροντας τους ανθρώπους πιο κοντά μέσα από την φύση, την τέχνη και τον πολιτισμό.

Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους επισκέπτες μας∙ η τριπλή αυτή βράβευση είναι μία σημαντική αναγνώριση για το Sani Resort και όλους τους ανθρώπους μας, μια διάκριση που πιστοποιεί τις αρχές, τις αξίες και το όραμα του Ομίλου μας. Ανυπομονούμε και την ερχόμενη σεζόν να προσφέρουμε κορυφαία φιλοξενία για όλη την οικογένεια, ενισχύοντας τη θετική μας συμβολή στο περιβάλλον και τις κοινότητες όπου δραστηριοποιούμαστε».

Απολογισμός ΕΚΕ 2021 του Mitsis Hotels: Μια ιστορία αλλαγής

Δεσμευμένος στην Εταιρική Υπευθυνότητα και με προορισμό τη βιώσιμη φιλοξενία, ο Όμιλος MITSIS HOTELS δημοσίευσε την τρίτη έκδοση του Ετήσιου Κοινωνικού Απολογισμού για το έτος 2021.

Ο Απολογισμός παρουσιάζει το νέο ολιστικό πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου με τίτλο ‘A story of change’. Μέσω των 5 πυλώνων του προγράμματος, ο Όμιλος στοχεύει να αποτελέσει πρότυπο για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της χώρας και εντάσσει πληθώρα δράσεων για την αντιμετώπιση καίριων σύγχρονων προκλήσεων του κλάδου, συνεισφέροντας το 5% των ετήσιων καθαρών κερδών του σε κοινωνικές και φιλανθρωπικές δράσεις.

Η προσήλωση του Ομίλου στις αρχές της αειφορίας αποτυπώνεται στους 5 πυλώνες του προγράμματος:

  • Αναπτύσσουμε δεσμούς με τις τοπικές κοινωνίες
  • Αναδεικνύουμε την πολιτιστική μας κληρονομιά
  • Αγκαλιάζουμε τη διαφορετικότητα
  • Αξιοποιούμε νέες ευκαιρίες
  • Νοιαζόμαστε για το περιβάλλον.

Για τη συνεχή προσπάθεια και προσφορά του, ο Όμιλος Mitsis Hotels αναγνωρίζεται με πλήθος διακρίσεων για το σύνολο των 19 ξενοδοχείων του, μεταξύ των οποίων οι πιστοποιήσεις Bike Friendly, Blue Flag, Green Key, ISO 14001, ISO 22000 και Travelife Gold Certification, καθώς και η βράβευση του Ομίλου στις ‘Πιο Βιώσιμες Επιχειρήσεις στην Ελλάδα’ για το 2022. Δείτε εδώ τον Απολογισμό Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης 2021 του Ομίλου Mitsis Hotels.

Εύη Καρκίτη, Thessaloniki Walking Tours: Η Θεσσαλονίκη μέσα από ασυνήθιστες οπτικές

Πότε ξεκίνησαν τα Thessaloniki Walking Tours;

Ε.Κ.: Το 2013, όταν η ίδια η πόλη ήταν πολύ διαφορετική από τη Θεσσαλονίκη σήμερα. Το πρώτο μας τουρ είχε τον τίτλο «Εγώ, ο Γαλέριος», μια περιήγηση στο ρωμαϊκό παρελθόν της Θεσσαλονίκης αλλά και στον βίο του αυτοκράτορα Γαλέριου. Η ιδιαιτερότητα ήταν πως ο ξεναγός μιλούσε ο ίδιος σαν Γαλέριος, μια ξενάγηση που έγινε στο α’ ενικό πρόσωπο αφήνοντας εμβρόντητο το κοινό. Από τότε δεν σταματήσαμε να τολμούμε, να υποστηρίζουμε με πάθος καινοτόμα πρότζεκτ και συνεργασίες. Έχουμε δει την Θεσσαλονίκη από αμέτρητες και διαφορετικές οπτικές γωνίες σε περιηγήσεις με απτά αλλά και αόρατα ίχνη. Πάντα η ποιότητα στην αφήγηση, το στήσιμο των ξεναγήσεων, η δίψα μας να ψάχνουμε στο άγνωστο αλλά και να βρίσκουμε καινούργια στοιχεία ανατρέποντας πολύ τακτικά εδραιωμένες αντιλήψεις μας έκανε να ξεχωρίσουμε. Η αφηγηματική δεινότητα του βασικού ξεναγού μας Τάσου Παπαδόπουλου, αλλά και η έμφαση ακόμη και στη παραμικρή λεπτομέρεια από πλευράς διοργάνωσης, μας έδωσαν τη δυνατότητα να εισχωρήσουμε σε δύσκολα και άβολα τακτικά θέματα βρίσκοντας ωστόσο πάντα τρόπους να τα μοιραστούμε σε συναρπαστικές εμπειρίες πόλης.

Ποιο είναι το κοινό των walking tours στη Θεσσαλονίκη;

Ε.Κ.: Από την πρώτη στιγμή δώσαμε έμφαση στο να δημιουργήσουμε δυνατές πολιτιστικές εμπειρίες για τους Θεσσαλονικείς. Έτσι συνεχίζουμε και σήμερα με τους ντόπιους να αποτελούν το βασικό κοινό μας. Ο πολιτισμός, και σε πολύ μικρότερο βαθμό ο τουρισμός, ήταν και παραμένει το δικό μας πεδίο. Φυσικά και ξεναγούμε ελληνόφωνους και μη επισκέπτες από όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου. Είναι τιμή και ευθύνη να παρουσιάζεις την πόλη σου στους ξένους αλλά ποτέ δεν υιοθετήσαμε τις τουριστικές ευκολίες και πάντα επιμένουμε να κοιτάμε τα πράγματα σε βάθος. Και διαπιστώνουμε ότι αυτό είναι εκείνο που τελικά ζητούν οι επισκέπτες. Να γνωρίσουν μια πόλη στις πολλές και διαφορετικές όψεις της.

Πείτε μας ενδεικτικά κάποιο λιγότερο γνωστό αλλά εντυπωσιακό στοιχείο για την πόλη που ανακαλύπτει κανείς μέσω των walking tours.

Ε.Κ.: Πρόσφατα η ομάδα μας, μέσω της έρευνας που ξεκίνησε ο ξεναγός μας αρχαιολόγος Τάσος Παπαδόπουλος με την καθοριστική συμβολή του καθηγητή Γεωλογίας Βασίλη Μέλφου, έδωσε απάντηση σε ένα δύσκολο ερώτημα. Στο ποιος δημιούργησε το πλέον αινιγματικό μνημείο της Θεσσαλονίκης: τους «Κήπους του Πασά». Δεν μιλάμε για μια εικασία, αλλά για ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο συμπέρασμα που το παρουσιάζουμε σε μια συναρπαστική διαδρομή.

Ποια τα σημεία καινοτομίας στη δική σας προσέγγιση;

Ε.Κ.: Είμαστε αφηγητές και ερευνητές. Συνδυάζουμε πολλές ξεναγικές πρακτικές και χρησιμοποιούμε τα δρώμενα όχι σαν «διακοσμητικό στοιχείο» της διήγησης, αλλά ως δομικό χαρακτηριστικό της. Τολμάμε το βαθιά θεματικό, το δύσκολο, το άβολο, το σκοτεινό. Πάρτε για παράδειγμα τη διαδρομή μας για τον Παγκρατίδη. Δεν ήταν εύκολο να γίνει κάτι τέτοιο, ούτε να έχει την ατμόσφαιρα που έχει, δεν είναι απλό να κινείσαι στη μνήμη με σεβασμό σε νεκρούς και ζωντανούς. Θέλει μέθοδο, γερή έρευνα, ευφάνταστο σχεδιασμό, θέλει κανείς να κινηθεί πέρα από την πεπατημένη.

Πώς αντιλαμβάνεστε τη δυναμική της συγκεκριμένης μορφής τουριστικής υπηρεσίας και ποια τα τυχόν μελλοντικά σας σχέδια τόσο σε επίπεδο walking tours όσο και ευρύτερα;

Ε.Κ.: Αν και η πόλη ήταν και παραμένει για μας το πεδίο μας, πλέον έχουμε περάσει δυναμικά σε περαιτέρω δραστηριότητες. Λειτουργώντας πλέον και ως επίσημο πρακτορείο ΕΟΤ ταξιδεύουμε παντού στην Ελλάδα ζώντας πραγματικά συναρπαστικές στιγμές αλλά και στο εξωτερικό σε πολιτιστικά ταξίδια και εξορμήσεις «υπογραφής» που επιχειρούν μια άλλη σύνδεση με τόπους, σημεία, μνημεία, αρχαιολογικούς χώρους. Μόλις επιστρέψαμε από ένα μοναδικό και αξέχαστο ταξίδι στη Βόρεια Μακεδονία βλέποντας σπάνια έργα βυζαντινής τέχνης. Λίγο νωρίτερα ήμασταν στις Σπέτσες και την Ύδρα, ενώ σε λίγες μέρες αναχωρούμε για μια ξεχωριστή πολιτιστική περιήγηση στην Άρτα. Είναι ήδη έτοιμο τα ταξίδι που θα πραγματοποιήσουμε τον Μάιο στη Τοσκάνη και συνεχίζουμε πάντα με τα walking tours, τις διαλέξεις μας αλλά και τη νέα μας δραστηριότητα, ένα καινοτόμο εργαστήριο λογοτεχνικής γραφής.

Athens Bar Show 2022: Αναδεύοντας το μέλλον των bars

Μετά από 12 χρόνια, το Athens Bar Show μπορεί πια να μιλά ξεκάθαρα για experience. Η σημαντικότερη, πιο influential και αναμενόμενη Εκπαιδευτική Έκθεση του Κλάδου του Bartending και των spirits στον Κόσμο, αποτελεί και σημείο αναφοράς συναντήσεων και business deals αφορμών για τις μεγαλύτερες εταιρείες του Κλάδου διεθνώς.

Δεν είναι τυχαίο το ότι έχει συγκεντρώσει τις «διαδρομές» τόσων σπουδαίων επαγγελματιών, οι οποίοι μέσα από αυτή τη «συνάντηση» αντάλλαξαν γνώσεις και εμπειρίες προκαλώντας, ουσιαστικά, αυτό που πρεσβεύει το slogan του Athens Bar Show: την «Ανάδευση» (Stirring) του Μέλλοντος των Bars.

Φέτος μάλιστα υπήρξαν μια σειρά από κινήσεις ανανέωσης: πρώτη ιδέα ήταν να τιμηθεί ο Tomas Estes, ένας θρύλο της Βιομηχανίας και του «κόσμου» της Αγαύης, ένας άνθρωπος που επηρέασε όσο λίγοι την Ελληνική Κοινότητα του Κλάδου και αγάπησε και βοήθησε το ABS. Όσοι επισκεφθήκατε την Tomas Estes’ Agave Embassy, συναντήσατε έναν χώρο γευσιγνωσίας και εκπαίδευσης αποσταγμάτων αγαύης, με “Οικοδεσπότη” τον Νίκο Ζήση, αλλά τους Νίκο Σουρμπάτη, Roberto Artusio και Cristian Bugiada του La Punta της Ρώμης.

Δεύτερη κίνηση ήταν η δημιουργία του P.U.B (Premium & Ultra Premium Brands), ενός ειδικά διαμορφωμένου εκθεσιακού χώρου αφιερωμένου αποκλειστικά σε premium και ultra premium προϊόντα, όπου κάποια «ύψιστης» ποιότητας spirits μπορούσαν να δοκιμαστούν σε ένα περιβάλλον με την αντίστοιχη συγκέντρωση, ηρεμία, άνεση και φυσικά επεξήγηση από τους πλέον κατάλληλους ανθρώπους του κλάδου. Υπήρξαν αυστηρά περιορισμένες ημερήσιες είσοδοι και καθώς οι εντυπώσεις όλων ήταν πολύ καλές, η διοργάνωση δουλεύει ήδη ιδέες πως το P.U.B την ερχόμενη χρονιά θα γίνει ακόμα καλύτερο.

Τρίτη ιδέα, ήταν το Closing Party του Athens Bar Show να συνδυαστεί με ένα πολύ μεγάλο Pop Up Bar.

Όπως και έγινε: 30 από τα καλύτερα cocktail bars από την Περιφέρεια της χώρας καθώς και κάποια από όλη την Ευρώπη και 3 από τους γνωστότερους ραδιοφωνικούς παραγωγούς και DJ’s της χώρας, «ένωσαν δυνάμεις» για να στηθεί ένα από τα πιο όμορφα και δυνατά party της χρονιάς.

Το Athens Bar Show σε… αριθμούς

  • Σχεδόν 90 εκθέτες
  • Περισσότεροι από 12.000 πέρασαν τις πύλες της Τεχνόπολης.
  • 1000+ εργαζόμενοι και κατασκευαστές εργάστηκαν ακούραστα για περίπου μια εβδομάδα.
  • 80+ σεμινάρια από την αφρόκρεμα του παγκόσμιου bartending.
  • 70+ events σε 5 ημέρες της #AthensBarWeek στη πόλη.
  • Σχεδόν 80 άτομα (bartenders, servers & bar backs) έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για 4 ημέρες εξυπηρετώντας άψογα εκθέτες, επισκέπτες και ομιλητές.
  • 18 τόνους πάγου καταναλώθηκαν (ακριβώς οι διπλάσιοι από πέρσι).
  • Σχεδόν 30.000 γυάλινα ποτήρια από τον χορηγό #ONIS, τα οποία μαζί με τα πλυντήρια από την Winterhalter Greece & Cyprus βοήθησαν στην ουσιαστική μείωση των απορριμμάτων.

Ραντεβού σε λιγότερο από έναν χρόνο
Το #AthensBarShow2023 θα διεξαχθεί 6-7/11/2023, ενώ η #AthensBarWeek2023 5 – 11/11/2023.


1η εμφάνιση του The Lost Explorer mezcal
Η Δυναμική ΑΕ παρευρέθηκε φέτος στο Athens Bar Show και παρουσίασε με επιτυχία το ολοκληρωμένο portfolio των προϊόντων της, με πρωταγωνιστή το premium The Lost Explorer mezcal. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γευτούν τις 3 διαφορετικές ποικιλίες mezcal, την απαλή Espadín, τη γήινη Tobalá και την εκλεπτυσμένη Salmiana μ’ ένα ιδιαίτερο food pairing στο bar του ABS P.U.B & Business Lounge (Premium UltraPremium Brands & Business Lounge). Στο Tomas Estes’ Agave Embassy, σ’ έναν ξεχωριστό χώρο για τους λάτρεις της αγαύης, οι επισκέπτες περιηγήθηκαν στον κόσμο των agave spirits.


Η Beverage World έκλεψε τις εντυπώσεις
Η Beverage World παρουσίασε στο Athens Bar Show 2022 τη γευστική υπεροχή των premium ποτών της, όπως την ΑΧΙΑ Extra Dry Mastiha, το Mataroa Mediterranean Gin, την Chopin Vodka, την τεκίλα Curado, το whiskey Flaming Pig, το Gin Raw, την craft μπίρα Voreia, καθώς και άλλα brands διεθνών οίκων όπως το ρούμι Appleton και το μη αλκοολούχο aperitivo Crodino της Gruppo Campari, και το ομώνυμο ρούμι και τα bitters της ANGOSTURA. Παράλληλα, η Beverage World διοργάνωσε τα σεμινάρια «Axia Extra Dry Masticha», «Angostura® Cocoa Bitters» καθώς και σεμινάριο των Groovy Fluids που ανέλυσαν τη δυναμική και τη σημασία της ομάδας, της δημιουργικότητας και της ισορροπίας των σχέσεων.

Λέμε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από τον πιο δημιουργικό διαγωνισμό

Με αφορμή την πρωτοβουλία αλληλεγγύης Καθαρή Εβδομάδα, της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), με την στήριξη της Kärcher Ελλάδος, λέμε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους ανθρώπους που φροντίζουν την πόλη μας να είναι καθαρή, μέσα από ένα δημιουργικό και ευφάνταστο τρόπο.

Η δημιουργική ομάδα του περιοδικού ΟΖΟΝ σε συνεργασία με την εταιρία Kärcher διοργανώνουν στο πλαίσιο της δράσης Καθαρή Εβδομάδα ένα διαγωνισμό βίντεο απευθυνόμενο σε νέους δημιουργούς. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μέσα από τις δικές τους εικόνες και τα δικά τους μάτια ένα ολιγόλεπτο βίντεο, εκφράζοντας έτσι την ευγνωμοσύνη τους στους εργαζομένους της καθαριότητας.

Οι κατηγορίες των βίντεο είναι:
α) Μίνι ντοκιμαντέρ για προβολή σε όλα τα μέσα
β) Βίντεο για προβολή αποκλειστικά στο Tik Tok

Μέσα από το διαγωνισμό θα αναδειχθούν 3 νικητές, όπου ο καθένας θα λάβει:
1ος νικητής: Ανακήρυξη του βίντεο ως το επίσημο σποτ της δράσης Καθαρή Εβδομάδα & χρηματικό έπαθλο αξίας 3.000€
2ος νικητής: Χρηματικό έπαθλο αξίας 1.500€
3ος νικητής: Δωροεπιταγή για αγορές μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας Kärcher αξίας 500€

Τα βίντεο μπορούν να είναι στην ελληνική, στην αγγλική ή σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα και να συνοδεύονται από ελληνικούς υπότιτλους. Οι συμμετέχοντες μπορούν να καταθέσουν οπτικοακουστικά βίντεο σε οποιαδήποτε ψηφιακή μορφή (γυρισμένα με κάμερα κάθε είδους, με κινητό τηλέφωνο ή με οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό μέσο) και να κατατεθούν σε οποιαδήποτε διαδεδομένη μορφή αρχείου.

Η κριτική επιτροπή με επικεφαλής τον γνωστό σκηνοθέτη κ.Μενέλαο Καραμαγγιώλη και την ομάδα του, απαρτίζεται επιπλέον από την κα Ρένα Παπαθανασίου, παραγωγός και Υποψήφια Διδάκτωρ στο Τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, τον κ. Δημήτρη Παπαστεργίου, Πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας και Δήμαρχο Τρικάλων, τον κ. Λάζαρο Φραντζή, Γενικό Διευθυντή Kärcher Ελλάδος και τη δημιουργική ομάδα του ΟΖΟΝ.

Δηλώστε συμμετοχή στο https://katharievdomada.gr/directorscontest/
Η δράση Καθαρή Εβδομάδα, για δεύτερη χρονιά, προβάλλει το σημαντικό έργο των εργαζομένων στην καθαριότητα και μεταφέρει το μεγαλύτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε κάθε άκρη της χώρας. Η δράση Καθαρή Εβδομάδα υλοποιείται από τις 28 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου. Για περισσότερες πληροφορίες για τη δράση επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://katharievdomada.gr/