Serviced apartments και από τη Marriott

Η μεγαλύτερη αλυσίδα διαχείρισης ξενοδοχείων στον κόσμο δεν θα μπορούσε να μην ακολουθεί τις τάσεις της εποχής. Έτσι η Marriott International ανακοίνωσε την επέκτασή της σε διαμερίσματα με την ονομασία Apartments by Marriott Bonvoy.

Στην απόφασή της αυτή οδηγήθηκε λόγω του αυξανόμενου ενδιαφέροντος των καταναλωτών που συνδυάζουν εργασία και ταξίδι αναψυχής και ζητούν περισσότερο χώρο στη διαμονή.

Άλλωστε αυτό είναι ένα είδος καταλύματος που δεν είναι άγνωστο στη διεθνή αλυσίδα. Η Marriott εδώ και χρόνια διαθέτει τα Marriott Executive Apartments. Πρόκειται για την επωνυμία εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων σε Ασία, Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Λατινική Αμερική.

Επιπλέον, η Marriott από το 2019 έχει εισάγει στο χαρτοφυλάκιό της και το Homes & Villas by Marriott International, προσφέροντας σπίτια πολυτελείας, μέσω της συνεργασίας της με επιλεγμένες εταιρείες διαχείρισης premium ακινήτων.

Ήπια προσέγγιση στα serviced apartments
Το Apartments by Marriott Bonvoy είναι μια ήπια προσέγγιση στα serviced apartments που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες την ευελιξία να κατασκευάζουν, να μετατρέπουν και να σχεδιάζουν ανεξάρτητες premium επώνυμες κατοικίες και να επωφελούνται από το πρόγραμμα διανομής και αφοσίωσης της Marriott ταυτόχρονα. Η εμπειρία του brand έχει σχεδιαστεί για ταξιδιώτες που απολαμβάνουν μοναδικές, τοπικές εμπειρίες, αλλά δεν απαιτούν όλες τις υπηρεσίες και ανέσεις που σχετίζονται με ένα παραδοσιακό premium ξενοδοχείο.

Με την εισαγωγή του Apartments by Marriott Bonvoy, η αλυσίδα αναμένει ότι θα ενισχύσει την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της παγκοσμίως και θα φέρει την ιδέα του serviced-apartment στους επισκέπτες της Marriott στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

«Η εισαγωγή του Apartments by Marriott Bonvoy προσφέρει ένα premium προϊόν που υποστηρίζεται από το αξιόπιστο όνομα και την πλατφόρμα διανομής μας», δήλωσε η Stephanie Linnartz, Πρόεδρος της Marriott International, προσθέτοντας: Με το Apartments by Marriott Bonvoy, οι επισκέπτες θα μπορούν να αγοράσουν μια ευρύτερη ποικιλία επιλογών διαμονής στο χαρτοφυλάκιο Marriott Bonvoy.

Η Marriott σχεδιάζει να εισαγάγει το Apartments by Marriott Bonvoy στα ανώτερα και πολυτελή τμήματα, που διακρίνονται από τις υπάρχουσες επωνυμίες παρατεταμένης διαμονής της Marriott.

Τα διαμερίσματα της Marriott Bonvoy θα διαθέτουν ξεχωριστό σαλόνι και υπνοδωμάτιο, πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, καθώς και πλυντήριο και στεγνωτήριο. Δεν έχουν υποχρέωση να διαθέτουν χώρους εστίασης και χώρους εκδηλώσεων/συναντήσεων. Επίσης υιοθετούν ένα χαλαρό μοντέλο σε ό,τι αφορά το προσωπικό (1 οικοδεσπότης, εβδομαδιαία υπηρεσία καθαριότητας).
Στροφή προς τα serviced apartments έχουν κάνει και άλλες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Πρόσφατα η Radisson ανακοίνωσε τη δημιουργία apart hotel στην Αθήνα.

Η Ελλάδα «Πιο Επιθυμητός Προορισμός της Ευρώπης»

Οι αναγνώστες του περιοδικού Wanderlust, του μακροβιότερου ταξιδιωτικού περιοδικού στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανέδειξαν την Ελλάδα ως τον χρυσό νικητή των Wanderlust Travel Awards, στην κατηγορία του «Πιο Επιθυμητού Προορισμού στην Ευρώπη» (Most Desirable Country –Europe).

Επιπρόσθετα, τα ελληνικά νησιά τιμήθηκαν με το χάλκινο βραβείο ως Πιο Επιθυμητή Περιοχή στην Ευρώπη (Most Desirable Region -Europe) και η Κρήτη με το χάλκινο βραβείο του Πιο Επιθυμητού Νησιού στην Ευρώπη (Most Desirable Island -Europe). Στη διάρκεια της απονομής του βραβείου «Most Desirable Country», ο George Kipouros, διευθυντής του περιοδικού Wanderlust ανέφερε: «Ένα καλοκαίρι στην Ελλάδα ήταν πάντοτε ένα είδος “μύησης” για πολλούς ταξιδιώτες.

Ωστόσο, οι αναγνώστες μας ανακαλύπτουν τώρα, εκ νέου, έναν γοητευτικό προορισμό που προσφέρει άφθονο πολιτισμό, φυσική ομορφιά και γαστρονομικές εμπειρίες, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και πέρα από τα φημισμένα νησιά του».

Τα βραβεία Wanderlust για την Ελλάδα παρέλαβε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, που μίλησε για ανταμοιβή της σκληρής δουλειάς.

Στα Aria Hotels τo Petani Bay Hotel

Ενισχύουν την παρουσία τους στα Επτάνησα τα Aria Hotels, εντάσσοντας στο χαρτοφυλάκιό τους το Petani Bay Hotel – Adults Only, ένα υψηλών προδιαγραφών Boutique Hotel στην Κεφαλονιά. Το ξενοδοχείο απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες και αποτελεί ιδανική επιλογή για όσους αναζητούν μία μοναδική εμπειρία διαμονής, με πανοραμική θέα, σε μία από τις ομορφότερες παραλίες της Ελλάδας στον κόλπο των Πετανών.

Οι επισκέπτες του Petani Bay Hotel – Adults Only έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών, όπως τη χρήση ιδιωτικού ταχύπλοου για την εξερεύνηση απομονωμένων παραλιών με ιδιαίτερη φυσική ομορφιά, την παροχή υπηρεσιών ευεξίας, καθώς και την οργάνωση εμπειριών γευσιγνωσίας, ιππασίας, επίσκεψης σε αξιοθέατα, ποδηλασίας και ψαρέματος.

Mε το βλέμμα στραμμένο στον βιώσιμο τουρισμό, το Petani Bay Hotel – Adults Only διαθέτει θέρμανση και κλιματισμό που στηρίζεται στη γεωθερμία, ενώ εφαρμόζει μία στοχευμένη στρατηγική που επικεντρώνεται στον περιορισμό της κατανάλωσης νερού, ενέργειας και στερεών αποβλήτων.

Διαδικτυακή εμπειρία για την Αθήνα

Στην ανάδειξη της Αθήνας σε προορισμό για όλο τον χρόνο στοχεύει το πρόγραμμα “Athens. The city is the museum”, μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού, του Δήμου Αθηναίων και της Google.

Η νέα αυτή πρωτοβουλία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες που επισκέπτονται την Αθήνα, όπως επίσης και τους κατοίκους της, να ανακαλύψουν την πόλη περπατώντας και να εξερευνήσουν τους μοναδικούς θησαυρούς της, όπως την αθηναϊκή σκηνή της τέχνης του δρόμου, τις ποικίλες γευστικές εμπειρίες, τη μουσική, την αρχιτεκτονική και πολλές από τις λιγότερο γνωστές γειτονιές της μέσα από αυθεντικές ανθρώπινες ιστορίες.

Όλα τα παραπάνω είναι δυνατά μέσα από μια νέα διαδικτυακή εμπειρία όπου οι χρήστες μπορούν να βρουν μέσω του athens.withgoogle.com. Πώς λειτουργεί: Μόλις ο χρήστης επιλέξει κάποια από τις προτεινόμενες διαδρομές της εφαρμογής, ένας χάρτης εμφανίζεται στην οθόνη του.

Ο χάρτης αυτός έχει έναν περίπατο με πινέζες (pins), οι οποίες αντιστοιχούν σε προτεινόμενες στάσεις και αυτές με τη σειρά τους σε ηχητικό περιεχόμενο. Μια διακεκομμένη γραμμή -όπως στο Google Maps- θα τον καθοδηγεί από το ένα σημείο στο άλλο, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει οποιαδήποτε στάση κατά μήκος της διαδρομής και αυτόματα θα γίνεται ανακατεύθυνση προκειμένου να φτάνει απευθείας στο σημείο της επιλογής του.

Emirates και Air Canada: Συνεργασία για πτήσεις κοινού κωδικού

Τη συνεργασία για πτήσεις κοινού κωδικού ανακοίνωσαν η Emirates και η Air Canada. Οι επιβάτες των δύο εταιρειών θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την αυξημένη συνδεσιμότητα και να ταξιδεύουν σε 46 προορισμούς σε τρεις ηπείρους, μεταξύ άλλων σε προορισμούς στην Αμερική, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, τη Νοτιοανατολική Ασία και την Ινδική υποήπειρο.

Τα εισιτήρια για πτήσεις κοινού κωδικού είναι ήδη διαθέσιμα σε 35 αγορές για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από την 1η Δεκεμβρίου και έπειτα, 11 επιπλέον προορισμοί αναμένεται να προστεθούν μόλις λάβουν την τελική έγκριση από τις ρυθμιστικές αρχές, ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο να προστεθούν και άλλοι προορισμοί.

Σύντομα, οι αεροπορικές εταιρείες θα ανακοινώσουν μια κοινή προσφορά για τους τακτικούς επιβάτες, μέσω της οποίας θα επιτρέπουν στα μέλη των προγραμμάτων Aeroplan και Skywards να κερδίζουν και να εξαργυρώνουν πόντους σε πτήσεις που εκτελούνται από την Emirates και την Air Canada, αντίστοιχα, να επωφεληθούν από επιλεγμένα προνόμια και να έχουν πρόσβαση στο lounge.

Τίτη Βελοπούλου, AthensUrbanHotels.com: Μια νέα γενιά καταλυμάτων

Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία του Athens Urban Hotels και τι ακριβώς είναι αυτή η πλατφόρμα;

Τ.Β.: To Athens Urban Hotels γεννήθηκε το 2018 αρχικά σαν σελίδα μέσα από τα Social Media με σκοπό την ανάδειξη των μικρών ξενοδοχείων που κάνουν τα τελευταία χρόνια την εμφάνισή τους κυρίως στο κέντρο της Αθήνας.

Tο ολοκαίνουριο site των Athens Urban Hotels www.athensurbanhotels.com που ανέβηκε on air πριν λίγους μήνες δεν είναι ένα συνηθισμένο directory ξενοδοχείων, αλλά ένα σύγχρονο, με μοντέρνα αισθητική hotel blog που παρουσιάζει τα μικρά διαμάντια της Αθήνας μέσα από την προσωπική ματιά έμπειρων δημοσιογράφων.

Ποια είναι κάποια από τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που συναντάμε σήμερα σε αθηναϊκά ξενοδοχεία;

Τ.Β.: Τα όρια ανάμεσα σε ένα ξενοδοχείο με την κλασική έννοια, κι ένα υβριδικό new age κατάλυμα σε λογική rent apartments με παροχές όμως ξενοδοχείου, είναι δυσδιάκριτα. Ωστόσο όλα αποτελούν προτάσεις διαμονής που δίνουν έμφαση στο ιδιαίτερο design, τις εξαιρετικές παροχές, τη smart φιλοσοφία ανεβάζοντας τον πήχη ψηλά.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι καθιερώνεται σταδιακά και η τάση του aparthotel, το οποίο συνεχώς κερδίζει έδαφος καθώς πολλές από τις νέες αφίξεις περιλαμβάνουν εκτός από δωμάτια, σουίτες και πολυτελή apartments διαθέσιμα για μεγαλύτερο χρόνο μίσθωσης.

Πόσο σημαντικό είναι τελικά το storytelling και ποια είναι κάποια καλά παραδείγματα;

Τ.Β.: Το storytelling είναι ένα επικοι­νωνιακό εργαλείο που επιτρέπει στα brands να ξεχωρίσουν από τον αντα­γωνισμό και να έρθουν σε πιο άμε­ση επαφή με τους πελάτες τους. Διη­γούμενες μια ιστορία, οι επιχειρήσεις διεκδικούν δευτερόλεπτα προσοχής από ακροατήρια που βομβαρδίζονται κάθε στιγμή από χιλιάδες εικόνες και ερεθίσματα. Είναι σημαντικό, λοιπόν, η εικόνα ενός ξενοδοχείου να ανανεώνεται και να υπόσχεται μοναδικότητα.

Μερικά από τα παραδείγματα μικρών ξενοδοχείων στην Αθήνα με storytelling στα social media θα έλεγα πως είναι το Monsieur Didot, το Moon and Stars, το Mona Athens και το Gatsby.

Ποια είναι κάποια από τα openings που περιμένουμε για το επόμενο διάστημα;

Τ.Β.: Τα επόμενα χρόνια εκτός από τα μικρά ανεξάρτητα boutique hotels που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια στις γειτονιές του κέντρου, αναμένουμε την εμφάνιση καταλυμάτων και concept διαμονής μεγάλων αλυσίδων όπως η Hilton, η Marriott, η Radisson, η Accor, η Brown, η Fattal και η Hyatt που ισχυροποιούν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά με νέα πολυτελή brands στην Αθήνα και όχι μόνο.

Πιο συγκεκριμένα. Αισθητή έχει κάνει ήδη την παρουσία της η ισραηλινή αλυσίδα Brown Hotels με 5 boutique hotels στο κέντρο της Αθήνας την ώρα που σε εξέλιξη βρίσκεται και η μετατροπή άλλων ακινήτων σε νέα ξενοδοχεία.

To πρώην Esperia θα επανεκκινήσει ως ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων με την ονομασία NYX Athens, ενώ πολύ σύντομα θα «ζωντανέψει» από τη Zeus International και το 7όροφο κτίριο στο οποίο στεγαζόταν το ξενοδοχείο Κάνιγγος 21.

Ανάμεσα στις νέες αφίξεις και το smart hotel The Cohort Athens, το πρώτο μέλος της εταιρείας Λιβανέζικων συμφερόντων στην Ελλάδα.

Η μεταμόρφωση του Ledra Marriott της Λεωφόρου Συγγρού σε Grand Hyatt Athens από τον αμερικανικό κολοσσό Hines ήταν μόνο η αρχή.

Δύο ξενοδοχεία της Radisson ανοίγουν προσεχώς στο κέντρο της πρωτεύουσας, ενώ Κινεζικών συμφερόντων είναι το 4άστερο Omega Hotel που θα προστεθεί στις προτάσεις διαμονής στην περιοχή της Ομόνοιας.

Εντός του 2024 αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής ενός πολυτελούς boutique hotel στο νεοκλασικό της Ζαλοκώστα από τον όμιλο Λάμψα.

Για τα νότια της πόλης, συγκεκριμένα για τη Γλυφάδα, έβαλε πλώρη το 5άστερο One and Only Aethesis, ενώ το 2024 αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό το Hampton by Hilton Piraeus στον Πειραιά.

Τέλος, μην ξεχνάμε μια από τις πολύ αναμενόμενες αφίξεις για το 2024, η «επιστροφή» του Hilton ως Conrad με δωμάτια, σουίτες και ιδιωτικές κατοικίες. Και ο χάρτης της ξενοδοχειακής σκηνής συνεχίζει να μεγαλώνει.

Το manouka ανεβάζει γαστρονομικές στροφές αυτό το φθινόπωρο

Το manouka καλωσορίζει το φθινόπωρο με δυο μενού του σεφ Στάθη Χρηστίδη, ένα για το μεσημέρι και ένα για το βράδυ, δύο degustation μενού αλλά και brunch τα σαββατοκύριακα.
«Το καινούργιο μενού, χρησιμοποιεί ελληνικές γνώριμες γεύσεις με εξωτικά υλικά που δίνουν εντάσεις και προσφέρουν καινούργιες εμπειρίες στον ουρανίσκο. Όλες οι πρώτες ύλες είναι εποχιακές, με προμήθειες της ημέρας, που σταχυολογούν τα πιάτα ημέρας, η σούπα.

Στο Lunch είναι πιο απαλά τα πιάτα, με πρωτεΐνες και υλικά που προσφέρουν ενέργεια για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις την ημέρας. Το dinner έχει πιο πληθωρικές και σύνθετες γεύσεις», εξηγεί ο σεφ.

Σαλάτα φακές με σαλάμι Λευκάδος, μυρωδικά και ντρέσινγκ λιαστής ντομάτας, κροκέτες κατσικίσιου τυριού με πουρέ κολοκύθας, μπισκ και μυρώνια, καλαμάρι σωτέ με φακές beluga και σάλτσα από φρέσκο κρεμμύδι και λεμονοθύμαρο αλλά και κριθαρότο με σιγομαγειρεμένη ουρά, τζίντζερ, νεράντζι, πετιμέζι, καπνιστό τυρί και εστραγκόν, ξεχωρίζουν στο μεσημεριανό μενού.

Στο βραδινό μενού, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι η εκδοχή του στην σπανακόπιτα με πουρέ σπανάκι, εμπλουτισμένο με wasabi, λάιμ και φέτα ενώ στα παπουτσάκια ο Στάθης Χρηστίδης ευρηματικά χρησιμοποιεί ταρτάρ μοσχαριού και το αγκαλιάζει με μια κομψή και αρωματική μπεσαμέλ μαύρου σκόρδου. Στα δεύτερα πιάτα ξεχωρίζουν τα εντυπωσιακά μάγουλα από σαλάχι σαβόρο και το κατσίκι με πράσο, το φαγκρί με πουρέ καμένου καρότου και κίμτσι αλά και το μπουκατίνι με σάλτσα από σιγομαγειρεμένο ψάρι και ταρτάρ από λευκό ψάρι.

Επιπλέον, έχουν δημιουργηθεί δύο γαστρονομικά degu, το ένα με έξι και το άλλο με οκτώ στάδια ενώ μια σειρά από comfort επιλογές συνοδεύουν το κρασί ή το ποτό. Τα δυο μενού πλαισιώνονται με μια δυνατή λίστα κρασιών και με τα ευφάνταστα cocktails που συνθέτει στην μπάρα ο Γιάννης Πίσας.

Πάρτυ στο Gigifioggos

Το πρώτο πάρτι γι’ αυτή τη σεζόν διοργανώνει ο Gigifioggos, την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου. Τα Gigi party δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, είναι πάντα ευχάριστα, παρείστικα και εννοείται οινικά. Για οτ συγκεκριμένο, υπάρχουν δυο επιπλέον ξεχωριστοί λόγοι για γιορτή. Από την μια είναι η επίσημη πλέον επισφράγιση της συνεργασίας με τον έμπειρο οινοχόο Βασίλη Παπαδόπουλου και από την άλλη είναι η έλευση της ανανεωμένης λίστας κρασιού με την επιμέλεια του.

Ο Βασίλης συνοδευόμενος από την εξειδικευμένη ομάδα του βρίσκεται καθημερινά στον Gigifioggos για ξεχωριστά οινικά ταξίδια, δοκιμές, γευσιγνωσίες, pairings και πολλά ακόμα.

Η νέα λίστα του μεγαλώνει ακόμη περισσότερο το ταξίδι στον κόσμο του κρασιού, σε 16 οινικές χώρες, 68 οινοποιεία σε ολόκληρο τον κόσμο και 71 διαφορετικές ποικιλίες.

Στο party που τα έχει όλα…Μουσικές από τις ωραίες του Gigi και του γνωστού dj Κώστα Καλαντζή, νοστιμιές από την Αριστέα Βλάχου, κρασιά αγαπημένων παραγωγών που θα κληρώνονται εκείνη την ώρα στις παρέες και πολλές ακόμα εκπλήξεις, με τους καλεσμένους να έχουν την ευκαιρία να μιλήσουν με πολλούς οινοπαραγωγούς που θα είναι παρόντες. Το party θα ανάψει τους προβολείς από τις 20:00.

CITRUS: Τρία νέα προϊόντα χωρίς προσθήκη ζάχαρης

Για πρώτη φορά η ελληνική εταιρεία CITRUS, με τις βραβευμένες γεύσεις και με ναυαρχίδα το ξακουστό Μανταρίνι της Χίου, μας συστήνει τρία νέα προϊόντα χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Ακολουθώντας τη σύγχρονη τάση για ισορροπημένη διατροφή και με βασικό στόχο την ανάδειξη των ελληνικών, φρέσκων φρούτων, η CITRUS αντικατέστησε τη ζάχαρη με συμπυκνωμένο χυμό σταφυλιού δημιουργώντας τρεις νέες γλυκές γευστικές προτάσεις το Άλειμμα ΚΕΡΑΣΙ, το Άλειμμα ΡΟΔΙ και το Άλειμμα ΡΟΔΑΚΙΝΟ.

Αξίζει να σημειωθεί πως η περιεκτικότητα του πρωταρχικού φρούτου που υπάρχει στα νέα προϊόντα CITRUS ξεπερνά το 80%, με το άλειμμα Ρόδι να αγγίζει το 85%. Οι νέες γεύσεις είναι κατάλληλες για vegan διατροφή και διατίθενται σε γυάλινη συσκευασία 225gr που μάλιστα φέρουν και τη νέα εταιρική ταυτότητα της CITRUS, μια γιορτή των χρωμάτων και των φρούτων που οδηγεί την εταιρεία στον επόμενο προορισμό του ταξιδιού της.

Τα νέα προϊόντα παρασκευάζονται με φρούτα ελληνικής προέλευσης και περιέχουν μόνο τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων που αποτελούν τα βασικά τους συστατικά (φρούτο, συμπυκνωμένος χυμός σταφυλιού, χυμός λεμονιού).

To Athina Luxury Suites στην κορυφή των ξενοδοχείων του κόσμου

Από το κέντρο των Φηρών και τη μοναδική Καλντέρα της Σαντορίνης στην κορυφή του κόσμου. Το exclusive ξενοδοχείο Athina Luxury Suites επιβεβαίωσε την ηγετική του θέση ως “Leading Boutique Hotel in Greece 2022” στα World Travel Awards, που απονεμήθηκαν στη Μαγιόρκα, στην Ισπανία.

Παράλληλα, το Athina Luxury Suites διέπρεψε και στα 16α ετήσια World Luxury Hotel Awards κατακτώντας το βραβείο “Best Luxury Boutique Hotel στη Νότια Ευρώπη”, στο πλαίσιο της ετήσιας τελετής των βραβείων που πραγματοποιήθηκε στην Αττάλεια, στην Τουρκία.

Στο πλαίσιο των φετινών βραβεύσεων ο κ. Παναγιώτης Ιγγλέσης και η κα. Άρτεμις Αργυρού, ιδιοκτήτες και γενικοί διευθυντές του Athina Luxury Suites δήλωσαν σχετικά: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι. Τα βραβεία αυτά αποτελούν το επιστέγασμα των προσπαθειών μας από όλο τον χρόνο, για να μπορούμε να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας, σε αυτόν τον πανέμορφο και μοναδικό προορισμό της Σαντορίνης. Τα συνολικά 25 πολυτελή καταλύματα μας έχουν σχεδιαστεί για απαιτητικούς επισκέπτες που αναζητούν έναν τέλειο συνδυασμό ηρεμίας και περιπέτειας. Πρόκειται για την ύψιστη τιμή που έχουμε λάβει μέχρι στιγμής και μας γεμίζει με χαρά και δύναμη για να συνεχίσουμε για ακόμα ψηλότερα».