Νέα εποχή για την AXIA Hospitality

Μετά από 10 χρόνια επιτυχημέ­νης πορείας στη διαχείριση ξενοδοχειακών κρατήσεων και πω­λήσεων, το επόμενο βήμα για την AXIA Hospitality ήταν αναπόφευκτο, αφού πλέον επεκτείνει το portfolio των υπηρεσιών της και εισέρχεται δυναμικά στο χώρο του management & leasing ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Η αρχή γίνεται με το Α77 Suites by Andronis το οποίο είναι μέλος της SLH και λειτουργεί υπό την πλήρη διαχείριση της AXIA Hospitality ενώ ακόμη μια ηχηρή συνεργασία πρόκειται να ανακοινώσει η εταιρεία το επόμενο διάστημα.

Ήδη η AXIA Hospitality βραβεύτηκε -μεταξύ άλλων βραβείων- με Gold Award ως Best Hotel Management Consultant, στα Greek Hospitality Awards 2022 της Ethos Media στις 21 Οκτωβρίου. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της νέας δραστηριότητάς της, επισφραγίζονται και με το Gold Award στην κατηγορία Best Greek Boutique City Hotel του A77 Suites by Andronis.

Τι περιλαμβάνει το rebranding της AXIA Hospitality
Η παρουσίαση της νέας AXIA Hospitality δεν περιορίζεται μόνο στο ανανεωμένο λογότυπο και την εταιρική της ταυτότητα αλλά περιλαμβάνει τον σχεδιασμό ενός σύγχρονου και δυναμικού website (www.axiahospitality.com) που απευθύνεται στοχευμένα στους ξενοδόχους που αναζητούν βιώσιμες και αποτελεσματικές λύσεις για τη διαχείριση των ξενοδοχείων τους, ενώ επικοινωνεί με αμεσότητα τη φιλοσοφία και τις νέες υπηρεσίες της εταιρείας.

«Η συστηματική προσπάθεια των προηγούμενων ετών και ο στρατηγικός σχεδιασμός που εφαρμόσαμε το προηγούμενο διάστημα, ήταν ο βασικός οδηγός μας για το rebranding της AXIA Hospitality, η οποία εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Πλέον είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε το επιχειρηματικό οικοσύστημα του ελληνικού τουρισμού μέσα από ολοκληρωμένες λύσεις και νέες υπηρεσίες που δίνουν αναπτυξιακή προοπτική σε ένα τόσο ανταγωνιστικό κλάδο. Παράλληλα, είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε σε νέες επιχειρηματικές προκλήσεις και ήδη εργαζόμαστε πάνω σε νέα projects που θα ανακοινωθούν μέσα στο επόμενο διάστημα. Οι πρόσφατες βραβεύσεις αποτελούν ηθική ανταμοιβή των προσπαθειών της ομάδας μας και μας γεμίζουν με αισιοδοξία για το μέλλον» δηλώνει ο Γιάννης Κυρίτσης, AΧΙΑ Hospitality CEO.

Με αυτή την κίνηση, η AXIA Hospitality, πρωτοπορεί ξανά με μια νέα επιχειρηματική κίνηση υψηλών προσδοκιών, αφού βαδίζει ήδη σε νέα τροχιά ανάπτυξης και εξελίσσει το portfolio των υπηρεσιών της για να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο χώρο του management & leasing ξενοδοχείων. Η επίσημη παρουσίαση της επέκτασης δραστηριότητας της AXIA Hospitality αλλά και της ανανεωμένης εικόνας της, πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες με στόχο την ολιστική πλέον προσέγγιση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, για τη μεγιστοποίηση της απόδοσής τους.

Η ανάκαμψη της ευρωπαϊκής αεροπορίας αναβάλλεται για το 2025

Ο Ευρωπαϊκός φορέας διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας Eurocontrol αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψή του για την ανάκαμψη της αεροπορίας, με την επιστροφή στα επίπεδα του 2019 να μην αναμένεται πλέον πριν το 2025.

Ο γενικός διευθυντής του Eurocontrol Eamonn Brennan δήλωσε: «Είδαμε ισχυρή ζήτηση αυτό το καλοκαίρι, αλλά αυτό έχει συγκρατηθεί τόσο από την ικανότητα του κλάδου να χειριστεί την ταχεία ανάπτυξη όσο και από τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία.

Αναμένουμε να δούμε 49% περισσότερες πτήσεις φέτος από ό,τι το 2021, αλλά ακόμα 16% λιγότερες από το 2019. Είμαστε αισιόδοξοι για την ανάκαμψη της κυκλοφορίας στο 92% περίπου των επιπέδων του 2019 το επόμενο έτος. Υπάρχουν όμως σημαντικοί καθοδικοί κίνδυνοι που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την ανάκαμψη».

Η πρόβλεψη καθορίζει τρία σενάρια, λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση των τιμών ενέργειας – το πιο αισιόδοξο δείχνει ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 το 2023 και
το πιο απαισιόδοξο μια ανάκαμψη μετά το 2028.

Ωστόσο, το «βασικό» σενάριο ανάκαμψης έως το 2025 θεωρείται πιο πιθανό.

Άνοδος των διεθνών αφίξεων στα νησιά

Αυξημένες ήταν οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις στη νησιωτική χώρα το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2022, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 αλλά μείωση καταγράφηκε στα διεθνή αεροδρόμια Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Το αποτέλεσμα ήταν, στο σύνολο της χώρας, το εννιάμηνο οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις να αγγίξουν οριακά τις επιδόσεις του 2019, παρουσιάζοντας μείωση μόλις κατά -0,2%/-35 χιλ. αφίξεις.

Σύμφωνα με το μηνιαίο στατιστικό δελτίο του ΙΝΣΕΤΕ, τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσαν τα αεροδρόμια των Κυκλάδων, κατά 40,6%, τα οποία δέχτηκαν 1,3 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις. Στα αεροδρόμια των Δωδεκανήσων οι διεθνείς αφίξεις ανήλθαν σε 3,4 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 6,3%. Στην Κρήτη, όπου οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις διαμορφώθηκαν σε 4,2 εκατ. σημειώθηκε αύξηση κατά 4,8%. Τέλος, στα Ιόνια Νησιά καταγράφηκε αύξηση 11,8% με 3,1 εκατ. αφίξεις.

Οδικές αφίξεις
Μείωση παρουσίασαν το εννιάμηνο και οι διεθνείς οδικές αφίξεις κατά -35,4%, φτάνοντας τα 6,6 εκατομμύρια, έναντι 10,3 εκατ. της περιόδου 2019. Μείωση καταγράφηκε από όλες τις γειτονικές χώρες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Ειδικότερα, η μεγαλύτερη μείωση σε απόλυτες διαφορές καταγράφεται από τη Βουλγαρία κατά -2,5 εκατ./-50,4% ενώ καταγράφηκαν 2,5 εκατ. οδικές αφίξεις και ακολούθησε η Βόρεια Μακεδονία με τη μείωση να ανέρχεται σε -480 χιλ./-16,7% με 2,4 εκατ. αφίξεις. Η μείωση από την Τουρκία ανήλθε σε -309 χιλ./-35,0% καθώς οι οδικές αφίξεις διαμορφώθηκαν σε 573 χιλ. ενώ η Αλβανία που σημείωσε μείωση κατά -309 χιλ./-20,9% με τις οδικές αφίξεις να διαμορφώνονται σε 1,2 εκατομμύρια.

Σε υψηλά επίπεδα διατηρείται ο δείκτης ικανοποίησης
Τον Σεπτέμβριο του 2022, η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στον γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) των ξενοδοχείων με 85,9%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κροατία με 84,2% και στην τρίτη η Κύπρος με 84,1%. Ακολουθούν η Ισπανία με 82,9%, η Ιταλία 82,6% και η Τουρκία με 79,8% ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Γαλλία με 76,7%.

Τα ξενοδοχεία 5 αστέρων έχουν την υψηλότερη βαθμολογία με 88,5%. Ακολουθούν τα ξενοδοχεία 3 και 4 αστέρων με 85,6% αντίστοιχα ενώ ο δείκτης ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία 1-2 αστέρων διαμορφώθηκε σε 84,6%.

Είναι χαρακτηριστικό πάντως ότι τον Αύγουστο ο δείκτης ικανοποίησης μειώνεται για τα ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών και φέτος η μείωση ήταν ακόμα μεγαλύτερη, κάτι που αντανακλά τη σοβαρή έλλειψη προσωπικού που σημειώθηκε σε πολλές εργασιακές θέσεις του ξενοδοχειακού κλάδου και -σε πολλές περιπτώσεις- την κάλυψή τους από μη ειδικευμένο (ή πάντως μη επαρκώς εκπαιδευμένο) προσωπικό.

Πάνος Παλαιολόγος: Στην Ελλάδα δεν υπάρχει υπερτουρισμός, αλλά λάθος πολιτικές

«Στην Ελλάδα δεν υπάρχει υπερτουρισμός, αλλά λάθος πολιτικές. Ο υπερτουρισμός είναι το αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών, καθώς υπάρχει χώρος για όλα τα είδη τουρισμού», τόνισε ο κ. Πάνος Παλαιολόγος, President & Founder, HotelBrain, μιλώντας στην 23η Prodexpo.

Στόχος σύμφωνα με τον κ. Παλαιολόγο είναι «να προσπαθούμε να ανεβάσουμε τα επίπεδα της ποιότητας, η επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού, οι ανακαινίσεις, τα σπουδαία project,
η κινητοποίηση τοπικών φορέων».

«Πρέπει να προσελκύσουμε τον ίδιο αριθμό τουριστών, με καλύτερη μέση τιμή, αντί να κατασκευάζουμε καινούρια δωμάτια, προκειμένου να καλύψουμε τις ανάγκες με την ποσότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά, καθώς «κάθε προορισμός έχει τη δική του πελατεία».

«Πρέπει να υπάρχει μία στρατηγική για το κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά ανάλογα με τον προορισμό στον οποίο βρίσκεται», και πρόσθεσε ότι: «Δεν μπορούν να είναι όλα τα ξενοδοχεία πολυτελή, αλλά όλα πρέπει να είναι αξιοπρεπή».

meallion: Νέα υπηρεσία έτοιμων γευμάτων

Το καθημερινό πρόβλημα του «τι θα φάω σήμερα;» που απασχολεί πολλούς ανθρώπους προσπάθησαν να λύσουν τα τελευταία 2 χρόνια ο σεφ Λάμπρος Βακιάρος μαζί με τον Θοδωρή Παπαλουκά, όταν αποφάσισαν να δημιουργήσουν το meallion. Μία ποιοτική υπηρεσία μαγειρεμένων γευμάτων, εμπνευσμένη από τις λέξεις meal (γεύμα) και million (εκατομμύριο), έννοιες που προσδιορίζουν ακριβώς την αξία που έχει αποδοθεί σε κάθε συνταγή.

Η ιδέα του meallion γεννήθηκε ως μία υπηρεσία που προσδοκεί να προσφέρει μία ισορροπημένη και ποιοτική λύση διατροφής, όπως αυτή που θα χρειάζονταν επαγγελματίες με πολύ περιορισμένο χρόνο, αθλητές με συγκεκριμένες διατροφικές ανάγκες αλλά και οικογένειες που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τον χρόνο παρασκευής του γεύματος σε άλλες δραστηριότητες.

Οι πελάτες της υπηρεσίας έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πακέτα γευμάτων από 4 έως και 14 πιάτα, τα οποία παραδίδονται όλα μαζί στην πόρτα τους σε προγραμματισμένη ημερομηνία. Το μενού έχει επιμεληθεί ο Λάμπρος Βακιάρος ώστε να καλύπτει ένα ευρύ φάσμα γευστικών και διατροφικών απαιτήσεων, ενώ σε κάθε συσκευασία αναγράφονται λεπτομερείς πληροφορίες για τη διατροφική αξία του φαγητού. Οι πρώτες ύλες είναι αυτές που κάνουν ακόμη πιο ξεχωριστό το meallion καθώς τα πουλερικά που χρησιμοποιούνται στις συνταγές είναι της εταιρείας Πίνδος και είναι αποκλειστικά ελευθέρας βοσκής, το κρέας είναι της εταιρείας Νασόπουλος και έχουν πιστοποιήσεις εκτροφής welfare. Χάρη στις καινοτόμες μεθόδους παραγωγής και συσκευασίας που έχουν χρησιμοποιηθεί, τα γεύματα μπορούν να διατηρηθούν στο ψυγείο και να καταναλωθούν έως και 7 μέρες από την ημέρα παραλαβής.

Το meallion αποτελεί και μία βιώσιμη λύση. Τα γεύματα συσκευάζονται σε οικολογικές συσκευασίες, 100% ανακυκλώσιμες και με 90% λιγότερο πλαστικό σε σχέση με τις συσκευασίες που χρησιμοποιούνται στην αγορά, συμβάλλοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, ενώ χάρη στην καλύτερη οργάνωση της εβδομαδιαίας διατροφής που προσφέρει η υπηρεσία μειώνεται σημαντικά και η σπατάλη τροφίμων.

Αυλαία για τo Peloponnese Food Stories

Στην πιο ορεινή και δυναμική του εκδοχή, το Peloponnese Food Stories: Ιστορίες Ανθρώπων, Γεύσης και Πολιτισμού, έριξε αυλαία στα Τρίκαλα Κορινθίας. Την Κυριακή 23 Οκτωβρίου το δημοφιλές Peloponnese Food Stories καλωσόρισε τους επισκέπτες του στη κεντρική πλατεία των Μεσαίων Τρικάλων, στον 5ο προορισμό του, ο οποίος σηματοδοτεί και την έναρξη της χειμερινής περιόδου.

Το 1ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας της Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκε από την Περιφέρεια Πελοποννήσου σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Κορινθίας, τον δήμο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης, την Ένωση Ξενοδόχων Κορίνθου, τον Τουριστικό Οργανισμό Πελοποννήσου και με την στήριξη του Συλλόγου Ξενοδόχων Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης Κορινθίας. Είχαν προηγηθεί σταθμοί στην Αρεόπολη στη Λακωνία, την Κορώνη στη Μεσσηνία, το Παράλιο Άστρος στην Αρκαδία και το Τολό στην Αργολίδα.

Το βιωματικό αφήγημα του «Peloponnese Food Stories» εντάσσεται σε μία σειρά δράσεων για την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της κάθε περιοχής.

Το spot της Περιφέρειας Πελοποννήσου πήρε το «χρυσό»

Το spot “Peloponnese, Greece Beyond the Obvious” της Unlimited Creativity για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, αποσπά ακόμα μία χρυσή διάκριση σε διεθνές φεστιβάλ υψηλού κύρους. Συγκεκριμένα, κέρδισε το Gold Dolphin Trophy στο φετινό Cannes Corporate Media & TV Awards.

Η φημισμένη διοργάνωση των Καννών αποτελεί μέρος της σειράς φεστιβάλ CIFFT, του πιο διάσημου θεσμού στον χώρο των ταινιών τουριστικού marketing, όπου το spot έχει ήδη κερδίσει άλλες 3 κορυφαίες διακρίσεις, δύο Silver (Σερβία και Νότια Αφρική) και ένα ακόμα Gold στη Νέα Υόρκη. Η αθροιστική βαθμολογία που έχει συγκεντρώσει το spot μέχρι στιγμής στις διοργανώσεις του φημισμένου Circuit το φέρνει στη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη, στην κατηγορία region.

H Unlimited Creativity επιμελήθηκε το δημιουργικό concept και το σενάριο του πολυβραβευμένου video. Την παραγωγή υλοποίησε η Indigo View – Creative Media Productions με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Γκότση. Την ανάπτυξη της στρατηγικής της καμπάνιας επιμελήθηκε η εταιρεία στρατηγικής τουριστικού marketing MINDHAUS και τον σχεδιασμό της digital επικοινωνίας η Curious Ahead.

Η LG Business Solutions στηρίζει τους επαγγελματίες του τουρισμού

Στο πλαίσιο της διαχρονικής στήριξης των επαγγελματιών του ελληνικού Τουρισμού, το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics συνεργάζεται με την Eurobank, η οποία έχει αναπτύξει ένα οικοσύστημα συνολικών λύσεων σε τραπεζικά και μη τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω του προγράμματος Business Banking Τουρισμός.

Η LG Business Solutions θα συμμετάσχει στο workshop που διοργανώνεται από το Digital Academy for Business της Eurobank, με θέμα «Οδηγός επιλογής και χρηματοδότησης ολοκληρωμένων ξενοδοχειακών λύσεων κλιματισμού & παραγωγής ζεστού νερού».

Το Workshop απευθύνεται σε πελάτες της Eurobank και θα παρουσιαστούν εργαλεία χρηματοδότησης της Τράπεζας για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας τους με στόχο τη διαχείριση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος.

Οι ξενοδοχειακές λύσεις της LG συμβάλουν στη βιώσιμη ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων και προάγουν τον ενεργειακό εκσυγχρονισμό τους.