Με νέο 5άστερο επεκτείνεται στη Χαλκιδική ο Όμιλος Mitsis Hotels

Στην μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα έχει εξελιχθεί ο Όμιλος Mitsis Hotels, με συνεχείς επενδύσεις τα τελευταία χρόνια. Και το χαρτοφυλάκιό του συνεχίζει να επεκτείνεται.

Μόλις χθες ανακοίνωσε τη διαχείριση νέου πολυτελούς 5* ξενοδοχειακού θερέτρου στη Χαλκιδική, το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει το 2025.

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος προχώρησε σε 20ετή Συμφωνία Διαχείρισης Ακινήτου με την εταιρεία Happy Holidays Α.Ε. Ο Όμιλος Mitsis Hotels θα συμβάλλει στον προσχεδιασμό του έργου που θα περιλαμβάνει τον καθορισμό συγκεκριμένου brand concept, τον επιχειρησιακό προγραμματισμό, τη διαχείριση απόδοσης καθώς και τον σχεδιασμό των τεχνικών, σχεδιαστικών και κατασκευαστικών λειτουργιών.

Ακόμη, ο Όμιλος θα αναλάβει εξ ολοκλήρου όλες τις ενέργειες για την έναρξη δραστηριοτήτων των μονάδων παρέχοντας καινοτόμες υπηρεσίες σε όλο το φάσμα του Hotel Operations Management και αξιοποιώντας το σύνολο των υλικών, άυλων και ψηφιακών υποδομών του, όπως παραμετροποιημένη πλατφόρμα κρατήσεων, αυξανόμενη βάση δεδομένων και ισχυρό πρόγραμμα Loyalty, με στόχο τη βέλτιστη λειτουργία και αποδοτικότητα του νέου ξενοδοχειακού θερέτρου, σύμφωνα με τα πλέον σύγχρονα επιχειρησιακά πρότυπα και διαδικασίες.

Τι θα περιλαμβάνει η νέα ξενοδοχειακή μονάδα
Η νέα ξενοδοχειακή μονάδα είναι τοποθετημένη στη Σάρτη, παραθαλάσσια περιοχή στην ανατολική πλευρά της χερσονήσου της Σιθωνίας του νομού Χαλκιδικής. Η συνολική δυναμικότητα του έργου ανέρχεται στα 150 δωμάτια με μοναδική θέα στη θάλασσα.

Αναλυτικότερα, στα σχέδια του νέου θερέτρου περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

  • 5* Boutique Hotel, δυναμικότητας 52 δωματίων, που θα διαθέτει μια εξωτερική και μια εσωτερική πισίνα, μικρές ιδιωτικές πισίνες και sharing pools, ένα συνεδριακό κέντρο 150 ατόμων καθώς και wellness & spa κέντρο με γυμναστήριο.
  • 5* All-Suites Hotel δυναμικότητας 98 δωματίων, που θα περιλαμβάνει μια εξωτερική και μια εσωτερική πισίνα, μικρές ιδιωτικές πισίνες και sharing pools, ένα κέντρο θαλασσοθεραπείας και γυμναστήριο.
  • F&B και Retail Square, το οποίο θα διαθέτει εστιατόριο à la carte, καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, εξοπλισμού, mini market και χώρο απασχόλησης για παιδιά.
  • Καταφύγιο Τουριστικών Σκαφών δυναμικότητας 20 θέσεων για τις ανάγκες των πελατών του ξενοδοχείου και παραδοσιακή ελληνική ταβέρνα.

«Η εταιρεία τουριστικής διαχείρισης του Ομίλου Mitsis Hotels ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στην αγορά ενώ σχεδιάζει μια σειρά βιώσιμων στρατηγικών επενδύσεων, οι οποίες θα ισχυροποιήσουν ακόμη περισσότερο τη θέση μας στην επόμενη ημέρα της ελληνικής φιλοξενίας», δηλώνει ο Σταύρος Μήτσης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου.

Στην TKC οι Ιαματικές Πηγές των Δήμων Δυτικής Λέσβου

Την είσοδό του και στον χώρο των Ιαματικών Πηγών εγκαινίασε ο Όμιλος Κούσκου. Η κατασκευαστική TKC AE Κατασκευών Μελετών του Ομίλου, προχώρησε στην 25ετή εκμίσθωση των Ιαματικών πηγών Δήμου Δυτικής Λέσβου στην περιοχή Πολιχνίτου. Στο πλαίσιο αυτό υλοποιεί 5ετές επενδυτικό πλάνο του οποίου η πρώτη φάση ολοκληρώνεται την προσεχή άνοιξη όπου θα τεθούν σε λειτουργία οι πηγές που συγκαταλέγονται στις θερμότερες της Ευρώπης.

Σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο, εντός του συγκεκριμένου θερμαλιστικού Γεωπάρκου έκτασης 105 στρ., η TKC θα αναπτύξει υπηρεσίες ευεξίας και θερμαλισμού σε συνεργασία με εξειδικευμένους παρόχους υπηρεσιών Ιαματικής και Ιαματικής ιατρικής.

Η TKC AE, από το 2020 έχει αναλάβει την ανακατασκευή ξενοδοχειακής μονάδας 5 αστέρων δυναμικότητας 100 σουιτών στη Λέσβο. Η μονάδα ολοκληρώνεται στα τέλη του 2022 όπου θα λειτουργεί, Κέντρο Θαλασσοθεραπείας πιστοποιημένο με ISO 17680, Συνεδριακό Κέντρο, Κέντρο Medi Spa, ενώ θα διαθέτει εστιατόρια, πισίνες και δομές πολλαπλών χρήσεων. Ταυτόχρονα η εταιρεία εμπεριέχει στο portfolio της ξενοδοχειακές μονάδες σε Αττική και Σαντορίνη.

Το καλοκαίρι του ’23 θα ανοίξει το νέο πολυτελές resort στα Αστέρια Γλυφάδας

Τις πύλες του αναμένεται να ανοίξει το καλοκαίρι του 2023 το νέο πολυτελές resort στα Αστέρια Γλυφάδας, που φιλοδοξεί να μετατρέψει την Αθηναϊκή Ριβιέρα σε κορυφαίο προορισμό πολυτελούς φιλοξενίας. Αυτό αποκάλυψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality Γιώργος Χρυσικός, στο πλαίσιο της 23η Prodexpo.

Συνομιλώντας με τη δημοσιογράφο Χριστίνα Βίδου, ο κ. Χρυσικός αναφέρθηκε στον τομέα του ultra luxury τουρισμού:. «Τα ultra luxury ξενοδοχεία δεν υπήρχαν στην Ελλάδα και γι’ αυτό αποφασίσαμε να συστήσουμε την εταιρεία και να φέρουμε αυτά τα brands εδώ» είπε ο κ. Χρυσικός. Εξήγησε ότι η δυσκολία που αντιμετωπίζει όποιος θέλει να επενδύσει στον τουρισμό πολυτελείας είναι ότι βάσει του τρόπου που τον ορίζουμε δεν μπορεί κάποιος να πάρει παλιές ξενοδοχειακές μονάδες και να τις ανακατασκευάσεις, καθώς ήταν δομημένες και σχεδιασμένες με πολύ διαφορετικό τρόπο. Μία άλλη δυσκολία έγκειται στη γραφειοκρατία.

Αναφερόμενος στα σχέδια της εταιρείας, είπε ότι εντός του επόμενου έτους θα ολοκληρωθούν επίσης το glamping στη Βούλα και ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην Πάρο.

Όσον αφορά την πορεία του ελληνικού τουρισμού, ο κ. Χρυσικός εκτίμησε ότι την επόμενη χρονιά δεν θα δούμε αρνητική ροή στον αριθμό των αφίξεων, αλλά ίσως υπάρξει επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης λόγω της ενεργειακής κρίσης και του πολέμου.

Επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό

Στην ανάγκη επενδύσεων τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε υποδομές για την ενίσχυση της τουριστικής αγοράς αναφέρθηκαν ο κ. Πάνος Παλαιολόγος, President & Founder, HotelBrain και ο κ. Νικόλαος Ρουπακάς, Country Manager, Everty Greece στην 23η Prodexpo.

«Ζητούμενο είναι τα skills και οι ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού» ανέφερε ο κ. Παλαιολόγος. Όπως έκανε γνωστό: «Έχουμε δημιουργήσει ομάδες recruitment σε διάφορα σημεία της χώρας, προκειμένου να καταρτίσουμε και να στελεχώσουμε τα ξενοδοχεία» και αναφέρθηκε στην ίδρυση του HotelBrain Academy με στόχο, όπως είπε, αφενός μεν στην κατάρτιση και προσέλκυση νέων ανθρώπων και αφετέρου στην εξέλιξη του υπάρχοντος δυναμικού.

Από την πλευρά του ο κ. Ρουπακάς, ανέφερε ότι: «Αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα μεταφέροντας εμπειρίες, πρακτικές, αλλά και προσωπικό από χειμερινούς σε θερινούς προορισμούς και συμπλήρωσε ότι προσπαθούμε οι εργαζόμενοι να θέλουν να εργαστούν για εμάς. Δίνουμε υψηλές αμοιβές, σεβόμαστε τη συλλογική σύμβαση, δίνουμε τα ρεπό επενδύουμε στο upskilling και upskilling».

Intrakat: Επενδύσεις σε τουριστικούς προορισμούς

Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 100 εκατ. ευρώ στοχεύει η Intrakat στην έκτακτη γενική συνέλευση που έχει οριστεί για τις 14 Νοεμβρίου, με σκοπό να επιταχυνθεί το επενδυτικό πλάνο του ομίλου, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και νέες επενδύσεις σε real estate στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Intrakat, Αλέξανδρος Εξάρχου, δήλωσε: «Στόχος μας είναι να επανατοποθετήσουμε τον Όμιλο τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, δημιουργώντας έναν δυνατό περιφερειακό παίκτη με ισχυρό επιχειρηματικό αποτύπωμα».

Στον τομέα του Real Estate το επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας να εστιάζει σε high end τουριστικούς προορισμούς, όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Πάρος, η Σύρος, η Αθήνα και η Κρήτη, όπου θα αναπτύξει πολυτελείς ξενοδοχειακές και οικιστικές μονάδες ενώ η πρόσφατα ανακοινωθείσα συνεργασία με το Ellington Management Group, καθιστά την Intrakat στρατηγικό συνεργάτη ενός Ομίλου που διεθνώς θεωρείται κορυφαίος στη διαχείρισης τιτλοποιημένων χαρτοφυλακίων ακινήτων, με εμπειρία τριών δεκαετιών.

Έλλη Απέργη, From A to Bee: Μελισσοτουρισμός στην Αττική

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για τη δημιουργία ενός επισκέψιμου μελισσοκομείου;

Ε.Α.: Ξεκίνησα να ασχολούμαι με την μελισσοκομία ερασιτεχνικά το 2014 και στη συνέχεια επαγγελματικά. Διερευνώντας διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα, επέλεξα να απευθύνω τα προϊόντα μου σε ξένους καταναλωτές που επισκέπτονται την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Και με τον ίδιο τρόπο που τα οινοποιεία άνοιξαν τις μονάδες τους στους επισκέπτες σκέφτηκα να κάνω το μελισσοκομείο μου στην Παλλήνη επισκέψιμο. Έτσι δημιουργήθηκε η ιδέα του μελισσοτουρισμού. Λίγο αργότερα, μου ζητήθηκε κατά σύμπτωση από ένα ξενοδοχείο της Αθήνας να δεχθώ στο μελισσοκομείο ένα γκρουπ από VIP Βρετανούς τουρίστες που ενδιαφέρονταν για αυτήν ακριβώς την εμπειρία. Και το αποτέλεσμα ήταν τόσο καλό που το αρχικό μου σχέδιο έγινε πια πράξη.

Τι περιλαμβάνει σήμερα η εμπειρία αυτή;

Ε.Α.: Περιλαμβάνει την επίσκεψη σε ενεργή κυψέλη, μετά από μία παρουσίαση σχετικά με τις μέλισσες, την κοινωνία τους αλλά και τη σημασία τους για τη διατήρηση των ισορροπιών στη φύση. Προετοιμάζουμε τους επισκέπτες για το τι θα συναντήσουμε ανοίγοντας μία κυψέλη, τους δείχνουμε τον εξοπλισμό, τους προμηθεύουμε με στολές μελισσοκομικής και πηγαίνουμε στην κυψέλη. Το δεύτερο κομμάτι της εμπειρίας είναι η εξοικείωση με τα μελισσοκομικά προϊόντα και η δοκιμή τους και το τρίτο είναι το εργαστήριο όπου φτιάχνουμε είτε παραδοσιακά προϊόντα, όπως το παστέλι και το ρακόμελο, είτε καλλυντικά και θεραπευτικές κηραλοιφές.

Σε ποιες χώρες έχει αναπτυχθεί περισσότερο ο μελισσοκομικός τουρισμός;

Ε.Α.: Η Σλοβενία έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο επισκέψιμων μελισσοκομείων τόσο στην χώρα, όσο και πανευρωπαϊκά. Η Ελλάδα συμμετέχει μέσω του BeePath Net που έχει ξεκινήσει από τη Νέα Προποντίδα και την κυρία Φανή Χατζήνα, επιστήμονα του ΕΛΓΟ Δήμητρα και υπεύθυνη του εργαστηρίου μελισσοκομίας στη Βόρειο Ελλάδα. Στο δίκτυο συμμετέχουν περισσότερα από δέκα μελισσοκομεία από διάφορες περιοχές της χώρας: από τα Κύθηρα και τη Νάξο, μέχρι την Κεφαλλονιά και τη Θεσσαλονίκη.

Με ποια άλλα προϊόντα συνδυάζεται η διαδικασία του Honey tasting;

Ε.Α.: Εμείς συνδυάζουμε τη δοκιμή του μελιού με το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, με το κρασί και με τα αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά – τα οποία και είναι ούτως ή άλλως άμεσα συνδεδεμένα με τη μέλισσα. Έχει πολύ ενδιαφέρον και μεγάλες δυνατότητες το παιχνίδι του συνδυασμού του μελιού με το ελαιόλαδο. Έχουμε συνδυάσει για παράδειγμα σε άλειμμα για το ψωμί ελαιόλαδο από Κορωνέικη ποικιλία με κρυσταλλωμένο ανθόμελο. Το γεγονός ότι το μέλι είναι φυσικά κρυσταλλωμένο δίνει στο άλειμμα την ιδανική υφή αλλά και μια εξαιρετική γεύση. Στην Ελλάδα δεν το συνηθίζουμε αλλά, στο εξωτερικό, από τα κρυσταλλωμένα μέλια φτιάχνεται η λεγόμενη κρέμα μελιού, αφού αυτό χτυπηθεί σε μίξερ.

Πόσο αποδοτικό είναι το μοντέλο του μελισσοτουρισμού;

Ε.Α.: Πέρα από το ότι προωθούμε το προϊόν μας σε μία πολύ καλή τιμή σε σχέση με αυτήν που θα δίναμε σε έναν χονδρέμπορο, έχουμε και την ικανοποίηση της επαφής με καταναλωτές που εκτιμούν το προϊόν μας. Παρατηρήσαμε δε ένα ακόμα πλεονέκτημα. Την περίοδο της καραντίνας που ανοιχτήκαμε στους Έλληνες, διαπιστώσαμε ότι και οι ντόπιοι ενδιαφέρονται να μας επισκεφτούν. Και το θεωρήσαμε μέρος του ρόλου μας να τους εκπαιδεύσουμε. Οι άνθρωποι μαθαίνουν κοντά μας ότι το μέλι -όπως και το κρασί και το ελαιόλαδο- διαφέρει ανάλογα με τη βοτανική του προέλευση, ανάλογα με το σημείο και την χρονιά παραγωγής. Τέλος, προσπαθούμε να διαμορφώσουμε μία περιβαλλοντική συνείδηση και μιλάμε στους επισκέπτες για το φαινόμενο της απώλειας των μελισσών που παίρνει τρομακτικές διαστάσεις τα τελευταία χρόνια και για το γεγονός ότι, αν χαθούν οι μέλισσες, θα χαθεί το ένα τρίτο των τροφίμων που καταναλώνουμε. Διατηρούμε όμως την αισιοδοξία μας ότι τα πράγματα θα πάνε καλά.

Food waste στην κουζίνα

Με ένα ενδιαφέρον challenge στο δημοφιλές Tik Tok επιχειρεί η Barilla να ευαισθητοποιήσει το κοινό στα θέματα βιωσιμότητας αλλά και στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, με αφορμή και την Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών. Επισημαίνοντας ότι η βιωσιμότητα δε σταματά στην ανακύκλωση, το brand ενθαρρύνει τους λάτρεις φαγητού να δώσουν στα leftovers ζυμαρικών μια δεύτερη ευκαιρία, ως ένδειξη αγάπης για τον πλανήτη.

Υπολογίζεται ότι τα νοικοκυριά σπαταλούν 570 εκατομμύρια τόνους τροφίμων κάθε χρόνο. Για να γίνει αυτό πιο κατανοητό, η σπατάλη τροφίμων ευθύνεται για το 8 − 10% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, που σημαίνει ότι εάν τα απόβλητα τροφίμων ήταν χώρα, θα ήταν η τρίτη με τη μεγαλύτερη εκπομπή αερίων θερμοκηπίου στον πλανήτη. Ήρθε η ώρα να δώσουμε γεύση στα leftovers!

Τα ζυμαρικά είναι ένα από τα πιο δημοφιλή πιάτα στον κόσμο. Περίπου 438 εκατομμύρια μερίδες ζυμαρικών σερβίρονται κάθε μέρα, πράγμα που σημαίνει ότι οι ευκαιρίες για γευστικές αλλαγές είναι αμέτρητες. Η Barilla καλεί τους λάτρεις των ζυμαρικών να πειραματιστούν στην κουζίνα και να δείξουν την αγάπη τους στον πλανήτη, με ένα πιάτο ζυμαρικών τη φορά.

Η Barilla εκπαιδεύει τη Gen Z σχετικά με τη σημασία της βιωσιμότητας στην κουζίνα, μαθαίνοντάς τους νέους τρόπους να μαγειρεύουν, όπως η μέθοδος Passive Cooking και δίνοντας συμβουλές συνταγών για να μην αφήνουν το φαγητό που περίσσεψε αναξιοποίητο. «Η έμπνευση είναι ο στόχος του παιχνιδιού, να κάνουμε δηλαδή τα leftovers διασκεδαστικά και να ανοίξουμε τον διάλογο σχετικά με το food waste. Αντί να ξαναζεσταίνετε ή να πετάτε ό,τι περίσσεψε από το φαγητό σας, μπορείτε να διοχετεύσετε την ιταλική έμπνευση που κρύβετε μέσα σας και να δοκιμάστε το #SecondLifePasta», προτρέπει η Barilla.

Μέσω του hashtag #SecondLifePasta, η Barilla επέλεξε TikTokers για να δημιουργήσουν το δικό τους εμπνευσμένο πιάτο χρησιμοποιώντας τα leftovers των ζυμαρικών και δίνοντας στο πιάτο τους νέα ζωή. Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία TikTok Stitch για να εξελίξουν υπάρχουσες συνταγές ζυμαρικών και να δημιουργήσουν συνταγές «δεύτερης ζωής», τα τρόφιμα που θα κατέληγαν στα απορρίμματα, θα έρθουν στο τραπέζι ξανά με έναν συναρπαστικό, νόστιμο και βιώσιμο τρόπο.

Cretan Taste Awards 2022: Ολοκληρώθηκε η γιορτή της κρητικής γαστρονομίας

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η κούρσα των Cretan Taste Awards 2022 με την τελετή απονομής που φιλοξενήθηκε χθες το βράδυ στην Αίθουσα Συναυλιών – Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου.

Την τελετή άνοιξε η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής των βραβείων Αικατερίνα Πολυμέρου – Καμηλάκη, Ομότ. Eρευνήτρια, τ. Διευθύντρια του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών, ενώ χαιρετισμό, μέσω βίντεο, απεύθυνε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη.

Ηταν μια βραδιά μεγάλης γιορτής για την κρητική γαστρονομία με παρόντες καινοτόμους παραγωγούς, σεφ και ιδιοκτήτες εστιατορίων, αλλά και ανθρώπους που μέσα από τις δράσεις τους φροντίζουν να διατηρήσουν και να εξελίξουν τον πλούτο και την ξεχωριστή ταυτότητα της γαστρονομικής κουλτούρας της Κρήτης.

Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ τις επόμενες ημέρες.

Otium Concept: Το «χαλαρό» εστιατόριο της Αργυρούπολης

Είναι ένα αρκετά νέο εστιατόριο, άνοιξε το καλοκαίρι, με σύγχρονη ελληνική και μεσογειακή κουζίνα, που βασίζεται στην καλή πρώτη ύλη και την άρτια διαχείρισή της.

Το μενού έχει επιμεληθεί ο chef Σωτήρης Φιλίππου με πολυετή εμπειρία στον χώρο της γαστρονομίας και υλοποιεί καθημερινά στην κουζίνα του εστιατορίου ο executive chef Κωνσταντίνος Γεωργίου.

Otium στα ελληνικά είναι η ανάπαυση, ο ελεύθερος χρόνος που αφιερώνεις για την ξεκούρασή σου και πάνω σε αυτό το concept, βασίζεται η φιλοσοφία του νέου εστιατορίου της Αργυρούπολης.

Το μενού χαρακτηρίζεται από τη φρεσκάδα των ελληνικών προϊόντων, με γνήσια πρόθεση στήριξης των τοπικών παραγωγών. Ενδεικτικά πιάτα που ξεχωρίζουν είναι στα ορεκτικά το carpaccio μυλοκόπι και στα κυρίως το ριζότο με μοσχαρίσια μάγουλα, το μυλοκόπι με ντοματόρυζο και τα πέτουρα Γρεβενών με μοσχαράκι ραγού.

Συνεργασία για τον συνεδριακό τουρισμό

Το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (Τhis is Athens-CVB), ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων – HAPCO & DES και το Γραφείο Προσέλκυσης Συνεδρίων και Επισκεπτών Θεσσαλονίκης (TCB), ενώνουν τις δυνάμεις τους για να υλοποιήσουν κοινές στρατηγικές δράσεις, που θα στηρίξουν τον συνεδριακό τουρισμό και θα δημιουργήσουν περισσότερες θέσεις εργασίας στον τουριστικό κλάδο.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες στο Μέγαρο Μουσικής, οι τρεις σημαντικοί φορείς του συνεδριακού τουρισμού της χώρας μας επισφράγισαν, με την υπογραφή ενός μνημονίου, τη στενή συνεργασία που έχει θεμελιωθεί από την πρώτη κιόλας περίοδο της πανδημίας μέσω της σύμπραξης «Greek Meetings Alliance» (GMA).

Η σύμπραξη ανέλαβε πρωτοβουλίες όπως την πρώτη πανελλήνια έρευνα για τον συνεδριακό τουρισμό (Ιούλιος 2020) στην οποία καταγράφηκε ο αντίκτυπος της πανδημίας στην ελληνική βιομηχανία συνεδρίων, εκθέσεων, εταιρικών εκδηλώσεων και ταξιδιών κινήτρων, αλλά και τη διοργάνωση δύο υβριδικών συναντήσεων (The Greek Meetings Industry – Open Web Forum Series), στις οποίες παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας και ακολούθως η στρατηγική για το μέλλον του συνεδριακού τουρισμού.

Παρόντες στη σημερινή εκδήλωση ήταν, μεταξύ άλλων, η Υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη καθώς και ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, οι οποίοι απηύθυναν σύντομο χαιρετισμό.