Στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης χθες

Την ανάγκη ύπαρξης στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού, τονίζει με ανακοίνωσή της η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), μόλις μια ημέρα μετά την παρουσίαση από τον ΣΕΤΕ του στρατηγικού σχεδίου για την Αθήνα, παρουσία και του Υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια. Οι ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης εντοπίζουν τα προβλήματα που κρατούν πίσω την ανάπτυξη της πόλης ως προορισμού, τα οποία θα πρέπει να λυθούν με ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο και στη συνέχεια να εφαρμοστεί με μια στοχευμένη προβολή βασισμένη σε μια σύγχρονη τεχνοκρατική μελέτη προώθησης του για την προσέλκυση νέων αγορών. Πρόκειται για αίτημα που έχει τεθεί και στον πρωθυπουργό κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ, αφού τον είχε ενημερώσει σε προγενέστερο χρόνο για όλα τα δεδομένα.

Τα προβλήματα που εντοπίζουν οι ξενοδόχοι
Σημειώνουν αφενός τη δυναμική της πόλης ως προορισμού κρουαζιέρας, η οποία θα ανέβει στην κατάταξη στη 14η θέση των λιμανιών της Ελλάδας στις αφίξεις, μετά τις προσπάθειες και του Υπουργού Τουρισμού. Ωστόσο οι δυνατότητές της είναι πολύ πιο μεγάλες, καθώς πρόκειται για ένα λιμάνι με το μοναδικό πλεονέκτημα στη Μεσόγειο να μπορεί κάποιος σε 5 λεπτά με τα πόδια βρίσκεται από το κρουαζιερόπλοιο στο κέντρο της πόλης, σε έναν γαστρονομικό και πολιτιστικό προορισμό.

Αφετέρου το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, αν και ανακαινίστηκε έχοντας πλέον με διπλάσια δυνατότητα κάλυψης πτήσεων, έχει σύμφωνα με τα στοιχεία της Fraport μείωση αφίξεων 14% σε σχέση με το 2019, σε αντίθεση με τη δυναμική των αφίξεων στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας. Ο διάδρομος για υπερατλαντικές πτήσεις είναι έτοιμος μετά από πολλά χρόνια αναμονής, η πόλη δεν έχει όμως υποδεχτεί ούτε μία υπερατλαντική πτήση. «Το ζητούμενο δεν είναι να φέρουν μια πτήση ο Υπουργός και ο Περιφερειάρχης με τη δυναμική τους, αλλά να μπορέσει η πόλη να κρατήσει αυτή την πτήση με την αύξηση της ζήτησης του προορισμού. Αυτό είναι και το πρόβλημα για όλα τα παραπάνω: η έλλειψη ζήτησης λόγω μη αναγνωρισιμότητας του προορισμού».

Ο φετινός απολογισμός και οι προβλέψεις για τον χειμώνα
Ένα πολύ καλό καλοκαίρι αλλά και μεγάλη ανησυχία για τον επερχόμενο χειμώνα δείχνουν τα αποτελέσματα του εννεαμήνου 2022, με βάση την έρευνα που διενεργεί σε μηνιαία βάση η GBR Consulting για λογαριασμό της ΕΞΘ. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το εννεάμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 σημειώθηκε πτώση τόσο στην πληρότητα της τάξεως του 13,9%, με 61% μέση πληρότητα, όσο και στο RevPar (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) της τάξης του 3,4%, φτάνοντας μόλις στα 52,61 ευρώ. Η αύξηση 12,2% που παρατηρήθηκε στη μέση τιμή δωματίου (ARR), δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση τη σημαντικότατη αύξηση του λειτουργικού κόστους που αντιμετωπίζουν το τελευταίο διάστημα οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και που αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο τον χειμώνα. Να σημειωθεί ότι ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που παραδοσιακά για την περιοχή καταγράφεται η μεγαλύτερη κίνηση.

Athens Urban Hotels, με ένα κλικ

To πρώτο site που συγκεντρώνει τις πιο ψαγμένες διευθύνσεις στον χάρτη φιλοξενίας της Αθήνας είναι γεγονός.

Το www.athensurbanhotels.com ενσωματώνει την πολυετή εμπειρία και την υψηλή αισθητική της γνωστής travel blogger και ταξιδιωτικής δημοσιογράφου Τίτης Βελοπούλου και αποτελεί μια πρωτοβουλία που προέκυψε από την ανάγκη για την προβολή των new age urban ξενοδοχείων της Αθήνας που κάνουν τα τελευταία χρόνια αισθητή την παρουσία τους στις γειτονιές του κέντρου της Αθήνας.

Το athensurbanbotels.com ξεκίνησε ως ένα directory ξενοδοχείων με δυνατότητα σύνδεσης με το σύστημα κρατήσεων του κάθε μέλους. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Είναι μια gold list επιλεγμένων urban hotels που παρουσιάζονται με insider tips και χρήσιμες πληροφορίες μέσα από την έμπειρη δημοσιογραφική ματιά με σκοπό να διευκολύνουν τον χρήστη, και εν δυνάμει επισκέπτη, στην τελική επιλογή της διαμονής του και, κατ’ επέκταση, στην κράτηση.

Προτεραιότητα δίνεται στην εμπειρία της διαμονής, και όχι σε αστέρια και κατηγορίες. Το αρχικό περιβάλλον του έχει τη μορφή ενός ταξιδιωτικού blog με πλούσια θεματολογία που προσφέρει ιδέες και στοχευμένες προτάσεις για ένα city break στην Αθήνα.

Στη Διακήρυξη Βιώσιμου Τουρισμού οι ξενοδόχοι της Σαντορίνης

Η UNESCO και ο όμιλος Expedia ανακοίνωσαν πως δύο διακριμένες Ελληνικές Ενώσεις Ξενοδόχων, η Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης και ο Σύλλογος Μικρών Τοπικών Ξενοδόχων «Ατλαντίδα» στη Σαντορίνη, προσυπέγραψαν πρόσφατα τη Διακήρυξη Βιώσιμου Τουρισμού της UNESCO «Sustainable Travel Pledge». H διακήρυξη αυτή στοχεύει στην προώθηση του βιώσιμου τουρισμού, στην ανθεκτικότητα των τοπικών κοινοτήτων και στη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς, σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο.

Η Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης υποστηρίζει τοπικά «τη συλλογική δράση παροχής βοήθειας των κατοίκων του νησιού που βρίσκονται σε ανάγκη». Παράλληλα, ο Σύλλογος Μικρών Τοπικών Ξενοδόχων «Ατλαντίδα» υποστηρίζει την ευημερία των κατοίκων ενθαρρύνοντας την τοπική απασχόληση, τη χρήση τοπικών προμηθευτών και την εναρμονισμένη με το φυσικό περιβάλλον του νησιού εργασία, στοχεύοντας στο μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Οι καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν τα ταξίδια σε τοπικά περιβάλλοντα, οικονομίες και άτομα. Μια πρόσφατη έρευνα του ομίλου Expedia αποκάλυψε ότι το 90% των καταναλωτών αναζητούν βιώσιμες επιλογές κατά την κράτηση, όμως μας λέει επίσης ότι περίπου το 70% των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι αισθάνονται μπερδεμένοι από την πληθώρα πληροφοριών σε σχέση με τα βιώσιμα ταξίδια.

Ο όμιλος Expedia εργάζεται προκειμένου να δημιουργηθεί ένας πιο «ανοιχτός κόσμος» για όλους τους ταξιδιώτες.

Τι σημαίνει η διακήρυξη για τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν
Από τη παρουσίασή της το 2019, η διακήρυξη της UNESCO έχει επεκταθεί με την προσθήκη μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων και ανεξάρτητων ξενοδοχείων, και τη δέσμευσή τους για συγκεκριμένες, διαφανείς και εφικτές δράσεις. Τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν υποστηρίζουν τη μείωση και την εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης και των απορριμμάτων, την εξοικονόμηση ενέργειας και υδάτινων πόρων και προωθούν τη βιώσιμη συμμετοχή των τοπικών κοινοτήτων. Όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν το πιστοποιητικό «We signed the UNESCO Sustainable Travel Pledge», ανανεώνουν τη δέσμευσή τους και αναφέρουν την πρόοδό τους σε ετήσια βάση. Λαμβάνουν επίσης αυξημένη προβολή με ένα ειδικό σήμα στις ιστοσελίδες κρατήσεων ταξιδίων του ομίλου Expedia.

Η σχετική διακήρυξη της UNESCO είναι διαθέσιμη στις ιστοσελίδες του ομίλου Expedia και στον παγκόσμιο ιστότοπο της UNESCO.

«Πράσινο» το 15% των κρουαζιερόπλοιων της επόμενης 5ετίας

Περισσότερο από το 15% των κρουαζιερόπλοιων που θα δρομολογηθούν τα επόμενα 5 χρόνια θα μπορούν να ενσωματώνουν κυψέλες καυσίμου ή μπαταρίες, ενώ το 85% των πλοίων των εταιρειών-μελών της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας CLIA που θα είναι σε λειτουργία από τώρα έως το 2028 θα μπορούν να συνδεθούν με ηλεκτρικά συστήματα παράκτιας ενεργειακής υποστήριξης, επιτρέποντας στις μηχανές να σβήνουν στην προβλήτα, συμβάλλοντας έτσι σε σημαντική μείωση των εκπομπών.

Αυτό αναφέρει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), στην ετήσια Έκθεσή της για τις Περιβαλλοντικές Τεχνολογίες και Πρακτικές του Κλάδου της Κρουαζιέρας.

Η έκθεση καθιστά σαφές ότι η μετάβαση στα βιώσιμα καύσιμα πλοίων παραμένει απαραίτητη για την επίτευξη των στόχων της ναυτιλιακής βιομηχανίας για απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα και υπογραμμίζει την επείγουσα ανάγκη οι κυβερνήσεις να υποστηρίξουν τις ερευνητικές προσπάθειες που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη αυτών των καυσίμων, ώστε να είναι ασφαλή, βιώσιμα και διαθέσιμα για ευρεία χρήση.

Η Heimtextil 2023 καθορίζει τις τάσεις στα υφάσματα

Ο προγραμματισμός για την επόμενη Heimtextil που πρόκειται να πραγματοποιηθεί από τις 10 έως τις 13 Ιανουαρίου 2023 βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Ο κλάδος αναμένει μια διεθνώς μοναδική πλατφόρμα για τα υφάσματα επαγγελματικού εξοπλισμού (και κατοικίας) και τις τάσεις στην αρχή της σεζόν 2023/24.

Περισσότεροι από 2.200 διεθνείς εκθέτες από 50 χώρες έχουν δηλώσει συμμετοχή στην έκθεση. Το ποσοστό διεθνικότητας της έκθεσης παραμένει υψηλό.

Στις εταιρείες που συμμετέχουν περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πολλά υποσχόμενα ονόματα από όλο τον κόσμο, όπως οι ADVANSA Marketing GmbH (D), Alfred Apelt GmbH (D), Aznar Textil, SL (E), Essenza Home (NL), Gul Ahmed Textile Mills Ltd. (PK), Lameirinho – Indústria Têxtil, S.A. (PT), Lenzing AG (A), Marburger Tapetenfabrik (D), Norvigroup Denmark A/S (DK), Microcotton Inc (US), OBB Oberbadische Bettfedernfabrik GmbH (D), Standard Fiber LLC (US), Tanriverdi Mensucat San. A.S.(TR), Trendart (CH), Trevira GmbH (D), Trident Limited (IND), Velamen S.A. (E) or Zorel Tekstil (TR).

Highlights στην Heimtextil 2023
Θεματικά, η βιωσιμότητα θα αποτελέσει το μεγάλο θέμα. Με τον οδηγό εκθετών “Green Directory” καθώς και το “Green Village”, που προσφέρει μια πλατφόρμα συζήτησης, η Heimtextil προσφέρει σημαντικά σημεία προσανατολισμού στη ζούγκλα της μεγάλης προσφοράς βιώσιμων στοιχείων.

Η εντυπωσιακή “Future Materials Library” θα παρουσιαστεί ως μέρος του Trend Space στην Heimtextil 2023. Η διεθνής συλλογή πρωτοποριακών υλικών στον τομέα της εσωτερικής διακόσμησης επιμελείται από το πρακτορείο του μέλλοντος FranklinTill, το οποίο είναι επίσης υπεύθυνο για τη δημιουργία του Trend Space στην έκθεση. Ο θεαματικός χώρος design και τάσεων θα δημιουργήσει εκεί το σκηνικό για τα Heimtextil Trends 23/24, τα οποία προηγουμένως θα αναπτυχθούν από τα διεθνή γραφεία design stijlinstituut amsterdam (Ολλανδία), FranklinTill (Μεγάλη Βρετανία) και SPOTT Design & Business (Δανία).

Με τίτλο “Textiles Matter”, τα Heimtextil Trends 23/24 θέτουν πρότυπα για τα βιώσιμα υφάσματα επιπλώσεων του μέλλοντος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο θέμα της κυκλικής οικονομίας. Προσθέτοντας υλικά σε έναν κύκλο χρήσης ξανά και ξανά, μειώνεται αφενός η ανάγκη για νέες πρώτες ύλες και αφετέρου η παραγωγή αποβλήτων. Στον τεχνικό κύκλο, ανόργανα υλικά, όπως το νάιλον, ο πολυεστέρας, το πλαστικό και το μέταλλο, μπορούν να ανακυκλωθούν χωρίς απώλεια ποιότητας. Στον βιολογικό κύκλο, οργανικά υλικά, όπως το λινό και οι ίνες φλοιών, επιστρέφουν στη φύση στο τέλος της ωφέλιμης ζωής τους. Τα στοιχεία αυτά αποτελούν τη βάση των τεσσάρων θεμάτων των τάσεων: “Make and Remake”, “Continuous”, “From Earth” και “Nature Engineered”.

Ένα νέο στοιχείο είναι ότι το Trend Space θα παρουσιαστεί στο Hall 9.0. Η κυκλική οικονομία χαρακτηρίζει επίσης την ίδια τη δημιουργία των τάσεων Heimtextil Trends 23/24: Με το “Material Manifesto”, το υπεύθυνο γραφείο τάσεων FranklinTill δεσμεύεται για έναν όσο το δυνατόν πιο βιώσιμο σχεδιασμό του χώρου με κατά κύριο λόγο ανακυκλωμένα υλικά και στοιχεία, καθώς και μια αυστηρή στρατηγική αποφυγής αποβλήτων.

Interior.Architecture.Hospitality
Το ειδικό πρόγραμμα για διακοσμητές εσωτερικών χώρων, αρχιτέκτονες κι εξειδικευμένους επαγγελματίες στον τομέα φιλοξενίας, θα πραγματοποιηθεί και πάλι στην έκθεση του 2023 σε μεγάλη κλίμακα.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις διαλέξεις Interior.Architecture.Hospitality LECTURES, στις οποίες διάσημοι αρχιτέκτονες και γνωστοί επαγγελματίες από τον χώρο των ξενοδοχείων θα παρουσιάσουν το έργο τους και θα συζητήσουν επίκαιρα θέματα του κλάδου, όπως η βιωσιμότητα, καθώς και τις περιηγήσεις Interior.Architecture.Hospitality TOURS, οι οποίες θα οδηγήσουν τους συμμετέχοντες σε επιμελημένα highlights και καινοτόμες λύσεις υφασμάτων επαγγελματικού εξοπλισμού. Ο οδηγός Contract Guide θα καταγράψει και πάλι όλους τους προμηθευτές υφασμάτων επαγγελματικού εξοπλισμού. Επιπλέον, η σήμανση των αντίστοιχων περιπτέρων της έκθεσης διασφαλίζει μια αποδοτική επίσκεψη στην έκθεση για το συγκεκριμένο target group.
Με το συνέδριο Heimtextil Conference Sleep & More, οι επισκέπτες* το 2023 θα έχουν και πάλι την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα κορυφαίο πρόγραμμα διαλέξεων για τους τομείς της υγείας, της βιωσιμότητας και του ξενοδοχειακού κλάδου. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών, ειδικοί θα μιλήσουν για τα τελευταία ευρήματα, τις εξελίξεις και τις τάσεις στον τομέα του υγιεινού ύπνου από διάφορες οπτικές του κλάδου.

Με το πρόγραμμα “New & Next” για νέα ταλέντα, δίνεται η ευκαιρία σε νέα ταλέντα και νεοσύστατες εταιρείες να παρουσιαστούν στο περιβάλλον του διεθνούς κλάδου.

Itameshi: Νέο εστιατόριο στην Κύπρο

Ο όμιλος εστιατορίων με την επιτυχημένη παρουσία σε Αθήνα και Μύκονο, βάζει πλώρη για την Κύπρο και τη Λευκωσία, ανοίγοντας τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου το Itameshi. Μία τολμηρή γαστρονομική πρόταση, που συνδυάζει με τον πιο γοητευτικό και γευστικό τρόπο, τις δύο κορυφαίες κουζίνες του κόσμου. Οι μεσογειακές πρώτες ύλες και η Ιταλική κουζίνα, συναντιούνται σε μια εκρηκτική ένωση με τις τεχνικές και την αισθητική τελειότητα της Ιαπωνικής κουζίνας.

Δεκατέσσερα χρόνια μετά το πρώτο άνοιγμα του nice n easy στο Κολωνάκι από τους ιδρυτές Δημήτρη Χριστοφορίδη & Χρήστο Αθανασιάδη, ο όμιλος αναπτύσσεται συνεχώς και διαθέτει σήμερα πάνω από 14 ξεχωριστά και πετυχημένα farm-to table εστιατόρια στην Αθήνα και τη Μύκονο, το beach club SantAnna στην παραλία της Παράγκας στο νησί των ανέμων, δυο επιχειρήσεις catering, το εστιατόριο και το bar του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης (ΦΙΞ). Πρόσφατα ξεκίνησε η συνεργασία με την ΑΕΚ για το νέο γήπεδο «Αγιά Σοφιά» στη Νέα Φιλαδέλφεια, καθώς το Nice n Easy group ανέλαβε εξ ολοκλήρου την εστίαση του γηπέδου με 24 snack bars, 2 vip bars, 1 VVIP Lounge, 5 καντίνες, 40 VIP σουίτες, open air καφέ 350 θέσεων, αλλά και εστιατόριο 400 θέσεων καθώς και όλες τις υπηρεσίες catering για το σύνολο των εκδηλώσεων του γηπέδου.

Ο Μάνος Γαβράς εμπνευστής του νέου εγχειρήματος, δήλωσε σε σχέση με το Itameshi:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ο όμιλός μας εγκαινιάζει την παρουσία του στην αγαπημένη μας Κύπρο με ένα τόσο καινούριο και ιδιαίτερο concept. Η Κύπρος υπήρξε ανέκαθεν σταυροδρόμι και σπίτι πολλών διαφορετικών πολιτισμών και ως ένα πολυπολιτισμικό και κοσμοπολίτικο νησί θεωρώ ότι αποτελεί τον ιδανικό τόπο για τη γέννηση και εξέλιξη του καινούργιου μας αυτού concept που με ιδιαίτερη φαντασία και γούστο φλερτάρει ανάμεσα στις δύο αγαπημένες κουζίνες της Ιταλίας και της Ιαπωνίας. Εύχομαι οι Κύπριοι φίλοι μας αλλά και οι διεθνείς επισκέπτες του νησιού να αγκαλιάσουν και να στηρίξουν τη νέα μας αυτή προσπάθεια».

Το αναπτυξιακό πλάνο του Nice n Easy group, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την επέκταση σε χώρες της Μέσης Ανατολής, Ευρώπης και τις Ηνωμένες πολιτείες της Αμερικής, συνέργειες και συνεργασίες με ιδιαίτερο εμπορικό και επιχειρηματικό ενδιαφέρον και προτάσεις νέων προϊόντων και υπηρεσιών στους τομείς της εστίασης και της τροφοδοσίας.

Έκθεση «Γεύσεις και Αρώματα της Σεφαράδ»

Το Δίκτυο Εβραϊκών Συνοικιών της Ισπανίας δημιούργησε την έκθεση, «Γεύσεις και Αρώματα της Σεφαράδ», που φιλοξενείται στο Εβραϊκό Μουσείο Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μια κουζίνα που έχει ενσωματώσει χαρακτηριστικά από τους πολιτισμούς με τους οποίους συμβίωσε η σεφαραδίτικη κοινότητα στην Ιβηρική Χερσόνησο, ενώ μετά την εκδίωξή της το 1492, επηρεάστηκε από την εξαραβισμένη κουζίνα της οθωμανικής αυτοκρατορίας.

100% Hotel Development για την ανάπτυξη ξενοδοχείων

Η φετινή διοργάνωση του 100% Hotel Show, σε μια περίοδο έντονων προσδοκιών για περαιτέρω ανάπτυξη του Ξενοδοχειακού Κλάδου λόγω και του Αναπτυξιακού Νόμου, προγραμματίζει την παροχή ολοκληρωμένης πληροφόρησης στους επισκέπτες, μέσω της δημιουργίας του Ειδικού Τμήματος “100% Hotel Development”.

Το 100% Hotel Show, η κατ’ εξοχήν έκθεση που επισκέπτονται νέοι επενδυτές μικρής και μεγάλης κλίμακας (αναζητώντας προτάσεις κατασκευής-ανακαίνισης καταλυμάτων με αναβαθμισμένο χαρακτήρα), εστιάζει φέτος ακόμη περισσότερο σε αυτόν τον τομέα και ενσωματώνει μια ειδική ενότητα με προϊόντα και υπηρεσίες για την ανάπτυξη ξενοδοχείων.

Επιλεγμένες Λύσεις Hotel Development στο Εκθεσιακό Τμήμα
Ο Ειδικός Τομέας “100% Hotel Development” αναπτύσσεται στο πρώτο μέρος της έκθεσης, στο section Architecture-Build-Materials, και παρουσιάζει εταιρείες και επαγγελματίες που παρέχουν λύσεις σχετικές με τη δημιουργία ή την επέκταση ξενοδοχειακών μονάδων, από τη χρηματοδότηση και τον προγραμματισμό, μέχρι την αρχιτεκτονική σχεδίαση και την υλοποίηση της επένδυσης.
Συγκεκριμένα, οι εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτό το τμήμα, δραστηριοποιούνται στους εξής τομείς: • Σύμβουλοι Ανάπτυξης • Υπηρεσίες στον τομέα των Χρηματοδοτήσεων • Οικονομικοί Σύμβουλοι • Real Estate • Hotel Concept Makers • Αρχιτεκτονικά Γραφεία • Κατασκευαστικές Εταιρείες.

Ενημέρωση και στο πλαίσιο των Workshop
Επιπλέον, το 100% Hotel Show, προσαρμόζει αντίστοιχα και το περιεχόμενο των ξενοδοχειακών workshops που παραδοσιακά αποτελούν βασικό πυλώνα της έκθεσης.

Ειδικά sessions των workshops θα ασχοληθούν με θέματα σχετικά με τα ξενοδοχειακά χρηματοδοτικά προγράμματα, τον Αναπτυξιακό Νόμο, τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και τον προϋπολογισμό κατασκευής ενός ξενοδοχείου κ.ο.κ., προσφέροντας πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες και πρακτικές κατευθύνσεις που θα βοηθήσουν τους ξενοδόχους και τους επαγγελματίες τουρισμού να αξιοποιήσουν τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά και επιχειρηματικά εργαλεία για την ολοκλήρωση της επένδυσής τους.

Οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για τις σύγχρονες λύσεις Hotel Development, μπορούν να προμηθευτούν το δωρεάν εισιτήριό τους μέσα από τον προσωπικό τους λογαριασμό επισκέπτη, στην επίσημη πλατφόρμα της έκθεσης, όπου σύντομα θα αναρτηθεί και το πλήρες πρόγραμμα των workshops. Για να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας πατήστε εδώ, ή κάντε κλικ για να εγγραφείτε σαν νέοι χρήστες (επισκέπτες, ή εκθέτες).

Νέο ΔΣ στην Ελληνική Ένωση Γυναικών στον Πολιτισμό και τον Τουρισμό

Νέο ΔΣ στην Ελληνική Ένωση Γυναικών στον Πολιτισμό και τον Τουρισμό. Ως νέα Πρόεδρος εξελέγη η Αφροδίτη Αρβανίτη, Αντιπρόεδρος η Χρύσα Βουλγαρίδου, Γενική Γραμματέας
η Ευτυχία Ιωαννίδου, ταμίας η Άντζελα Καμπουράκη και μέλος του ΔΣ η Φρόσω Ζαρουλέα.

Η απερχόμενη Πρόεδρος Υλιάνα Στέγγου ανακηρύχθηκε ομόφωνα Επίτιμη Πρόεδρος.

Η κ. Αφροδίτη Αρβανίτη δήλωσε: «Οι γυναίκες πλέον παίζουν καθημερινά πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη και ενδυνάμωση του Πολιτισμού αλλά και στο επιχειρείν του Τουρισμού.

Η εξαιρετική σημασία της σύνδεσης του Πολιτισμού μας με όλο το φάσμα της Τουριστικής δραστηριότητας και ο καταλυτικός ρόλος των γυναικών στην ανάδειξή της θα είναι πρωταρχικό μας μέλημα.

Με στοχευμένες κινήσεις, συνεχή εκπαίδευση και υποστήριξη σε όλα επίπεδα καθώς και με το χάρισμα της επικοινωνίας που διαθέτουν, οι γυναίκες πλέον διεκδικούν επάξια θέσεις ευθύνης ιδιαίτερα στους τομείς αυτούς. Πρωταρχική αποστολή δική μου και του νέου ΔΣ είναι μέσα από στοχευμένες δράσεις να ενισχύσουμε τη δικτύωσή μας και να αναδείξουμε τις γυναίκες που ξεχωρίζουν με το έργο τους στον Πολιτισμό και Τουρισμό».