Bluegr: Ξενοδοχειακές επενδύσεις με στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης

Ένα ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα για την περαιτέρω αναβάθμιση των μονάδων της αναπτύσσει η ελληνική ξενοδοχειακή αλυσίδα Bluegr, η οποία όμως διατηρεί στο επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Η εταιρεία της Τζίνας Μαμιδάκη περιλαμβάνει τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης– το Minos Beach art hotel, τo Minos Palace hotel & suites και το Candia Park village στον κόλπο του Μιραμπέλου – το πεντάστερο boutique design ξενοδοχείο Life Gallery Athens και το Sunprime Miramare Park στη Ρόδο.

Στα ξενοδοχεία στην Κρήτη πραγματοποιείται εδώ και 3 χρόνια ένα επενδυτικό πλάνο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης, το οποίο ξεκίνησε με έναν προϋπολογισμό της τάξης των 10 εκατ. ευρώ, ωστόσο η τελική επένδυση θα ξεπεράσει κατά πολύ το ποσό αυτό. Οι ανακαινίσεις, που θα ολοκληρωθούν τμηματικά, περιλαμβάνουν την αναβάθμιση του Candia Park σε 5άστερο, με την προσθήκη 15 σουιτών και 100 νέων δωματίων αλλά και ενός μουσείου για την Ανατολική Κρήτη, στο Minos Palace θα δοθεί έμφαση στην ευζωία κατά την ανακαίνιση δωματίων και κοινόχρηστων χώρων, με την προσθήκη και ενός χώρου spa ενώ στο Minos Beach θα δοθεί έμφαση στην αρχιτεκτονική και στην τέχνη τοπίου.

Τοπική κοινωνία, περιβάλλον, πολιτισμός
Η στρατηγική της Bluegr συνοψίζεται στα όσα παρουσίασε η εταιρεία σε εκδήλωση που πραγματοποίησε την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου στο Life Gallery Athens: «Στη bluegr έχουμε ένα κοινό όραμα

  • να προσφέρουμε άριστη φιλοξενία, να αγωνιζόμαστε για βιώσιμη ανάπτυξη, να φροντίζουμε τους ανθρώπους και την τοπική κοινωνία και να εμπνέουμε τις επόμενες γενιές, μια κοινή αποστολή –
  • να καταπλήξουμε τους επισκέπτες μας με προσωποποιημένες εμπειρίες σε ένα βιώσιμο, αυθεντικό και ζεστό περιβάλλον, και κοινές αξίες, μεταξύ άλλων η υπευθυνότητα, η σεμνότητα, το ήθος, η μεγαλοψυχία. Έχουμε υιοθετήσει και εδραιώσει μια περιβαλλοντική κουλτούρα που διαπερνά κάθε ξενοδοχείο, καθώς η βιώσιμη ανάπτυξη και η στήριξη και προώθηση της τοπικής κοινωνίας είναι δύο στοιχεία που υπάρχουν και στο όραμα αλλά και στην αποστολή μας».

Σε αυτό το πλαίσιο, η δομή της εταιρικής υπευθυνότητας της Bluegr χωρίζεται σε 4 πυλώνες: Περιβαλλοντική Συνείδηση, Αλληλεγγύη & Εθελοντισμός, Πολιτιστική Κληρονομιά και Βιώσιμο Μέλλον, και περιλαμβάνει τις αντίστοιχες πρωτοβουλίες.

Για τους 450 και πλέον εργαζόμενους -με τη μεγάλη πλειοψηφία τους να προέρχεται από τις τοπικές κοινωνίες- φροντίζει για την εκπαίδευση, την ανάπτυξή τους και την παροχή ενός ευχάριστου, ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος. Επίσης, προτεραιότητα έχουν τα τοπικά προϊόντα και οι τοπικοί προμηθευτές ενώ σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, προσφέρει βοήθεια όπου χρειάζεται. Σε ό,τι αφορά το περιβάλλον, μέσω του μότο «b-green», η Bluegr διοργανώνει περιβαλλοντικές εκδηλώσεις και δράσεις, στις οποίες προτρέπει υπαλλήλους και επισκέπτες να συμμετέχουν.

Για την κα Τζίνα Μαμιδάκη, δεν υπάρχει φιλοξενία χωρίς τον πολιτισμό. Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη, η Bluegr υλοποιεί πληθώρα δραστηριοτήτων που υποστηρίζουν και προάγουν τη σύγχρονη τέχνη και πολιτισμό και την αέναη παιδεία.

Πλατφόρμα για τον βιώσιμο τουρισμό δημιούργησε ο ΕΟΤ για τη βρετανική αγορά

Την πλατφόρμα sustainablegreece.co.uk, που προβάλλει στη βρετανική αγορά τις εθνικές δράσεις και τις βέλτιστες πρακτικές βιώσιμου τουρισμού στην Ελλάδα, παρουσίασε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στην εθνική στρατηγική για βιώσιμο τουρισμό και ξεκίνησε ήδη από τον περασμένο Ιούλιο με τη διενέργεια θεματικών webinars. Σκοπός της πλατφόρμας είναι η δημιουργία ενός σαφούς και συνεκτικού αφηγήματος σχετικά με τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας που εξελίσσονται ήδη στην Ελλάδα, την αξιοποίησή τους στην ανάπτυξη συνεργασιών με επαγγελματίες του τουρισμού και την ανάδειξή τους μέσω των τοπικών media στο ευαισθητοποιημένο σε θέματα βιωσιμότητας βρετανικό κοινό.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν δημοσιογράφοι, influencers και τουριστικοί πράκτορες που εστιάζουν στον υπεύθυνο τουρισμό. Ακολούθησε συζήτηση, στην οποία έλαβαν μέρος η Εκτελεστική Διευθύντρια του Ionian Environmental Foundation, Victoria Turner, ο δημοσιογράφος του Green Traveler, Richard Hammond, και ο Γενικός Διευθυντής του Τ.Ο. Responsible Travel, Tim Williamson.

Intrakat: Και νέα τουριστικά ακίνητα μέσω στρατηγικής συνεργασίας

Σε στρατηγική συνεργασία στον τομέα των REOs (Real Estate Owned) προχωρούν η Intrakat και η Ellington Solutions, με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση του χαρτοφυλακίου ακινήτων που διαθέτουν και διαχειρίζονται οι δυο όμιλοι στην ελληνική αγορά.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασία τους η Intrakat και η Ellington Solutions θα αναπτύξουν κοινή δράση στον τομέα της αξιολόγησης, διαχείρισης, επένδυσης, ανάπτυξης και αξιοποίησης ακινήτων στην Ελλάδα. Η Intrakat θα αποτελεί τον προτιμητέο συνεργάτη της Ellington Solutions για το σύνολο του χαρτοφυλακίου ακινήτων που διαχειρίζεται για λογαριασμό πελατών της στην Ελλάδα, παρέχοντας υψηλού επιπέδου εξιδεικευμένες υπηρεσίες.

Η Intrakat επεκτείνει συνεχώς το επιχειρησιακό της αποτύπωμα στον τομέα διαχείρισης και αξιοποίησης ακινήτων, εστιάζοντας σε high end τουριστικούς προορισμούς, όπως είναι η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Πάρος, η Σύρος, η Αθήνα και η Κρήτη, όπου θα αναπτύξει πολυτελείς ξενοδοχειακές και οικιστικές μονάδες. Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Intrakat, Αλέξανδρος Εξάρχου δηλώνει ότι βλέπει σημαντικές ευκαιρίες στην Ελλάδα στην ανάπτυξη του τομέα Real Estate, εξ ου και η Intrakat επενδύει στρατηγικά.

Η Ellington Solutions, εκπρόσωπος της Ellington Management Group στην Ελλάδα, ασχολείται με το due diligence, τη διαχείριση πιστωτικού κινδύνου και τη διαχείριση ακίνητης περιουσίας. H ομάδα της Ellington στην Ελλάδα αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες με εκτενή εμπειρία στους ευρύτερους τομείς της τραπεζικής, των χρηματοοικονομικών και της διαχείρισης ακινήτων. Όπως επισημαίνει η Πρόεδρος, Ειρήνη Μαραγκουδάκη, η Ellington Solutions είναι «στρατηγικά τοποθετημένοι στην ελληνική αγορά στον τομέα του REO Management».

Η Θεσσαλονίκη ταξιδεύει με όχημα το “Treat yourself with…Thessaloniki”

Με μια σειρά από στοχευμένες επικοινωνιακές δράσεις, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ενισχύει την εικόνα του προορισμού στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

Η νέα διαφημιστική παραγωγή του ΟΤΘ με τίτλο “Treat yourself with…Thessaloniki”
με αφορμή την παγκόσμια ημέρα τουρισμού, έκανε το γύρο του κόσμου. Σε ό,τι αφορά την νούμερο ένα τουριστική αγορά της Θεσσαλονίκης, τη Γερμανία, ο ΟΤΘ συνέχισε την πολύ επιτυχημένη συνεργασία του με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV, με τη διαφημιστική παραγωγή να προβάλλεται καθόλη τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού. Πρόκειται για έναν θεματικό τουριστικό τηλεοπτικό σταθμός, με μέσο όρο θεατών ανά ημέρα τα 2,08 εκατομμύρια.

Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών όπου το 22% είναι γιατροί, ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρηματίες ενώ το 31% έχει καθαρό εισόδημα πάνω από 4.500 ευρώ.
H καμπάνια «ταξίδεψε» επίσης μέσα από τα social media της MedCruise (Ένωση Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας), διαμοιράστηκε στα συνδεδεμένα μέλη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού μέσα από το newsletter του, δημοσιεύτηκε στο πολωνικό μέσο “All Inclusive” και προβλήθηκε μέσα από την ελληνική τηλεόραση.

Taste of Mykonos: Ένα ελληνικό success story στην Ελβετία

Μια μικρή εταιρεία ελληνικού φαγητού στην Ελβετία, που ξεκίνησε πάνω στην πανδημία, κατάφερε να επιβιώσει και να αναπτυχθεί σε εθνικό πια επίπεδο, αποδεικνύοντας ότι οι Έλληνες όταν βάλουν κάτι στο μυαλό τους το καταφέρνουν.

Το Taste of Mykonos άνοιξε τον Φεβρουάριο του 2020 στο Τσουκ (γερμανικά) ή Ζουγκ (γαλλικά) της Ελβετίας. Ένα μήνα αργότερα, η πανδημία επέβαλε κλείσιμο στην επιχείρηση για πάνω από 3 μήνες. Το 2021, και πάλι ένα ακόμη κλείσιμο για πάνω από 5 μήνες. Οι δυσκολίες, οικονομικές, λειτουργικές και συναισθηματικές, ήταν τεράστιες για μια νεοσύστατη εταιρεία γαστρονομίας. Παρ’ όλα αυτά, το Taste of Mykonos, ένα μήνα μετά άνοιξε το δεύτερο μαγαζί και πάντα επικεντρωμένο στο όραμα και τις στρατηγικές της εταιρείας, πέτυχε αξιοσημείωτη ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα: μαγαζιά, πωλήσεις, γκάμα προϊόντων κ.λπ.

“Άνοιξα το πρώτο μαγαζί 3 φορές σε ένα χρόνο. Πολλά τα έξοδα, πολλές ανασφάλειες. Κάθε μέρα και για πολλούς μήνες. Μόλις είχα ξεκινήσει κάτι καινούριο για μένα, δεν ήταν αυτή η δουλειά μου πριν. Το χάος γύρω μου, σε όλη τη γαστρονομία, έκανε το βάφτισμά μου σ’ αυτό το εγχείρημα ακόμη πιο επώδυνο. Βετεράνοι στο χώρο και ήταν αποκαρδιωμένοι, όλοι πάλευαν να επιβιώσουν. Δικοί μου άνθρωποι σκέφτηκαν ότι ίσως ήταν καλύτερα να τα παρατήσω όσο πιο νωρίς γίνεται. Εγώ όχι”, αναφέρει ο Δημήτρης Μαργέτας, ιδιοκτήτης του Taste of Mykonos.

Επέκταση σε όλη την Ελβετία
Κατά τη διάρκεια του lockdown, το Taste of Mykonos άνοιξε το δεύτερο μαγαζί στη Λουκέρνη επικεντρώθηκε στην προσφορά Takeaway, ώστε να μπορεί να μείνει ανοιχτό ανεξαρτήτως μέτρων.

Ταυτόχρονα κάθε επανεκκίνηση του πρώτου μαγαζιού συνοδευόταν από ανακαίνιση και αύξηση της ποικιλίας φαγητού, ώστε να δώσει θετική ενέργεια στους υπάλληλους και στους πελάτες. Κατά το διάστημα της υπολειτουργίας λόγω της πανδημίας, η επιχείρηση επένδυσε στο να εντοπίσει τους κατάλληλους ειδικούς, κυρίως από Ελλάδα, που διατίθενται να ενσωματωθούν μελλοντικά στο δυναμικό της.

Το Taste of Mykonos έχει σήμερα παρουσία στο Ζουγκ, στη Λουκέρνη και μόλις πρόσφατα στη Βασιλεία. Το όραμα είναι να προσφέρει ελληνικό φαγητό σε όλα τα καντόνια της χώρας μέχρι το 2030. Υπάρχουν ήδη σχέδια για άλλα δύο ανοίγματα καταστημάτων το επόμενο έτος σε άλλα δύο καντόνια. Για το 2023 προγραμματίζονται επίσης αρκετές συμμετοχές σε φεστιβάλ σε όλη τη χώρα. Ανταποκρινόμενο στις τρέχουσες διατροφικές τάσεις, το Taste of Mykonos εμπλούτισε πρόσφατα το μενού του με πολυάριθμες vegan προσφορές.

Στο πλαίσιο του προγράμματος καινοτομίας προϊόντων, το franchise δραστηριοποιείται επίσης στη δημιουργία ποτών, με τη δική του μάρκα, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών του, όπως το παγωμένο τσάι BIO, το οποίο παράγεται πλήρως στην Ελβετία και νερό που εισάγεται από Ελλάδα.

Έρευνα: Οι νέοι στην Ελλάδα μαγειρεύουν λιγότερο από τη Gen Z

Το μαγείρεμα στο σπίτι έχει συνδεθεί με μία οικονομικότερη, πιο υγιεινή και περισσότερο βιώσιμη διατροφή. Σύμφωνα με τον τέταρτο ετήσιο Παγκόσμιο Δείκτη Μαγειρικής, οι Έλληνες τρώνε 9.1 σπιτικά γεύματα κάθε εβδομάδα, σε σύνολο 14 γευμάτων (μεσημεριανών και βραδινών) συνολικά, σχεδόν ισάριθμα με τον παγκόσμιο μέσο όρο (9.8 γεύματα). Αυτό δείχνει μια νέα έρευνα της Cookpad, της παγκόσμιας πλατφόρμας συνταγών, που διενεργήθηκε από κοινού με την Gallup.

Η έρευνα διαπιστώνει επίσης ότι οι Έλληνες μεταξύ 15-24 ετών τρώνε τα περισσότερα σπιτικά μαγειρεμένα βραδινά γεύματα (4.5 ανά εβδομάδα), παραπάνω και από τις μεγαλύτερες σε ηλικία ομάδες, ωστόσο είναι και εκείνοι που μαγειρεύουν το λιγότερο σε όλο τον κόσμο, με μόνο 3.2 γεύματα ανά εβδομάδα σε σύγκριση με τον μέσο όρο της γενιάς αυτής στα 5.3 γεύματα. Το 2018 μαγείρευαν μόνο 2.7 γεύματα την εβδομάδα, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 19% μέσα σε τέσσερα χρόνια.

Οι άντρες μαγειρεύουν πλέον δυο φορές περισσότερο σε σχέση με 4 χρόνια πριν ενώ η συχνότητα μαγειρέματος από τις γυναίκες παρέμεινε ίδια, με το χάσμα μεταξύ των φύλων να μειώνεται.
Η Ελλάδα κατατάσσεται 6η στον κόσμο μεταξύ των χωρών που ετοιμάζουν περισσότερα μεσημεριανά γεύματα (3.2) απ’ ό,τι βραδινά (2), σύνολο 5.2 κάθε εβδομάδα, ακριβώς πίσω από την Κροατία και την Σλοβενία. Το batch cooking και τα γεύματα που ετοιμάζονται από οικογένεια και φίλους είναι συχνό φαινόμενο.

Ανοίγοντας τα «μονοπάτια» στον εναλλακτικό τουρισμό

Τις τελευταίες μέρες του Σεπτέμβρη, πραγματοποιήθηκε στη Σκιάθο το μεγαλύτερο πεζοπορικό γεγονός που έχει συμβεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, το 8ο Παγκόσμιο Συνέδριο Πεζοπορίας (World Trails Conference). Με την ευκαιρία των εγκαινίων του δικτύου μονοπατιών της Σκιάθου, Skiathos Trails, έργο που υλοποίησε η Paths of Greece σε συνεργασία με τον Δήμο Σκιάθου, διοργανώθηκε η μεγαλύτερη στον κόσμο συνάντηση ειδικών στα μονοπάτια.

Το συνέδριο, διάρκειας 5 ημερών, με 228 συμμετέχοντες από 5 Ηπείρους και 32 χώρες είναι το 9ο στη σειρά που διοργανώνεται. Η Paths of Greece συμμετείχε με τα μέλη της Ελένη Μισίου, Κωνσταντίνο Καραντζούλη και Φοίβο Τσαραβόπουλο. Επίσης, η οργάνωση υποστήριξε τη συμμετοχή της ομάδας AILApaths με τους Γιώργο Μενδρινό και Μάριο Γλυτσό, που έχουν αναπτύξει ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης για τον εντοπισμό μονοπατιών!

Στο συνέδριο έγιναν πολλές ενδιαφέρουσες εισηγήσεις και αναπτύχθηκαν θέματα όπως η βιωσιμότητα των μονοπατιών σε βάθος χρόνου, θέματα τεχνολογίας, υγείας, κατασκευής, προβολής κ.ά.

Η ελληνική συμμετοχή ήταν αναλογικά μικρή αλλά δυναμική. Από πλευράς διαχείρισης μονοπατιών στην Ελλάδα, πέραν της Paths of Greece, παρευρέθησαν μόνο το Kythera Trails, η Ελληνική Εταιρία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το Ios Paths και το Chania Trails, όταν οι ανάμεσα στις ξένες συμμετοχές υπήρχαν “βαριά” ονόματα όπως το Appalachian Trail (ΗΠΑ), Bruce Trail (Καναδάς), Trans Canada Trail (Καναδάς), Bibbulmun Track (Αυστραλία), Jordan Trail (Ιορδανία), Culture Routes Society (Τουρκία), Jeju Olle Trail (Ν. Κορέα), Great Himalaya Trail (Νεπάλ), Bhutan Trail (Μπουτάν), Μονοπάτια Βραζιλίας κ.ά. αλλά και πολλές εταιρείες και οργανώσεις του χώρου καθώς και εκπρόσωποι πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.

Στα πλαίσια του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε επίσης Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών για Μονοπάτια καθώς και εισαγωγή στο σήμα πιστοποίησης Green Flag Trails.

Η Emirates διοργανώνει Open Day πρόσληψης για πλήρωμα καμπίνας

Η Emirates πραγματοποιεί Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας την 13η Οκτωβρίου 2022, στις 9:00 π.μ., στο Divani Caravel Hotel στην Αθήνα, την 26η Οκτωβρίου 2022, στις 9:00 π.μ., στο Divani Caravel Hotel στην Αθήνα, καθώς και την 30η Οκτωβρίου, στις 9 π.μ., στο Grand Hotel Palace στη Θεσσαλονίκη.

Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση emirates.com/careers.

Γιώργος Τσάκας, Railbiking.gr: Σιδηροδρομικός ποδηλατοτουρισμός στα Μέγαρα

Πώς προέκυψε η ιδέα για railbiking στα Μέγαρα;

Γ.Τσ.: Η ιδέα του Railbiking in Greece δεν γεννήθηκε ξαφνικά Ξεκίνησε από το 2011, με μια απροσδόκητη παρατήρηση του εγκαταλελειμμένου σιδηροδρόμου και έπειτα ακολούθησε πολύ έρευνα και πειραματισμοί ώστε αυτό τελικά να ωριμάσει σε ξεκάθαρο όραμα για την Ελλάδα. Ξεκινήσαμε από το μηδέν και χρειάστηκε μεγάλος κόπος και πολλές θυσίες για να γίνει η ιδέα του σιδηροδρομικού ποδηλατοτουρισμού πραγματικότητα.

Το Σεπτέμβρη 2021, έπειτα από πιλοτικό project που κράτησε 3 χρόνια, καταφέραμε να φτιάξουμε ένα πλαίσιο λειτουργίας σε συνεργασία με τον ΟΣΕ. Οι περιηγήσεις ποδηλασίας πάνω σε ράγες του τρένου στην Ελλάδα είναι πλέον γεγονός και είμαστε οι πρώτοι που παρέχουμε περιηγήσεις χρησιμοποιώντας τουριστικές ποδηλατοδρεζίνες στο ανενεργό δίκτυο στην περιοχή Μεγάρων ως τα Πολυβολεία της Κακίας Σκάλας.

Πόσα railbikes έχετε φτιάξει και από ποια σημεία περνά η διαδρομή;

Γ.Τσ.: Παρέχουμε τακτικές ομαδικές εκδρομές, υπό τον κανονισμό που έχει συμφωνηθεί με τον ΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ, στα αξιοθέατα που είναι παράπλευρα με την σιδηροδρομική γραμμή καθώς και αποκλειστικές υπηρεσίες ενοικίασης ποδηλατοδρεζινών σε ιδρύματα, οργανώσεις και ιδιώτες. Οκτώ διθέσιες ποδηλατοδρεζίνες είναι διαθέσιμες για τους επισκέπτες μας. Ξεκινάμε από το κέντρο της πόλης των Μεγάρων και σταδιακά βγαίνουμε στην πεδιάδα με τους ελαιώνες. Συνεχίζουμε στο κομμάτι της Κακιάς Σκάλας με θέα τον Αργοσαρωνικό και τα νησιά του φτάνοντας στον αρχαίο τάφο του Καρός, του πρώτου βασιλιά των Μεγάρων. Επόμενη στάση είναι στην περιοχή του Στίκα στο παλιό ασβεστοκάμινο και το εγκαταλειμμένο σταθμαρχείο. Στην συνέχεια σταματάμε στην διάβαση στο σημείο των ιχθυοκαλλιεργειών και την μεταλλική γέφυρα όπου οι επισκέπτες θα περνούν με ασφάλεια θαυμάζοντας τα τόπια. Συνεχίζοντας σταματάμε στα πολυβολεία.

Τέλος οι επιβάτες θα έχουν την ευκαιρία ξεκούρασης στην μικρή πλατεία απολαμβάνοντας μικρό γεύμα και ποτά που έχουν φέρει μαζί τους ενώ οι υπάλληλοι γυρίζουν της δρεζίνες για επιστροφή. Η συνολική διάρκεια της εκδρομής δεν ξεπέρνα τις 3 ώρες. Διεξάγονται δυο εκδρομές ημερησίως ενώ το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι στα 7,5 χιλιόμετρα.

Πρόκειται λοιπόν για μία εμπειρία που δεν περιορίζεται στην ποδηλασία αλλά περιλαμβάνει και μία νοερή διαδρομή στην ιστορία;

Γ.Τσ.: Όχι μόνο. Πρόκειται για βιωματική εμπειρία οπού ο αναβατής βλέπει την ιστορία από την σκοπιά ενός εργαζόμενου στο σιδηρόδρομο γιατί του δίνουμε την ευκαιρία να είναι οδηγός πάνω σε ράγες όχι άπλα επιβάτης. Επίσης μπορεί να παρατηρήσει το μοναδικό γεωλογικό τοπίο και να ανακαλύψει τη μοναδική πανίδα και χλωρίδα της περιοχής. Θεματικά η εμπειρία αύτη συνδυάζει ένα μικρό ταξίδι στην μυθολογία, αρχαία ελληνική ιστορία, την βιομηχανική κληρονομιά, εξερεύνηση του φυσικού τοπίου και μύηση του κοινού στην αξία της οικολογίας και της αειφόρου ανάπτυξης.

Ποιο είναι το κοινό που υποδέχεστε και ποια τα μελλοντικά σας σχέδια;

Γ.Τσ.: Γενικά, οι ποδηλάτες του σιδηρό­δρομου αναζητούν μια διασκεδαστική εμπειρία ή μια χαλαρωτική εκδρομή στην εξοχή. Και τα δύο στοιχεία συνδυάζονται στην εμπειρία που προσφέρουμε.
Η ποδηλατοδρεζίνα είναι πολύ εύκολη στη χρήση της και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από παιδιά και μεγάλους, συνεπώς οι επισκέπτες μας είναι άνθρωποι όλων των ηλικιών.

Προς το παρόν δεχόμαστε παιδιά που είναι πάνω από 10 χρονών και 1.40 ύψος για να μπορούν να κάνουν πετάλι. Στο μέλλον, σχεδιάζουμε οχήματα για μικρότερα παιδιά, άτομα με κινητικά προβλήματα, και κατοικίδια διευρύνοντας την πρόσβαση σε μεγαλύτερο μέρος του κοινού.

Επιπροσθέτως, οι ποδηλατοδρεζίνες δύναται να χρησιμοποιηθούν και ως μέσο μετακίνησης των πολιτών για όσους ντόπιους επιθυμούν να μετακινηθούν με οικολογικό τρόπο στις κοντινές παραλίες, πάντα υπό την επίβλεψη μας.

Σχεδιάζουμε επίσης και ειδικές θεματικές διαδρομές όπως βόλτα με την πανσέληνο, local food tour με θέα το άγριο τοπίο, πειρατικός θησαυρό για τα παιδιά, ημερήσια τουρ με επίσκεψη σε τοπικές παραλίες και εστιατόρια αλλά και ειδικού ενδιαφέροντος όπως πάρτι γενεθλίων, επαγγελματική φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση. Τέλος, αναζητούμε επενδύτες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην ιδέα του σιδηροδρομικού ποδηλατοτουρισμού, αναπτύσσοντας και άλλες διαδρομές στην Ελλάδα.