Ένα ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα για την περαιτέρω αναβάθμιση των μονάδων της αναπτύσσει η ελληνική ξενοδοχειακή αλυσίδα Bluegr, η οποία όμως διατηρεί στο επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Η εταιρεία της Τζίνας Μαμιδάκη περιλαμβάνει τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης– το Minos Beach art hotel, τo Minos Palace hotel & suites και το Candia Park village στον κόλπο του Μιραμπέλου – το πεντάστερο boutique design ξενοδοχείο Life Gallery Athens και το Sunprime Miramare Park στη Ρόδο.
Στα ξενοδοχεία στην Κρήτη πραγματοποιείται εδώ και 3 χρόνια ένα επενδυτικό πλάνο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης, το οποίο ξεκίνησε με έναν προϋπολογισμό της τάξης των 10 εκατ. ευρώ, ωστόσο η τελική επένδυση θα ξεπεράσει κατά πολύ το ποσό αυτό. Οι ανακαινίσεις, που θα ολοκληρωθούν τμηματικά, περιλαμβάνουν την αναβάθμιση του Candia Park σε 5άστερο, με την προσθήκη 15 σουιτών και 100 νέων δωματίων αλλά και ενός μουσείου για την Ανατολική Κρήτη, στο Minos Palace θα δοθεί έμφαση στην ευζωία κατά την ανακαίνιση δωματίων και κοινόχρηστων χώρων, με την προσθήκη και ενός χώρου spa ενώ στο Minos Beach θα δοθεί έμφαση στην αρχιτεκτονική και στην τέχνη τοπίου.
Τοπική κοινωνία, περιβάλλον, πολιτισμός
Η στρατηγική της Bluegr συνοψίζεται στα όσα παρουσίασε η εταιρεία σε εκδήλωση που πραγματοποίησε την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου στο Life Gallery Athens: «Στη bluegr έχουμε ένα κοινό όραμα
- να προσφέρουμε άριστη φιλοξενία, να αγωνιζόμαστε για βιώσιμη ανάπτυξη, να φροντίζουμε τους ανθρώπους και την τοπική κοινωνία και να εμπνέουμε τις επόμενες γενιές, μια κοινή αποστολή –
- να καταπλήξουμε τους επισκέπτες μας με προσωποποιημένες εμπειρίες σε ένα βιώσιμο, αυθεντικό και ζεστό περιβάλλον, και κοινές αξίες, μεταξύ άλλων η υπευθυνότητα, η σεμνότητα, το ήθος, η μεγαλοψυχία. Έχουμε υιοθετήσει και εδραιώσει μια περιβαλλοντική κουλτούρα που διαπερνά κάθε ξενοδοχείο, καθώς η βιώσιμη ανάπτυξη και η στήριξη και προώθηση της τοπικής κοινωνίας είναι δύο στοιχεία που υπάρχουν και στο όραμα αλλά και στην αποστολή μας».
Σε αυτό το πλαίσιο, η δομή της εταιρικής υπευθυνότητας της Bluegr χωρίζεται σε 4 πυλώνες: Περιβαλλοντική Συνείδηση, Αλληλεγγύη & Εθελοντισμός, Πολιτιστική Κληρονομιά και Βιώσιμο Μέλλον, και περιλαμβάνει τις αντίστοιχες πρωτοβουλίες.
Για τους 450 και πλέον εργαζόμενους -με τη μεγάλη πλειοψηφία τους να προέρχεται από τις τοπικές κοινωνίες- φροντίζει για την εκπαίδευση, την ανάπτυξή τους και την παροχή ενός ευχάριστου, ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος. Επίσης, προτεραιότητα έχουν τα τοπικά προϊόντα και οι τοπικοί προμηθευτές ενώ σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, προσφέρει βοήθεια όπου χρειάζεται. Σε ό,τι αφορά το περιβάλλον, μέσω του μότο «b-green», η Bluegr διοργανώνει περιβαλλοντικές εκδηλώσεις και δράσεις, στις οποίες προτρέπει υπαλλήλους και επισκέπτες να συμμετέχουν.
Για την κα Τζίνα Μαμιδάκη, δεν υπάρχει φιλοξενία χωρίς τον πολιτισμό. Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη, η Bluegr υλοποιεί πληθώρα δραστηριοτήτων που υποστηρίζουν και προάγουν τη σύγχρονη τέχνη και πολιτισμό και την αέναη παιδεία.