Elie Milky της Radisson: Η Αθήνα στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής

Μετά από πολλά χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, το 2022 ήταν έτος με ρεκόρ ανάπτυξης για τον Όμιλο Radisson Hotel. Ο Elie Milky, Αντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group και αρμόδιος για την Ανάπτυξη εξηγεί στο H&R ποιοι είναι οι παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή την απόδοση αλλά και τον στρατηγικό σχεδιασμό του ομίλου για την Ελλάδα.

«Το Radisson Hotel Group έχει υιοθετήσει διαφορετική προσέγγιση σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Ξεκινήσαμε τη στρατηγική επέκτασής μας πριν από 3 χρόνια. Εστιάσαμε στην Ελλάδα, προσδιορίζοντας διάφορες τοποθεσίες και τύπους εταίρων.

Η προσέγγισή μας επικεντρώνεται στην εξεύρεση λύσεων, με μια στρατηγική που είναι conversion-friendly, όπως φαίνεται στα εγκαίνια των θέρετρων Radisson και Radisson Blu στη Σαντορίνη, τη Μύκονο και τη Σκιάθο, για να αναφέρουμε μερικά. Βρήκαμε επίσης ατομικούς, επιχειρηματικούς τρόπους για να εξασφαλίσουμε συμφωνίες με διαφορετικούς τύπους ιδιοκτητών και τρίτων παρόχων, μέσω συμφωνιών franchise και διαχείρισης, καθιστώντας μας έναν από τους καλύτερους διεθνείς ομίλους ξενοδοχείων για συνεργασία στη χώρα.

Τα σχέδια για την Αθήνα
«Προσβλέπουμε να εδραιώσουμε την παρουσία μας στην καρδιά της Αθήνας με ένα ή δύο ακόμη μεγάλα ξενοδοχεία που θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες», αναφέρει ο κ. Milky, σημειώνοντας ότι η πόλη εξακολουθεί να μη διαθέτει επώνυμα ξενοδοχεία σε διάφορες τοποθεσίες – από το ιστορικό κέντρο μέχρι την Αθηναϊκή Ριβιέρα.

Σε ό,τι αφορά τις αντιδράσεις των ξενοδόχων σχετικά με το Radisson RED Mitropoleos Square Athens, τη μονάδα εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων που σχεδιάζει να ανοίξει στο κέντρο της Αθήνας, ο κ. Milky εξηγεί ότι η εταιρεία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη φάση έκδοσης όλων των απαραίτητων αδειών, σύμφωνα με τη νομοθεσία. «Η κίνησή μας ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για ένα επώνυμο προϊόν εντός του ιστορικού τριγώνου, και δεν θα είναι το τελευταίο μας», λέει με νόημα ο αντιπρόεδρος της Radisson.

Στο στόχαστρο και άλλοι προορισμοί
Αν και στο επίκεντρο της αναπτυξιακής της στρατηγικής στην Ελλάδα είναι η Αθήνα, η Radisson αναζητά συνεργασία και σε άλλες αστικές τοποθεσίες, όπως τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα αλλά και σε άλλες μικρότερες πόλης σε όλη τη χώρα.

Αλλά και η ανάπτυξη θερέτρων περιλαμβάνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό, «σε τοποθεσίες αναψυχής στην Πελοπόννησο και τη Χαλκιδική. Τα νησιά βρίσκονται επίσης ψηλά στην αναπτυξιακή μας στρατηγική, που αποδεικνύεται από τα πρόσφατα ανοίγματα στη Σαντορίνη, τη Μύκονο και τη Σκιάθο, με περαιτέρω επέκταση και σε άλλα νησιά όπως η Κέρκυρα, η Κρήτη, η Ρόδος», αναφέρει στο H&R ο κ. Elie Milky.

Ανοδική πορεία του Τμήματος Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Εντυπωσιακή άνοδο με 30,9% -την τέταρτη υψηλότερη πανελλαδικά- κατέγραψε η βάση εισαγωγής στο Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου, επιβεβαιώνοντας το εξαιρετικό ακαδημαϊκό έργο που επιτελείται στο Τμήμα της Χίου. Στο σύνολο των επιτυχόντων, το 50% δήλωσαν το Τμήμα ως πρώτη επιλογή και το 34% ως δεύτερη και τρίτη επιλογή.

Με τους πρώτους απόφοιτους του Τμήματος Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού να ορκίζονται την προηγούμενη χρονιά, το Τμήμα έχει ήδη επιδείξει αξιοσημείωτη πρόοδο και εξέλιξη, κερδίζοντας την αναγνώριση των τουριστικών επιχειρήσεων και των δημόσιων τουριστικών φορέων της χώρας. Οι διεθνείς ερευνητικές συνεργασίες, οι χρηματοδοτούμενες μετακινήσεις φοιτητών σε εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ευρώπης και το καινοτόμο φοιτητοκεντρικό πρόγραμμα σπουδών είναι μερικά από τα δυναμικά στοιχεία του τμήματος.

Tο Πανεπιστήμιο Αιγαίου πρωτοστατεί στις τουριστικές σπουδές πανεπιστημιακού επιπέδου από το 1998 με τη λειτουργία του πρώτου Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην Ελλάδα με αντικείμενο τον τουρισμό και τη δυναμική παρουσία δύο ερευνητικών εργαστηρίων.

My Aria Loyalty Club: το νέο πρόγραμμα πιστότητας των Aria Hotels

Τα Aria Hotels δημιούργησαν το «My Aria Loyalty Club», ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών επισκεπτών της αλυσίδας. Μέσω του προγράμματος, τα Aria Hotels δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες τους να ταξιδεύουν, επί του παρόντος, σε 53 καταλύματα και 16 προσεκτικά επιλεγμένους ελληνικούς προορισμούς, συλλέγοντας πόντους τους οποίους μπορούν να εξαργυρώνουν σε δωρεάν διαμονές και υπηρεσίες.

Μέσω του «My Aria Loyalty Club», τα μέλη απολαμβάνουν μία πληθώρα προνομίων ανάλογα με τη βαθμίδα που ανήκουν, ανταμείβοντάς τους παράλληλα για την επιλογή των ξενοδοχείων, με υπηρεσίες οι οποίες μετατρέπουν κάθε ταξίδι σε μοναδική εμπειρία διακοπών. Στο «My Aria Loyalty Club» τα προνόμια ξεκινούν αμέσως με 1000 πόντους καλωσορίσματος.

Το «My Aria Loyalty Club» αναπτύχθηκε με την εταιρεία Exclusivi και αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πλαισίου τεχνολογικής ανάπτυξης και καινοτομίας των Aria Hotels, «InnovAria», το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένα εξελιγμένο και διαδραστικό reporting system σε συνεργασία με την εταιρεία Hotellisense, ηλεκτρονική παρακολούθηση της φήμης της εταιρείας μέσω της Guestflip, υπηρεσίες ηλεκτρονικής άφιξης (online check-in) και ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για κινητές συσκευές (Aria Hotels App) με την Exclusivi και άλλα ηλεκτρονικά εργαλεία για τα τμήματα πωλήσεων, μάρκετινγκ, προμηθειών κλπ.

Ο Λευτέρης Καρυώτης, Head of Operations των Aria Hotels, δήλωσε: «Το «My Aria Loyalty Club» δεν αποτελεί ένα απλό πρόγραμμα μέσω του οποίου πραγματοποιείται η συλλογή και εξαργύρωση πόντων. Πρόκειται για μια αναβάθμιση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, μέσω του οποίου επιδιώκουμε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τις σχέσεις μας με τους επαναλαμβανόμενούς μας επισκέπτες».

FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού Ελλάδας – Παλαιστίνης

Για την περαιτέρω ανάπτυξη των σχέσεων Ελλάδας – Παλαιστίνης στον τουρισμό συζήτησαν την περασμένη Πέμπτη, εκπρόσωποι της διπλωματικής αντιπροσωπείας της Παλαιστίνης στην Ελλάδα με τα προεδρεία της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA και του Συνδέσμου των εν Ελλάδα Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, ΗΑΤΤΑ, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην έδρα των FedHATTA και ΗΑΤΤΑ στην Αθήνα.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Επιτετραμμένος και η γραμματέας της διπλωματικής αντιπροσωπείας της Παλαιστίνης στην Ελλάδα, κ.κ. Yussef Dorkhom και Fadwa Abushanab, και τον ελληνικό οργανωμένο τουρισμό εκπροσώπησαν ο πρόεδρος της FedHATTA κ. Λύσανδρος Τσιλίδης και ο πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ, κ. Νικόλας Κελαϊδίτης.

Εκτός της ενίσχυση των ροών, συζητήθηκαν επίσης θέματα που αφορούν την εκπαίδευση των εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο.

Παράλληλα, δρομολογήθηκε η υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης (MoU) για την προώθηση του τουρισμού μεταξύ των δύο χωρών, ενδυναμώνοντας την ήδη υπάρχουσα αλληλοϋποστήριξη των δύο ελληνικών φορέων με την Παλαιστινιακή αγορά σε θέματα τουρισμού.

Σημειώνεται ότι η Παλαιστίνη είναι μια αγορά με μεγάλες προοπτικές για την Ελλάδα, και οι διεθνείς ταξιδιώτες της είναι υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, διευρύνοντας τις δυνατότητες της χώρας μας για ποιοτικό τουρισμό.

Νέα συνεργασία στα αλκοολούχα

Το Mataroa Mediterranean Dry Gin, το Mataroa Pink, καθώς και όσα προϊόντα ακολουθήσουν κάτω από την «ομπρέλα» του brand που ανήκουν στην οικογένεια Mataroa Gin, θα διανέμονται κατ’ αποκλειστικότητα στην Ελλάδα από μια από τη γνωστή εταιρεία διανομής αλκοολούχων Beverage World. Η συνεργασία, η οποία ξεκίνησε επίσημα την 1η Οκτωβρίου 2022, θα δώσει τη δυνατότητα στους λάτρεις των καλών αποσταγμάτων σε όλη την Ελλάδα να αποκτήσουν ευκολότερη πρόσβαση στο πρώτο σε πωλήσεις ελληνικό premium gin, το οποίο θα είναι, πλέον, διαθέσιμο σε κάθε γωνιά της ελληνικής επικράτειας.

Το Mataroa Mediterranean Gin αποστάζεται και εμφιαλώνεται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, παίρνοντας πολύτιμα συστατικά από Μεσογειακές χώρες και φτιάχνει ένα μοναδικό χαρμάνι, συνεπές με την σχεδόν εκατονταετή εμπειρία της αποσταγματοποιίας Μελισσανίδη, η οποία το παράγει. Η συνταγή του, οι δοκιμές της οποίας διήρκησαν πάνω από 4 χρόνια, υπόσχεται να ενθουσιάσει και τους πιο απαιτητικούς gin lovers. To 2020 ακολούθησε το Mataroa Pink το οποίο βασίζεται στην ήδη αγαπημένη σύνθεση του Mataroa Mediterranean Dry Gin, εμπλουτισμένη με δύο συστατικά-κλειδιά, πάντα Μεσογειακά, το Ρόδι και τον Ιβίσκο.

Η Beverage World, ιδρύθηκε το 2005, με στόχο να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές επιλογές υψηλής ποιότητας. Είναι θυγατρική του ομίλου Photos Photiades, ο οποίος με μια ιστορία πέραν των 80 ετών, κατέχει ηγετική θέση στην παραγωγή, πώληση, μάρκετινγκ και διανομή κορυφαίων ποτών, με ή χωρίς αλκοόλ, αλλά και στον κλάδο real estate και ασφαλίσεων. Ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε Κύπρο, Ελλάδα, Ρουμανία, Κροατία και Σλοβενία.

Καινοτόμες ιδέες marketing για εστιατόρια

Οι υπηρεσίες μάρκετινγκ για τον κλάδο της εστίασης θεωρούνται σημαντικές για να διατηρηθούν οι πελάτες των επιχειρήσεων, αλλά και για τη συνεχή παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Τα social media μας έχουν μάθει να συλλέγουμε likes, το πλέον απαραίτητο, όμως, που πρέπει να φτιάξει το εστιατόριο είναι μια ποιοτική λίστα επαφών συλλέγοντας και ανανεώνοντας τις πληροφορίες, για πιο στοχευμένες καμπάνιες.

Πέρα από τα τυπικά δημογραφικά στοιχεία, το εστιατόριο καλό είναι να συλλέγει και άλλα στοιχεία όπως η ηλικία, το γένος, ο τρόπος παράδοσης, οι διατροφικές συνήθειες των επαφών (vegan ή όχι για παράδειγμα) κ.ά. Είναι πολύ χρήσιμη η δραστηριότητα στα social media αλλά θα πρέπει να συγκεντρώνεται ενέργεια στο πώς θα συλλεχθούν οι σωστές πληροφορίες, όπως ονόματα, ημερομηνίες γέννησης πελατών, email ή προσωπικά τηλέφωνα, για να μπορείτε να επικοινωνείτε προσωπικά μαζί τους.

Ο,τιδήποτε κάνετε, θα πρέπει να παίρνετε ρητή συναίνεση ώστε να συμφωνείτε με τη νομοθεσία GDPR. Αποφύγετε τις μαζικές καμπάνιες συμβουλεύει το Tellody. Οργανώστε τη στρατηγική μάρκετινγκ και αυτοματοποιήστε την με ιδέες όπως: καλωσόρισμα των νέων επισκεπτών, γιορτάστε με το κοινό σας σημαντικές ημερομηνίες, συγκεντρώστε σχόλια και ανταμείψτε τη συμμετοχή, δημιουργήστε στιγμές που αξίζει να μοιραστούν, μην παραλείπετε να ανεβάζετε τα νέα σας τακτικά, δημιουργήστε προσφορές και happy hours και, τέλος, σχεδιάστε εμπειρίες.

Οkio στο Σύνταγμα

Το Okio είναι το νέο εστιατόριο στην Πλατεία Συντάγματος με μοντέρνα κουζίνα που δημιουργήθηκε από τους σεφ Παναγιώτη Γιακαλή και Βαγγέλη Δαγδελένη.

Τα τραπέζια είναι ξύλινα, φτιαγμένα ειδικά από τον κορμό ενός δέντρου που ήρθε από τη Νότια Αμερική. Στον χώρο επικρατεί γαλήνια ατμόσφαιρα, με σκουροπράσινο χρώμα στους τοίχους, μαρμάρινη μπάρα, ήρεμο φωτισμό και απαλή μουσική.

Στον επάνω όροφο υπάρχει ακόμα μία σάλα, αρκετά ευρύχωρη για να χωράει ένα μεγάλο τραπέζι που θυμίζει σπιτική τραπεζαρία.

Το μεγάλο ατού του Okio είναι το φαγητό. To μενού έχει ως βάση του τη Μεσογειακή κουζίνα με προτίμηση στα εποχιακά υλικά, με αρκετές ωστόσο επιρροές από την Ασιατική.

Ο κατάλογος δεν χωρίζεται όπως συνήθως σε ορεκτικά, σαλάτες, κυρίως πιάτα και επιδόρπια. Η φιλοσοφία του είναι ένα sharing style menu, νέο trend, όπου τα πιάτα παίρνουν τη θέση τους στη μέση του τραπεζιού για να μοιράζονται.

Μια καλά ενημερωμένη wine list αλλά και ωραία cocktail συμπληρώνουν τα βαθιά νόστιμα πιάτα, ενώ η θέα έξω μπορεί να μεταμορφώσει το εστιατόριο σε στέκι ή meeting point.

Press Trip στην Αν. Μακεδονία-Θράκη

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partner, διοργάνωσε με ένα ξεχωριστό Press Trip. Καλεσμένοι σε αυτή τη μοναδική εμπειρία ήταν στελέχη σημαντικών ομίλων ΜΜΕ της Κύπρου, εκπρόσωπος του ΕΟΤ και παράγοντες του τουριστικού κλάδου.

Από τις 24/9 έως 29/9 όλοι οι συμμετέχοντες έκαναν ένα βιωματικό ταξίδι στο πλαίσιο της υλοποίησης της βασικής καμπάνιας για την Τουριστική Προβολή της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, η οποία έχει ως κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Ξεναγήθηκαν στα σημαντικότερα πολιτιστικά και θρησκευτικά μνημεία, περιπλανήθηκαν σε παρθένα δάση, περπάτησαν δίπλα από τα μεγαλύτερα ποτάμια της χώρας, γεύτηκαν τοπικές συνταγές, ανακάλυψαν γραφικά χωριά και επισκέφτηκαν τις όμορφες πόλεις της Περιφέρειας.

Το Press Trip διοργανώθηκε στα πλαίσια ενός ευρύτερου σχεδιασμού που βασίζεται στην οργάνωση ολοκληρωμένων προγραμμάτων φιλοξενίας με αποδέκτες διαμορφωτές κοινής γνώμης.

Συνέδριο για τον τουρισμό πολυτελείας

Οι διεθνείς τάσεις και τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στον τουρισμό πολυτελείας στο νέο τοπίο μετά την πανδημία θα τεθούν επί τάπητος για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο 1ο Συνέδριο αφιερωμένο στον τουρισμό πολυτελείας με τίτλο “The Luxury Side of Greece”. Έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2023 στη Σαντορίνη, συνδιοργανώνεται από τον Δήμο Θήρας και την εταιρεία Update Entertainment και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

Στόχος του Συνεδρίου είναι να αναδείξει την Ελλάδα ως ισχυρό προορισμό στον συνεχώς αναπτυσσόμενο Τουρισμό Πολυτελείας, διεκδικώντας τη δική της ξεχωριστή θέση ανάμεσα σε ένα έντονα ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον.

Ο τουρισμός πολυτελείας τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ως η νέα παγκόσμια τάση. Η προσέλκυση ταξιδιωτών υψηλού εισοδηματικού προφίλ αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό μιας και στην Ελλάδα το 7% του ΑΕΠ της χώρας προέρχεται από τον τουρισμό πολυτελείας.

Στη γιορτή αυτή για τον Τουρισμό Πολυτελείας θα φιλοξενηθούν διεθνούς φήμης ομιλητές, προσκεκλημένοι από τον πολιτικό και επιχειρηματικό χώρο, παράγοντες του τουρισμού, δημοσιογράφοι από μεγάλα εγχώρια και διεθνή μέσα, διασφαλίζοντας την προβολή της χώρας μας και την ανάδειξή της ως Luxury Travel Destination.

Μέσα στο επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν αναλυτικά οι θεματικές ενότητες και η λίστα των ομιλητών.