Μετά από πολλά χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, το 2022 ήταν έτος με ρεκόρ ανάπτυξης για τον Όμιλο Radisson Hotel. Ο Elie Milky, Αντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group και αρμόδιος για την Ανάπτυξη εξηγεί στο H&R ποιοι είναι οι παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή την απόδοση αλλά και τον στρατηγικό σχεδιασμό του ομίλου για την Ελλάδα.
«Το Radisson Hotel Group έχει υιοθετήσει διαφορετική προσέγγιση σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Ξεκινήσαμε τη στρατηγική επέκτασής μας πριν από 3 χρόνια. Εστιάσαμε στην Ελλάδα, προσδιορίζοντας διάφορες τοποθεσίες και τύπους εταίρων.
Η προσέγγισή μας επικεντρώνεται στην εξεύρεση λύσεων, με μια στρατηγική που είναι conversion-friendly, όπως φαίνεται στα εγκαίνια των θέρετρων Radisson και Radisson Blu στη Σαντορίνη, τη Μύκονο και τη Σκιάθο, για να αναφέρουμε μερικά. Βρήκαμε επίσης ατομικούς, επιχειρηματικούς τρόπους για να εξασφαλίσουμε συμφωνίες με διαφορετικούς τύπους ιδιοκτητών και τρίτων παρόχων, μέσω συμφωνιών franchise και διαχείρισης, καθιστώντας μας έναν από τους καλύτερους διεθνείς ομίλους ξενοδοχείων για συνεργασία στη χώρα.
Τα σχέδια για την Αθήνα
«Προσβλέπουμε να εδραιώσουμε την παρουσία μας στην καρδιά της Αθήνας με ένα ή δύο ακόμη μεγάλα ξενοδοχεία που θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες», αναφέρει ο κ. Milky, σημειώνοντας ότι η πόλη εξακολουθεί να μη διαθέτει επώνυμα ξενοδοχεία σε διάφορες τοποθεσίες – από το ιστορικό κέντρο μέχρι την Αθηναϊκή Ριβιέρα.
Σε ό,τι αφορά τις αντιδράσεις των ξενοδόχων σχετικά με το Radisson RED Mitropoleos Square Athens, τη μονάδα εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων που σχεδιάζει να ανοίξει στο κέντρο της Αθήνας, ο κ. Milky εξηγεί ότι η εταιρεία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη φάση έκδοσης όλων των απαραίτητων αδειών, σύμφωνα με τη νομοθεσία. «Η κίνησή μας ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για ένα επώνυμο προϊόν εντός του ιστορικού τριγώνου, και δεν θα είναι το τελευταίο μας», λέει με νόημα ο αντιπρόεδρος της Radisson.
Στο στόχαστρο και άλλοι προορισμοί
Αν και στο επίκεντρο της αναπτυξιακής της στρατηγικής στην Ελλάδα είναι η Αθήνα, η Radisson αναζητά συνεργασία και σε άλλες αστικές τοποθεσίες, όπως τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα αλλά και σε άλλες μικρότερες πόλης σε όλη τη χώρα.
Αλλά και η ανάπτυξη θερέτρων περιλαμβάνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό, «σε τοποθεσίες αναψυχής στην Πελοπόννησο και τη Χαλκιδική. Τα νησιά βρίσκονται επίσης ψηλά στην αναπτυξιακή μας στρατηγική, που αποδεικνύεται από τα πρόσφατα ανοίγματα στη Σαντορίνη, τη Μύκονο και τη Σκιάθο, με περαιτέρω επέκταση και σε άλλα νησιά όπως η Κέρκυρα, η Κρήτη, η Ρόδος», αναφέρει στο H&R ο κ. Elie Milky.