Μάκης Πανταζάτος: Υψηλά επίπεδα κρατήσεων στα Aria Hotels

Με συνεχείς προσθήκες ξεχωριστών καταλυμάτων στο χαρτοφυλάκιό τους, τα Aria Hotels αποτελούν μια από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες ξενοδοχειακές αλυσίδες στην Ελλάδα, με ένα χαρτοφυλάκιο που πλέον φτάνει τα 53 ακίνητα, κάποια από αυτά μάλιστα είναι ιδιόκτητα.

Τελευταία προσθήκη, το 360ο Residences στην Κεφαλονιά, ενισχύοντας την παρουσία τους στα Επτάνησα. Το συγκρότημα των 5 αυτών κατοικιών, το οποίο βρίσκεται κοντά στο Αργοστόλι, την πρωτεύουσα του μεγαλύτερου νησιού του Ιονίου, είναι διαθέσιμο για κρατήσεις από 29.09.2022.

Το 360ο Residences αποτελείται από 5 πολυτελείς κατοικίες που είναι χτισμένες πάνω σε έναν καταπράσινο λόφο, με πανοραμική θέα του Ιονίου Πελάγους. Συγκεκριμένα, το 360ο Residences αποτελείται από 2 ευρύχωρες μεζονέτες και 3 κατοικίες-διαμερίσματα, που εκτείνονται σε 2 ορόφους, και μπορούν να φιλοξενήσουν έως 4 άτομα η κάθε μία. Όλες οι κατοικίες περιλαμβάνουν σαλόνι, πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, δύο υπνοδωμάτια, δύο μπάνια και μπαλκόνια – βεράντες με μοναδική πανοραμική θέα.

Ο υπέροχος σχεδιασμός, τα φυσικά υλικά και η μοναδική τοποθεσία, δημιουργούν την απόλυτη εμπειρία διακοπών.

Ποιότητα αλλά και βιωσιμότητα στο επίκεντρο της φιλοσοφίας των Aria Hotels
Τα Aria Hotels είναι μια οικογενειακή αλυσίδα boutique ξενοδοχείων και ανεξάρτητων κατοικιών, που πρεσβεύουν την Αυθεντική Ελληνική Φιλοξενία σε πολλαπλούς και ιδιαίτερους προορισμούς στην Ελλάδα: στην Αθήνα, στην Εύβοια, στην Κρήτη, στις Κυκλάδες, στην Ήπειρο, στην Πελοπόννησο, στις Σποράδες, στα Δωδεκάνησα και τα Νησιά του Ιονίου. Τα Aria Hotels είναι θυγατρική εταιρεία του οικογενειακού Ομίλου Libra.

Ο κ. Μάκης Πανταζάτος, Διευθύνων Σύμβουλος των Aria Hotels, μιλώντας στο H&R, εξέφρασε την ικανοποίησή του σχετικά με τη φετινή τουριστική σεζόν:
«O ελληνικός τουριστικός κλάδος επέστρεψε δυναμικά αυτό το καλοκαίρι, με τα επίπεδα των αφίξεων τουριστών να «αγγίζουν» τα προ πανδημίας επίπεδα. Το συγκεκριμένο γεγονός επιβεβαιώθηκε και από τα υψηλά επίπεδα κρατήσεων στα Aria Hotels. Συγκεκριμένα, η ζήτηση των καταλυμάτων μας σε όλη την Ελλάδα έχει φτάσει τα προ πανδημίας επίπεδα, με την επισκεψιμότητα να υπερβαίνει την αντίστοιχη του 2019, και τις κρατήσεις να σημειώνουν αύξηση της τάξεως του 55% το 2022 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2021».
Αναφερόμενος στη στόχευση της αλυσίδας, τόνισε: «Στα Aria Hotels θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου μας και την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε στους επισκέπτες μας, έχοντας στο επίκεντρο τη βιωσιμότητα και τον οικολογικό τουρισμό. Στόχος μας είναι να παρέχουμε εμπειρίες υψηλού επιπέδου ακόμα και στους πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες, καθιερώνοντας παράλληλα την ηγετική μας θέση στον κλάδο της φιλοξενίας».

Cycladic: Η νέα ελληνική αεροπορική εταιρεία

Ένας νέος αερομεταφορέας ιδρύεται στην Ελλάδα, ο οποίος θα αναλαμβάνει πτήσεις μεταξύ των Δωδεκάνησων και της Αθήνας με μικρά αλλά πολυτελή αεροσκάφη που θα θυμίζουν ιδιωτικά τζετ. Όπως αναφέρει ρεπορτάζ της Καθημερινής, η αεροπορική εταιρεία θα ονομάζεται Cycladic και το μέσο κόστος μιας πτήσης εκτιμάται ότι θα ανέρχεται σε 200 ευρώ.

Οι πρώτες πτήσεις θα ξεκινήσουν εντός του Οκτωβρίου, με δύο αεροσκάφη και στο αρχικό στάδιο θα συνδέονται μεταξύ τους Χανιά, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Μύκονος, Πάρος, Ρόδος και Σύρος, αλλά κατά τους χειμερινούς μήνες θα προστεθούν και κάποιοι ακόμη προορισμοί, ενώ το καλοκαίρι θα συμπεριληφθεί και η Μήλος.

Ένα τρίτο αεροσκάφος της εταιρείας έχει δεσμευτεί για ιδιωτικές πτήσεις.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, η Cycladic αποτελεί επένδυση που υλοποιεί σχήμα συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Λυκιαρδόπουλου, γνωστού μεταξύ άλλων και για τις επενδύσεις του στις ιχθυοκαλλιέργειες. Σε αυτό το πρώτο στάδιο του επιχειρηματικού σχεδίου η αεροπορική θα χρησιμοποιήσει τρία καινούργια μονοκινητήρια high wing turboprop Cessna Grand Caravan EX, τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, κοστίζουν άνω των 3 εκατομμυρίων ευρώ το καθένα.

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας.

Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού.

Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του.

Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές».

Εγκρίθηκε η επένδυση για νέο ξενοδοχείο 3 αστέρων στο Μεταξουργείο

Εγκρίθηκε η επένδυση για νέο ξενοδοχείο στο Μεταξουργείο. Ο λόγος για διατηρητέο ακίνητο επί των οδών Κολωνού 76 και Οδυσσέως 14, στην περιοχή του Μεταξουργείου.

Το ακίνητο βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο κοντά στην πλατεία Καραϊσκάκη, το σταθμό Μετρό “Μεταξουργείο” και τα μεγάλα ξενοδοχεία της περιοχής, όπως το Wyndham Grand Athens.
Η χρήση του θα αλλάξει από κατάστημα σε ξενοδοχείο, το οποίο θα έχει δυναμικότητα 24 κλινών και θα είναι κατηγορίας 3 αστέρων.

Το έργο έχει ήδη πάρει την προέγκριση της οικοδομικής άδειας αλλά και την έγκριση από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού για τις εργασίες μετατροπής του ακινήτου σε ξενοδοχείο.
Επίσης, η επένδυση έχει υπαχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο, σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε 450.000 ευρώ περίπου και το έργο θα ενισχυθεί με το ποσό των 97.000 ευρώ περίπου με τη μορφή επιχορήγησης.

Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία XLXIS INVEST IKE.

Η γαστρονομική κληρονομιά της Σαουδικής Αραβίας στο Terra Madre

Η Σαουδική Αραβία παρουσίασε μοναδικά πιάτα και τοπικά προϊόντα από το Βασίλειο, στο περίπτερό της στο συνέδριο του δικτύου Terra Madre Network στο Τορίνο της Ιταλίας.
Δεκατρία στοιχεία της σαουδαραβικής κουζίνας καταγράφηκαν στο Ark of Taste Archives, έναν διεθνή κατάλογο τροφίμων υπό εξαφάνιση που διαχειρίζεται το κίνημα Slow Food.

Μερικά από τα είδη που καταγράφηκαν στην Κιβωτό της Γεύσης είναι το ρύζι Al-Hassawi, το οποίο θεωρείται ένα από τα πιο ακριβά είδη ρυζιού και παράγεται στην Ανατολική Επαρχία Al-Ahsa, οι σπόροι Al-Samh, που συναντώνται στην επαρχία Al-Jouf, τις διακεκριμένες λευκές τρούφες της ερήμου της Βόρειας Περιφέρειας Al-Kamaa, και οι κόκκοι καφέ Khawlani από την περιοχή Jazan.

Επιπλέον, στο συνέδριο απονεμήθηκε και επίσημα ο τίτλος «World Region of Gastronomy 2024» στην περιοχή Aseer στη Σαουδική Αραβία, από το Διεθνές Ινστιτούτο Γαστρονομίας, Πολιτισμού, Τεχνών και Τουρισμού (IGCAT).

Το Terra Madre είναι ένα δίκτυο κοινοτήτων τροφίμων που διοργανώνει το συνέδριο κάθε δύο χρόνια, στο Τορίνο της Ιταλίας, για να παρουσιάσει καινοτόμες ιδέες για τα τρόφιμα, την παγκοσμιοποίηση και την οικονομία. Το συνέδριο στοχεύει να συνδέσει παραγωγούς από όλη την αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων, για να ενθαρρύνει τη συνεργασία και να βελτιώσει τις δεξιότητές τους, ώστε να αναπτύξει περαιτέρω το παγκόσμιο σύστημα τροφίμων.

Η Bluegr Hotels and Resorts φροντίζει το περιβάλλον και την κοινωνία

Για περισσότερα από 50 χρόνια, η bluegr Hotels and Resorts αποτελεί σημείο αναφοράς για τη φιλοξενία παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους επισκέπτες, ενώ παράλληλα φροντίζει για τις τοπικές κοινωνίες και αποτελεί πηγή έμπνευσης για τις μελλοντικές γενιές.

Τα τρία θέρετρα που διαθέτει στην Κρήτη, το Minos Beach art hotel, το Minos Palace hotels & suites και το Candia Park village, σε μοναδική τοποθεσία στο γραφικό κόλπο στο Μιραμπέλο κοντά στον Άγιο Νικόλαο και την Ελούντα, παρέχουν φιλοξενία παγκόσμιας κλάσης σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Το Life Gallery Athens, το boutique design ξενοδοχείο πέντε αστέρων που βρίσκεται στην Αθήνα, είναι ένας προορισμός κομψότητας και ηρεμίας και, τέλος, το Sunprime Miramare Park Suites & Villas στη Ρόδο προσφέρει πολυτελείς διακοπές δίπλα στη θάλασσα σε εγκαταστάσεις ασυναγώνιστης άνεσης και αισθητικής.

Bluegr Hotels and Resorts | τουρισμός και βιώσιμη ανάπτυξη
Σε απόλυτη εναρμόνιση με τις ανάγκες που επιτάσσει η βιώσιμη περιβαλλοντική ανάπτυξη και η διατήρηση της αυθεντικότητας των τοπικών κοινωνιών, η bluegr Hotels and Resorts εφαρμόζει καινοτόμες πρακτικές σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της. Η προσέγγισή της για την παροχή υπηρεσιών βιώσιμης πολυτέλειας είναι ολιστική και επιφέρει θετική αλλαγή στην κοινωνία, η οποία συνοψίζεται στην «b-the-Change» στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που εκφράζεται μέσα από τέσσερις θεματικούς άξονες: b-Green, b-Active, b-Proud & b-the Future.

Η «πράσινη» ατζέντα «b-Green!» σε ό,τι αφορά την κατανάλωση πόρων και ενέργειας, περιλαμβάνει την εισαγωγή καινοτόμων λύσεων μέσα από τα «έξυπνα δωμάτια», την υπεύθυνη διαχείριση των αποβλήτων, την ανακύκλωση και τη βέλτιστη διαχείριση της κατανάλωσης νερού, ενώ ταυτόχρονα λαμβάνει συνεχώς μέτρα εφαρμόζοντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας.

Χρησιμοποιούνται μόνο ανακυκλώσιμα και βιοδιασπώμενα υλικά και γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια για την εξάλειψη της χρήσης πλαστικού στο 100% μέχρι το 2023. Την ίδια ώρα, ο σεβασμός στο φυσικό πλούτο των γύρω περιοχών και η επιλογή πρώτων υλών από την τοπική αγορά αποτελούν βασική αρχή του Ομίλου.

Η υποστήριξη και προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς, της σύγχρονης τέχνης και του πολιτισμού, η μετάδοση γνώσης και η στήριξη της αέναης παιδείας πραγματοποιούνται με αρωγό το Ίδρυμα Γεωργίου & Αριστέας Μαμιδάκη, δημιουργώντας έναν ξεχωριστό «δεσμό» με τις κοινότητες και τους επισκέπτες.

Αυτές οι πρωτοβουλίες, συνθέτουν τη βιώσιμη στρατηγική της εταιρείας και πλαισιώνονται με εθελοντικές δράσεις κοινωνικού, πολιτιστικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος με τη συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών, της νέας γενιάς και των εργαζομένων και αποτελούν προτεραιότητα για την bluegr.