Οι πιο ακριβοπληρωμένοι CEO των OTAs

Μισθοί που ζαλίζουν για τους Διευθύνοντες Συμβούλους των μεγάλων OTAs αποκαλύπτει το Skift, εκθέτοντας ταυτόχρονα τη μεγάλη διαφορά με τις αμοιβές των εργαζομένων.

Ο Όμιλος Expedia το 2021 απένειμε στον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Peter Kern πακέτο αποζημίωσης 296 εκατομμυρίων δολαρίων, κάτι που τον κάνει τον τρίτο υψηλότερα αμειβόμενο διευθύνοντα σύμβουλο σε όλη την εταιρική Αμερική. Το πακέτο αυτό του Kern κάνει το πακέτο 132.152 δολαρίων του συνιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της Airbnb, Brian Chesky, να φαίνεται σαν ένα σχετικά ασήμαντο ποσό. Την ίδια ώρα, η μέση τιμή για τους εργαζόμενους της Expedia ήταν 102.270 $ ετησίως, διαμορφώνοντας την αναλογία των αμοιβών μεταξύ Διευθύνοντος Συμβούλου και εργαζομένων στο 2.897:1. Η μέση αμοιβή των εργαζομένων στην Airbnb ήταν 202.541 $ έναντι 58.005 $ στη Booking Holdings. Η πλειοψηφία των εργαζομένων της Booking εδρεύει στην Ευρώπη.

Ωστόσο στην πραγματικότητα, το πακέτο αποζημίωσης του Kern καλύπτει τρία χρόνια (2021-2024), συν ένα επίδομα για το 2020 και μέχρι το τέλος της συμφωνίας απασχόλησής του στις 22 Απριλίου 2024, δεν αναμένεται να λάβει πρόσθετη αποζημίωση. Έτσι, κατά μέσο όρο οι ετήσιες αποδοχές του υπολογίζονται στο πιο μέτριο -αλλά και πάλι μεγάλο- ποσό των 74 εκατ. δολαρίων. Και πάλι, το ποσό αυτό είναι πολύ μεγαλύτερο από τους ομολόγους του στη Booking Holdings, Glenn Fogel (54 εκατ. δολ.), στην Tripadvisor, Steve Kaufer (7,6 εκατ. δολ.) και στην Airbnb, Brian Chesky (132.152 δολ.). Το πακέτο του Kern βασίστηκε εν μέρει στην απόδοση της μετοχής της Expedia από τότε που ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου έως τα τέλη του 2021. Ωστόσο, η μετοχή, όπως και μεγάλο μέρος της αγοράς, είχε κακή απόδοση το 2022.

Υψηλές αμοιβές και για άλλα στελέχη της Booking Holdings
Εκτός από τα 54 εκατομμύρια δολάρια του Διευθύνοντος Συμβούλου της Booking Holdings, Glenn Fogel, και ο γενικός σύμβουλος της εταιρείας Peter Millones είδε τον τραπεζικό λογαριασμό του το 2021 να αυξάνεται σημαντικά και συγκεκριμένα κατά 19,5 εκατομμύρια δολάρια. Το ίδιο ποσό πήρε και Chief Financial Officer, David Goulden.

Αν και οι Millones και Goulden δεν είναι CEOs, οι αμοιβές τους ήταν σημαντικά μεγαλύτερες από όλους τους CEO των κορυφαία αμειβόμενων αεροπορικών εταιρειών των ΗΠΑ. Για παράδειγμα, η αμοιβή του Διευθύνοντος Συμβούλου της Delta, Ed Bastian, ήταν 12,4 εκατομμύρια δολάρια, αν και ο νόμος CARES περιόρισε την αποζημίωση του CEO της αεροπορικής εταιρείας το 2021.

Ουραγός ο Τσέσκι της Airbnb;
Το βραβείο αποζημίωσης για το 2021 του Διευθύνοντος Συμβούλου της Airbnb, Μπράιαν Τσέσκι, το 2021 ήταν μόλις 132.152 δολάρια, αλλά είχε προηγηθεί το 2020 μια δεκαετής αποζημίωση 120 εκατομμυρίων δολαρίων.

Όπως και στη Booking Holdings, πολλά στελέχη της Airbnb έλαβαν μεγάλα πακέτα αποζημίωσης το 2021: η Airbnb βράβευσε τον Chief Technology Officer Aristotle Balogh ($10,5 εκατ.), την Global Head of Hosting Catherine Powell ($9,6 εκατ.), τον Chief Financial Officer Dave Stephenson ($ 9,5 εκατ.) και τον συνιδρυτή και Chief Strategy Officer Nate Blecharczyk (7,61 εκατομμύρια δολάρια).

Στήριξη του τουρισμού Βόρειας Εύβοιας και Σάμου

να τεθεί σήμερα Πέμπτη 30 Ιουνίου και ώρα 12:00 το North Evia – Samos Pass μέσω του vouchers.gov.gr, για την οικονομική στήριξη της τουριστικής δραστηριότητας της Βόρειας Εύβοιας και της Σάμου.

Οι δικαιούχοι μπορούν να εκδίδουν άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, την οποία θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν για δαπάνες διαμονής, εστίασης και τοπικών μεταφορών στις δυο πληγείσες περιοχές. Δικαιούχοι είναι οι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας που δεν είναι ωφελούμενοι των προγραμμάτων Κοινωνικός Τουρισμός, Τουρισμός για Όλους και συναφούς παροχής από οποιονδήποτε άλλο φορέα για την περίοδο 2021-2022.

Το ύψος της οικονομικής ενίσχυσης προσδιορίζεται ως εξής:
α) για τους δικαιούχους που θα επιλέξουν ως προορισμό τους Δήμους Ιστιαίας – Αιδηψού και Μαντουδίου – Λίμνης -Αγίας Άννας, η ενίσχυση ανέρχεται σε 150 ευρώ για όλες τις Φάσεις της δράσης, πλην της Φάσης 2 (Αυγούστου) που ανέρχεται στα 100 ευρώ.
β) για τους δικαιούχους που θα επιλέξουν ως προορισμό τη Σάμο, η ενίσχυση ανέρχεται σε 300 ευρώ για όλες τις Φάσεις της δράσης, πλην της Φάσης 2 (Αυγούστου) που ανέρχεται στα 200 ευρώ.

Metaxa Hospitality Group: Βιώσιμη Φιλοξενία στην Πράξη

Ένα βιωματικό διήμερο αφιερωμένο στη Βιώσιμη Φιλοξενία είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε 23-25 Ιουνίου 2022 στην Κρήτη, στις εγκαταστάσεις του 5* Creta Maris Beach Resort του Metaxa Hospitality Group*.

Με πρόσφατες έρευνες να δείχνουν πως υπάρχει ταξιδιωτικό κοινό διατεθειμένο να πληρώσει ακόμη και 51% παραπάνω για το ταξίδι του αναζητώντας “αυθεντικές” εμπειρίες και επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει αειφόρες πρακτικές στη λειτουργία τους, ο Όμιλος αποδεικνύει του λόγου το αληθές. «Ο επισκέπτης που αναζητά μια ξεχωριστή εμπειρία διακοπών επιθυμεί να τη βιώσει σε κάθε έκφανση της διαμονής του, από την εξαιρετική υπηρεσία μέχρι και το ποιοτικό φαγητό, αναγνωρίζει την ποιότητα και σε ανταμοίβει γι’ αυτό», επισημαίνει ο CEO του Metaxa Hospitality Group Ανδρέας Μεταξάς. Αναβαθμίζοντας τη γαστρονομική προσφορά, αναβαθμίζουμε το ίδιο το τουριστικό προϊόν, οπότε μόνο θετικά μπορεί να είναι τα αποτελέσματα μιας τέτοιας κίνησης. Στο πλαίσιο του διημέρου παρουσιάστηκαν τα δύο καινοτόμα Προγράμματα του Ομίλου, ενώ δόθηκε στη δημοσιότητα η Έκθεση Βιωσιμότητας 2021.

Το Πρόγραμμα «Βιώσιμη Ξενοδοχειακή Γεωργία»
Αφορά στην εφαρμογή πιστοποιημένης βιολογικής καλλιέργειας και βιώσιμων πρακτικών παραγωγής τροφίμων, που ενισχύουν την υγεία του εδάφους, μειώνουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, μειώνουν την κρυφή κατανάλωση νερού και ενισχύουν την ανθεκτικότητα των τοπικών κοινωνιών. Ετσι, ακριβώς απέναντι από το Creta Maris καλλιεργούνται με πιστοποιημένες βιώσιμες πρακτικές βιολογικά βότανα, φρούτα και λαχανικά τα οποία προμηθεύουν ένα από τα εστιατόρια του συγκροτήματος με πρώτες ύλες, ενώ στόχος είναι να επεκταθεί η πρακτική και στα υπόλοιπα.

Τα ξενοδοχεία του Ομίλου, συνδέουν στην πράξη την Ευρωπαϊκή στρατηγική «From Farm to Fork» και την κατεύθυνση Zero Miles Food με την ιδιο-παραγωγή τροφίμων, ενώ η εφαρμογή της κομποστοποίησης, ενισχύει τη στρατηγική του Ομίλου για Μηδενικά Απορρίμματα στη χωματερή (Zero Waste to Landfill).

Το Πρόγραμμα «Βιώσιμες Προμήθειες»
Αποτελεί το πλέον πρωτοπόρο πρόγραμμα από ξενοδοχειακό Όμιλο στην Ελλάδα, που εκπαιδεύει συνεργάτες – προμηθευτές του Ομίλου στην κατανόηση, προσαρμογή και εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στη δική τους εταιρική διακυβέρνηση. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 11 επιλεγμένοι προμηθευτές από τον τομέα των Τροφίμων & Ποτών, με τους οποίους ο Όμιλος διατηρεί μακροχρόνια συνεργασία.

Μια βιωματική επίσκεψη σε παραγωγούς – μέλη του Αγροτικού Συνεταιρισμού Οροπεδίου Λασιθίου, ανέδειξε τον πρωταγωνιστικό ρόλο των τοπικών παραγωγών και προϊόντων στις υπηρεσίες φιλοξενίας. Επιπλέον, έγινε απόλυτα κατανοητή η υπεραξία που δημιουργείται στην τοπική κοινωνία, συμβάλλοντας έμπρακτα στην ποιότητα ζωής σε αγροτικές περιοχές.

Τα παραπάνω εντάσσονται σε έναν ολοκληρωμένο στρατηγικό σχεδιασμό του Ομίλου που υλοποιείται σε συνεργασία με την Local Food Experts®, ειδικούς συνεργάτες σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Δέσμευση στους στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης
Τόσο με τις νέες πρωτοβουλίες που παρουσιάστηκαν όσο και με τις διαχρονικές δράσεις του, ο Όμιλος υπηρετεί με συνέπεια τους στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης, δημιουργώντας αξία για τους ανθρώπους, την αγορά, τις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται και το φυσικό περιβάλλον.

Ο CEO του Ομίλου, Ανδρέας Μεταξάς, δήλωσε σχετικά: «Με τη βιωσιμότητα να είναι διαχρονικά στο επίκεντρο της στρατηγικής του Ομίλου μας, εφαρμόζουμε πρωτοποριακές καινοτόμες δράσεις και αναδεικνύουμε συνεχώς καλές πρακτικές που αποδεικνύουν στην πράξη μια μεγάλη αλήθεια: Αν μπορείς να το ονειρευτείς, τότε μπορείς και να το κάνεις.

Ο τουρισμός, εκτός από μια πολύ σημαντική οικονομική δραστηριότητα, έχει και μια μεγάλη δύναμη μετασχηματισμού. Δημιουργεί συνέργειες στη βάση αξιών και διαμορφώνει πρότυπα και συμπεριφορές. Αυτή τη μεγάλη μετασχηματιστική δύναμη αξιοποιούμε προκειμένου να καλλιεργηθεί μια νέα κουλτούρα βιωσιμότητας, με οφέλη για το περιβάλλον, την οικονομία και την κοινωνία. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και με εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μας, δημιουργούμε σήμερα την “πράσινη γέφυρα” προς το βιώσιμο αύριο».

«Μικρές Κυκλάδες»: Φορτσάρουν με το τρίτο εστιατόριο στην Κηφισιά

Εχουν περάσει 20 χρόνια από τότε που οι “Μικρές Κυκλάδες” από τη Σχοινούσα άρχισαν να γράφουν ιστορία ως μια οικογενειακή ταβέρνα που προμηθευόταν ψάρια από τα καΐκια των φίλων ψαράδων.

Ο ιδιοκτήτης τους Αντώνης Κωβαίος μετά το αθηναϊκό παράρτημα της Ηλιούπολης συνεργάζεται με τον γνωστό από το «Πιλ Πουλ» Γιάννη Αρμάο, για το τρίτο στέκι στα βόρεια, που φέρνει αύρα Κυκλάδων στην Κηφισιά, και συγκεκριμένα στην οδό Αγίου Τρύφωνος όπου βρήκε στέγη.

Η φωτεινή σάλα του είναι διακοσμημένη στις αποχρώσεις της θάλασσας και της άμμου ενώ διαθέτει roof garden και Oyster bar που δίνει μια ζωντάνια στον χώρο και σερβίρει μια αυθεντική εμπειρία ωμών εδεσμάτων όπως κοπές ψαριών σεβίτσε, ταρτάρ, καρπάτσιο, τιραντίτο αλλά και όστρακα, στρείδια, κυδώνια και γυαλιστερές.

Το μενού προσφέρει όλη τη γκάμα των θαλασσινών και νησιωτικών γεύσεων όπως βιολογική φάβα Σχοινούσας, χταπόδι ψητό, συμιακό γαριδάκι και βέβαια το φρέσκο ψάρι από το οικογενειακό ψαροκάικο και τους ψαράδες των Κυκλάδων που στέλνουν φρέσκα ψάρια, όπως σκορπίνες, σφυρίδες, συναγρίδες, στείρες, ροφούς, μπαρμπούνια, λιθρίνια κ.ά.

Εκτός από τα εξαιρετικά ψητά ψάρια, την καλοκαιρινή περίοδο οι θαλασσινές δημιουργίες περιλαμβάνουν πιάτα όπως φιλέτο ψαριού ημέρας με ταμπουλέ και μους ταραμά με μελάνι σουπιάς, ριζότο θαλασσινών, ταλιολίνι με καραβίδες, σαφράν και λουίζα και το δημοφιλές λιγκουίνι αστακού. Στο μενού υπάρχουν επίσης τοπικά προϊόντα ΠΟΠ από τα περισσότερα νησιά των Κυκλάδων, καθώς κι επιλογές σε κρύες κοπές με ψάρια, σε συνδυασμό με αυγοτάραχο, ή γλυκολέμονο και ανθό αλατιού.

Ο σεφ αποτυπώνει τις εμπειρίες του απ’ όλο τον κόσμο παντρεύοντας τα Cocktails με κάθε πιάτο, ενώ για τους λάτρεις της οινογευσίας, η κάβα του εστιατορίου με τα εκλεπτυσμένα κρασιά προσφέρεται για μια ολοκληρωμένη γευστική περιπλάνηση.

Άρης Χατζηαντωνίου & Άρης Σκλαβενίτης αναβαθμίζουν το Δειπνοσοφιστήριον

Το Δειπνοσοφιστήριον, με την πολυετή πορεία του στον χώρο των εκδηλώσεων έχει δημιουργήσει μια νέα εξειδικευμένη ομάδα Bar Services, με επαγγελματίες bartenders, εκλεπτυσμένες συνταγές και ελεγμένες κορυφαίας ποιότητας πρώτες ύλες.

Με επικεφαλής τον Άρη Χατζηαντωνίου, τον άνθρωπο που μύησε το ελληνικό κοινό στον κόσμο της molecular mixology και συνοδηγό τον πολύπειρο Παναγιώτη Τσιτσιπάνη, η ομάδα του γνωστού catering προσφέρει υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις, το budget, το είδος της εκδήλωσής αλλά και το προσωπικό στυλ των πελατών, που περιλαμβάνουν ιδιαίτερα welcome drinks, best-selling cocktails και mocktails, αλλά και πρωτότυπες, ιδιαίτερες και custom made μίξει με ελληνικό ή international άρωμα.

Η συνεργασία με τον Wine Director και βραβευμένο sommelier Άρη Σκλαβενίτη, που επιμελείται τις επιλογές στο κρασί με οινικές ετικέτες από όλο τον κόσμο, αλλά μπύρες από μικρούς και μεγάλους παραγωγούς, εξασφαλίζουν την ικανοποίηση των πελατών.

Το Noma ετοιμάζεται για περιοδεία

Σε φάση μεταμόρφωσης βρίσκεται το διάσημο εστιατόριο Noma στην Κοπεγχάγη αφού από την επόμενη χρονιά ετοιμάζεται να βγει στους δρόμους.

Ετσι, αυτό το καλοκαίρι αποτελεί την τελευταία ευκαιρία να δοκιμάσει κανείς το χορτοφαγικό μενού που σερβίρει αφού ο σεφ και ιδιοκτήτης Ρενέ Ρετζέπι όπως είπε, πριν από έναν χρόνο ξεκίνησε να σκέφτεται την ιδέα να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο ως pop up για την υπόλοιπη χρονιά.

Η ομάδα του Noma σχεδιάζει να περάσει λοιπόν το φθινόπωρο και τον χειμώνα ταξιδεύοντας, μαγειρεύοντας και μαθαίνοντας, πριν επιστρέψει στην Κοπεγχάγη για το 2023.

Η απόφαση αυτή δεν κάνει εντύπωση σε όσους παρακολουθούν τον Ρετζέπι ο οποίος έκλεισε το Noma στο απόγειο της δόξας του, για να το επανεφεύρει και να ξαναρχίσει. Τώρα που το Noma 2.0 είναι επίσημα το καλύτερο εστιατόριο στον κόσμο, ο σεφ “τρέχει” παράλληλα το burger project με το POPL, ενώ η ομάδα του Noma Projects δημιουργεί προϊόντα ζύμωσης προς πώληση στο διαδίκτυο.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το Noma επρόκειτο να ανοίξει ένα pop up στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης τον Μάιο σε συνεργασία με την American Express, ωστόσο, ο Ρετζέπι δεν κατάφερε να ταξιδέψει λόγω κορωνοϊού κι έτσι το project ακυρώθηκε. Ο πρώτος προορισμός του Noma on tour θα ανακοινωθεί στις αρχές του φθινοπώρου.

FRESH WILD FISH Amvrakikos του Ομίλου Statiras: Υψηλής ποιότητας αλιεύματα για πιάτα που μυρίζουν θάλασσα

Σημαντικές διακρίσεις στα Chef’s Choice Awards είχαν τα προϊόντα της FRESH WILD FISH Amvrakikos του Ομίλου Statiras. Συγκεκριμένα, διακρίθηκαν 3 από τα προϊόντα της, το Χέλι Ελευθέρας βοσκής, μη εκτρεφόμενο, που διακρίθηκε ως Shortlisted στην κατηγορία The Delicatessen Choice, η Τσιπούρα Ελευθέρας βοσκής, μη εκτρεφόμενη που διακρίθηκε ως Shortlisted στην κατηγορία Fresh Fish, και ο Κέφαλος Ελευθέρας βοσκής που διακρίθηκε ως Winner στην κατηγορία Fresh Fish.

H FRESH WILD FISH Amvrakikos του Ομίλου Statiras παράγει αλιεύματα απόλυτα φυσικής προέλευσης, ξεχωριστής γεύσης και ποιότητας, με σεβασμό στην παράδοση, σε απόλυτη αλληλεπίδραση με το οικοσύστημα και υπεύθυνη αλιευτική δραστηριότητα. Ποικιλία αλιευμάτων όπως τσιπούρα, λαυράκι, κέφαλος, γάμπαρη Αμβρακικού, χέλια, γοβιοί, αθερίνα μεγαλώνουν ελεύθερα, στο μοναδικό περιβάλλον της κλειστής θάλασσας Νεοχωρίου Άρτας στον Αμβρακικό κόλπο, προστατευόμενη περιοχή NATURA2000 και συνθήκης RAMSAR. Πρόκειται για αλιεύματα που αποτελούν ιδανική πρώτη ύλη για τα εστιατόρια που επενδύουν στην ποιότητα και θέλουν να προσφέρουν πάντα το καλύτερο στους πελάτες τους.

Μέλημα της FRESH WILD FISH Amvrakikos του Ομίλου Statiras είναι η διατήρηση και αναβάθμιση του οικοσυστήματος που φιλοξενεί τις εγκαταστάσεις της, ώστε να διασφαλίζεται η υψηλή διατροφική αξία των προϊόντων της και η ξεχωριστή τους γεύση, καθώς και η εγγύηση της φρεσκάδας των αλιευμάτων από το πρώτο λεπτό αλίευσής τους μέχρι το πιάτο του καταναλωτή.

Το ιδανικό φυσικό περιβάλλον και οι αυστηρές προδιαγραφές
“Κλειστή θάλασσα ΚΟΦΤΡΑ-ΠΑΛΗΟΜΠΟΥΚΑ”: Φανταστείτε ένα παράκτιο φυσικό ιχθυοτροφείο, σε σχήμα λίμνης (για αυτό συνήθως λέγεται λιμνοθάλασσα) όπου η φύση έχει δημιουργήσει στον Αμβρακικό κόλπο, για να προστατέψει τον φυσικό κύκλο αναπαραγωγής και ανάπτυξης διαφόρων ειδών ψαριών.

Σε αυτό το απόλυτα φυσικό και φιλόξενο περιβάλλον, τα ψάρια της FRESH WILD FISH Amvrakikos του Ομίλου Statiras μεγαλώνουν ΕΛΕΥΘΕΡΑ και προστατευμένα από τους θηρευτές και τις καιρικές συνθήκες της ανοιχτής θάλασσας.

Τρέφονται ΜΟΝΟ με τη φυσική τροφή που βρίσκουν σε πλούσιες ποσότητες εντός της κλειστής θάλασσας και κολυμπούν σε απόλυτα ΑΛΜΥΡΑ ΝΕΡΑ, τα οποία ανανεώνονται με φυσικό τρόπο από τα διαμορφωμένα για το σκοπό αυτό, στόμια επικοινωνίας.

Για περισσότερο από μισό αιώνα, τα ψάρια αυτά συνήθισαν να λέγονται και “Ιβαρίσια” χαρακτηρίζοντας τον τρόπο με τον οποίο αλιεύονται από τους παλιούς παραδοσιακούς ψαράδες.

Με απόλυτο σεβασμό σε αυτήν την παράδοση, τα ψάρια αλιεύονται καθημερινά και οι άνθρωποι της FRESH WILD FISH Amvrakikos φροντίζουν με τα κατάλληλα εξοπλισμένα πλωτά μας μέσα, να μην εκτεθούν ούτε λεπτό σε συνθήκες που θα μείωναν τη φρεσκάδα τους (ήλιος, έντομα κ.λπ.). Ψαρεύονται μόνο κατά παραγγελία και συσκευάζονται άμεσα με τις προβλεπόμενες προδιαγραφές ώστε να φθάνουν στα καταστήματα σε λίγες ώρες από τη στιγμή που θα τα παραγγείλουν.

Διάκριση του Ομίλου Mitsis Hotels στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards

Ο Όμιλος Mitsis Hotels διακρίθηκε για την Εταιρική Υπευθυνότητά του και την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών στα “Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2022” από το QualityNet Foundation, στην τελετή βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στις 22 Ιουνίου στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής.

Ο Όμιλος ξεχώρισε για την πρωτοβουλία του “Committed to our surroundings – Αναπτύσσουμε δεσμούς με τις τοπικές κοινωνίες” που στοχεύει στην υποστήριξη, ενδυνάμωση και βελτίωση της ζωής των κατοίκων των 5 προορισμών του. Σε αυτό το πλαίσιο, o Όμιλος Mitsis Hotels εστιάζει στις τοπικές προσλήψεις, στοχεύοντας το 75% των εργαζομένων του να είναι μόνιμοι κάτοικοι των προορισμών του έως το 2025. Παράλληλα, στηρίζει τον τοπικό πρωτογενή τομέα ενισχύοντας 140 τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές με περισσότερα από 15 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Ο Όμιλος χορηγεί με υπερηφάνεια τοπικές εκδηλώσεις και τοπικές αθλητικές ομάδες και στηρίζει έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες σε περιόδους κρίσεων, προσφέροντας οικονομική ή σε είδος ενίσχυση στους πληγέντες σεισμών, πυρκαγιών και άλλων καταστροφών. Επίσης, υποστηρίζει το έργο διακεκριμένων ΜΚΟ, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνιων συνεργασιών του με το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, Κιβωτός του Κόσμου και HOPEgenesis, ενώ η ίδρυση του Συλλόγου Εθελοντικής Αιμοδοσίας Όμιλος Επιχειρήσεων Μήτση με τη συμμετοχή εργαζομένων και των επισκεπτών αποτελεί μία πολύτιμη συνεισφορά στις τράπεζες αίματος των προορισμών του.

EFE: Η Ελλάδα διευρύνει το τουριστικό της αφήγημα με αφετηρία την Αλόννησο

«Ύμνος» για τον Ελληνικό Τουρισμό και τις προοπτικές του είναι το αφιέρωμα που δημοσίευσε πρόσφατα το Διεθνές Πρακτορείο Ειδήσεων της Ισπανίας EFE, το οποίο ενημερώνει καθημερινά εκατομμύρια Ισπανόφωνους αναγνώστες σε όλο τον κόσμο.

Όπως αναφέρεται στο άρθρο, η Ελλάδα δεν θα “αφηγείται” πλέον την αρχαία ιστορία της μόνο μέσα από αρχαιολογικά ευρήματα που είναι επισκέψιμα στην επιφάνεια του εδάφους, αλλά θα διευρύνει το αφήγημα της περιλαμβάνοντας σημαντικά υποθαλάσσια μνημεία.

Η Ελλάδα “γύρισε” οριστικά σελίδα με το πρώτο υποβρύχιο μουσείο στην Αλόννησο το οποίο δημιουργεί μια εντελώς νέα οπτική για το παρελθόν.

Το άρθρο καταλήγει με τις νέες πρωτοβουλίες σε εθνικό επίπεδο για την τουριστική αξιοποίηση επιπλέον ιστορικών ναυαγίων και τη δημιουργία νέων υποβρύχιων μουσείων.