Η Ελλάδα στη μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών της Βορείου Αμερικής

Για 5η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου.

Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, στην ποικιλομορφία του τοπίου της και, κυρίως, στις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο ΕΟΤ και η AEGEAN δημιούργησαν μια ελκυστική καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλά πρόσωπα που προσφέρει διαφορετικού τύπου διακοπές και δεν αφήνει κανέναν ταξιδιώτη ασυγκίνητο. Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου. Μέσα από ένα σύντομο online quiz, γεμάτο εικόνες από τις πιο όμορφες γωνιές της χώρας, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται… στην Ελλάδα!

Με τη δύναμη των συνεργιών
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, επισημαίνει ότι: «Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό με στόχο, μεταξύ άλλων, τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Στην πολύ δύσκολη παγκόσμια συγκυρία που βιώνουμε όλοι, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές, στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας».

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη, ανέφερε ότι: «H AEGEAN, επί σειρά ετών, επενδύει συστηματικά σε στρατηγικές συνεργασίες που έχουν ως στόχο την προώθηση της χώρας μας. Η επιλογή μας να επενδύουμε στη δυναμική των συνεργειών, αποδίδει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερους καρπούς, αποδεικνύοντας πως μόνο όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας το αποτέλεσμα της προσπάθειας απογειώνεται. Με αυτό ως γνώμονα, συνεργαζόμαστε για μία ακόμη χρονιά με τον EOT σε μια μεγάλη προσπάθεια να αναδείξουμε τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας μας. Η φετινή μας κοινή καμπάνια «Explore Your Happy Place» που τρέχει ήδη σε 11 αγορές εξωτερικού, δίνει έναν καλό λόγο σε κάθε τύπο ταξιδιώτη να επισκεφθεί τη χώρα μας και να ανακαλύψει το «Happy Place» του. Είναι η υπόσχεση ότι σε κάποιο σημείο της Ελλάδας υπάρχει ένα «Happy Place» για τον καθένα και προσκαλούμε όλους να το ανακαλύψουν. Ξεκινώντας φυσικά από το πρώτο «Happy Place» της Ελλάδας, το αεροπλάνο της AEGEAN».

Το σχέδιο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Hard Rock για ξενοδοχείο και καζίνο στο Ελληνικό

Την επίσημη έναρξη της συνεργασίας τους για την κατασκευή και λειτουργία ενός ολοκληρωμένου τουριστικού συγκροτήματος με καζίνο, στην εμβληματική περιοχή της αθηναϊκής Ριβιέρας, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του project «The Ellinikon» σηματοδότησαν ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η Hard Rock International, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, στην Αθήνα.

Το «Hard Rock Hotel & Casino Athens», προγραμματισμένο να λειτουργήσει το 2026, θα αποτελέσει ένα μοναδικό προορισμό στην Ευρώπη, συνδυάζοντας ένα πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων, με περισσότερα από 1.000 δωμάτια και σουίτες, με συνολική δυναμικότητα σχεδόν 3.500 κλινών, ένα καζίνο παγκόσμιας κλάσης με 200 τραπέζια και 2.000 παιγνιομηχανές, ένα εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο υψηλών προδιαγραφών, έναν υπερσύγχρονο χώρο ψυχαγωγίας, διεθνώς αναγνωρισμένες παροχές εστίασης, πολυτελές συγκρότημα Rock Spa® και πισίνας και καταστήματα λιανικής.

Ο σχεδιασμός του έργου αντλεί έμπνευση από βασικά ελληνικά στοιχεία όπως η θάλασσα, οι τέχνες και η αρχαία μυθολογία, τα οποία συνδυάζονται με τις σύγχρονες απαιτήσεις της αρχιτεκτονικής και της αδήριτης ανάγκης για αρμονική ένταξη του έργου στο περιβάλλον και στην τοποθεσία του. Ο συνολικός υπαίθριος χώρος πρασίνου καλύπτει σχεδόν 205.000 τ.μ.

Ο κεντρικός Πύργος είναι εμπνευσμένος από ναυτικές αναφορές, ενσωματώνοντας στο σχεδιασμό του τα κύματα, τα πανιά και τον φάρο. Χτισμένος σε τρία επίπεδα, ο Πύργος έχει τρεις διαφορετικούς προσανατολισμούς που αντιστοιχούν στα σημεία αναφοράς που βρίσκονται μέσα στο νοητό τρίγωνο που σχηματίζεται γύρω από το έργο: την Ακρόπολη, τη θάλασσα και τον Υμηττό.

Η 30ετής παραχώρηση είναι σύμπραξη της Hard Rock International (51%) και του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (49%), με τον δεύτερο να έχει και τη συνολική ευθύνη της κατασκευής του έργου, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στους πρώτους μήνες του 2023 και να διαρκέσει περίπου 3 χρόνια, τοποθετώντας την έναρξη λειτουργίας του “Hard Rock Hotel & Casino Athens” στο 2026.

Άνοιξε ανακαινισμένο το Esperides Resort

Μετά από εκτεταμένη ανακαίνιση που ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια, άνοιξε το Εsperides Resort Crete, στο Κουτουλουφάρι, κοντά στη Χερσόνησο, ανάγοντας κάθε λεπτομέρεια σε σημείο υπεροχής. Εκτός από τους πρόσφατα ανακαινισμένους χώρους του ξενοδοχείου, στόχος είναι η ανάδειξη των αυθεντικών εμπειριών που προσφέρει η περιοχή.

Οι 105 ευρύχωρες σουίτες, οι περισσότερες από τις οποίες έχουν ιδιωτικό μπαλκόνι και jacuzzi, τα τρία εστιατόρια και μπαρ που προσφέρουν υψηλή ποιότητα, οι δύο μεγάλες πισίνες και οι κορυφαίες εγκαταστάσεις ευεξίας δημιουργούν το τέλειο περιβάλλον αξέχαστων διακοπών. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί η εξαιρετική γαστρονομία που βασίζεται στα φρέσκα ντόπια προϊόντα, την Κρητική και διεθνή κουζίνα.

Στις νέες υπηρεσίες προστίθεται από τη φετινή σεζόν και η μεταφορά των επισκεπτών με πολυτελές van στην κοντινή παραλία χωρίς χρέωση.

4.000 visa για Ελλάδα σε Ινδούς μέχρι στιγμής

Ανοιχτό και τα σαββατοκύριακα αλλά και μετά τη λήξη του ωραρίου παραμένει το κέντρο αιτήσεων visa της ελληνικής πρεσβείας στην Ινδία, καθώς υπάρχει εξαιρετικά υψηλή ζήτηση.

Έτσι επιταχύνθηκαν οι διαδικασίες και η visa αποστέλλεται στον παραλήπτη της, σε 20 ημέρες αντί για 45 ημέρες που ίσχυε μέχρι τώρα. Μετά την εφαρμογή των νέων, ταχύτερων διαδικασιών, έχουν εκδοθεί πάνω από 4.000 visa.

Beefbar Athens: Υψηλής ποιότητας κρέας

Το επιτυχημένο concept του Beefbar Athens ενισχύει γι΄αυτό το καλοκαίρι την πρότασή του προσφέροντας πρωτότυπους γευστικούς συνδυασμούς και τα μοναδικά signature, δίνοντας τη δική του διάσταση στο fine dining.

Η πρόταση ξεκινά από το lounge στον πρώτο όροφο του εστιατορίου που βρίσκεται στο Four Seasons Astir Palace Hotel Athens, με την ανανεωμένη λίστα του με premium ποτά και γευστικά cocktails να αποτελεί μια πρόταση για pre ή after dinner drinks.

Η βεράντα του Beefbar Athens με την θέα στον Σαρωνικό, αξιοποιείται με τους άνετους καναπέδες και τη διακόσμηση που αντλεί έμπνευση από τα φυσικά στοιχεία της περιοχής.

To μενού φέρει την υπογραφή του chef Παναγιώτη Ρέτζη και εστιάζει στις διαφορετικές κοπές, ενώ από τα πιο δημοφιλή πιάτα του είναι το beef ribeye ham, το signature carpaccio και το tartare & tartine, το KFC (Kobe beef tallow fried chicken), τα Quesadillas από Braised Wagyu και το Calamari Crunch. Παράλληλα, το leaf menu είναι αφιερωμένο στους vegans ή όσους επιθυμούν ανάλαφρες επιλογές, χωρίς κρέας.

Οι προτάσεις των κοκτέιλ περιλαμβάνουν το Peach Spritz με τον συνδυασμό ροδάκινου και περγαμόντου, το αρωματικό Apple Martini και τη Summer Mezcalita, που πρόκειται για ένα twist της κλασικής margarita με mezcal.

Meat Gala by Meat Revolution

Το Meat Revolution Hellas, μέλος του παγκόσμιου brand διοργανώνει ένα Meat Gala με προσκεκλημένη τη διάσημη σεφ, tv host και αρθρογράφο Τζες Πράιλς.
Η Αυστραλή σεφ, που ζει στο Τέξας, εκτός από το μπάρμπεκιου και τα καπνιστά κρέατα, θεωρείται μάστερ στο ψήσιμο του κρέατος και γκουρού του γκριλ.

Το event που θα πραγματοποιηθεί αύριο Σάββατο 25 Ιουνίου θα περιλαμβάνει δοκιμές επιλεγμένων κρεάτων και blind tasting και θα έχει ως guests τους Konstantinos Bouras–Baimakos και DJ Chevy.

Το Meat Revolution διακρίνεται για τνη προσεκτική επιλογή των κρεάτων από τις φάρμες με τις οποίες συνεργάζεται, επιλέγοντας μοσχαρίσιο κρέας με ειδική διατροφή σε ιδιόκτητα αγροκτήματα στην Ολλανδία, Μοσχάρι Black Angus από την «πολιτεία του βοείου κρέατος» Νεμπράσκα, KOBE STYLE Wagyu Beef από την Ιαπωνία, ενώ τιμά τα κρέατα από τους χορτοτάπητες της Αργεντινής, της Ουρουγουάης καθώς και τα θηράματα του Η.Β. και της Αυστραλίας.

Η φιλοσοφία του Meat Revolution ενισχύεται στην Ελλάδα μέσα από μία σειρά events που στόχο έχουν να ενημερώσουν και να εκπαιδεύσουν το ελληνικό κοινό σχετικά με τον τρόπο που καταναλώνουμε το κρέας.

Οι Λειψοί στη γαλλική Le Figaro

Ως το «κομφετί» του Αιγαίου χαρακτηρίζει η γαλλική «Le Figaro» τους Λειψούς, λόγω των δεκάδων μικρών εξωτικών νησιών που είναι και το σήμα κατατεθέν τους.
Οι Λειψοί αποτελούν μια διακριτική και μυστική παρουσία στα Δωδεκάνησα όπου τα beach bar, οι οργανωμένες ξαπλώστρες και τα all inclusive ξενοδοχεία δεν έχουν καμία θέση, τονίζεται στο νέο ταξιδιωτικό άρθρο του δημοφιλούς Γαλλικού μέσου που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.

Το αφιέρωμα «υμνεί» τις εξωτικές ομορφιές των Λειψών, τη φιλοσοφία του προορισμού γύρω από την οικολογία και τις δραστηριότητες στη φύση, ενώ δεν παραλείπει να κάνει ειδική αναφορά στη ξεχωριστή εκκλησία της Παναγιάς του Χάρου και τις παραδοσιακές εκδηλώσεις του Αυγούστου.

«Οι Λειψοί για τους επόμενους μήνες θα έχουν πληρότητα, κοντά στο 100%. Το πρόσφατο κάλεσμα μας που λέει «όχι» σε ξαπλώστρες και τεχνητές πολυτέλειες, όχι μόνο δεν αποθάρρυνε κάποιους, αλλά αντιθέτως ενίσχυσε το ενδιαφέρον του κόσμου για να ζήσει αυθεντικές εμπειρίες μακριά από υπερβολές», δήλωσε ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος. Μάλιστα το τελευταίο διάστημα μία νέα τάση κάνει την εμφάνιση της με ολιγομελείς γάμους σε εξωτικά σημεία να τελούνται στο νησί της νύμφης Καλυψούς, χωρίς δαπανηρές δεξιώσεις.

Πριν λίγες ημέρες, ο Δήμαρχος πάντρεψε τον Χάρη και τη Νάσια με μοναδική «διακόσμηση» το ηλιοβασίλεμα σε μία απέριττη τελετή που κατέληξε σε γλέντι μεταξύ όλων των παρευρισκομένων. «Η ζήτηση για γάμους επανέρχεται λόγω της χαλάρωσης των περιορισμών. Ωστόσο όλο και περισσότερα νεαρά ζευγάρια αναζητούν στον τόπο μας κάτι ξεχωριστό χωρίς υψηλά κόστη και πολύμηνους προγραμματισμούς», εξηγεί ο δήμαρχος.

Στην Deloitte η εκπόνηση στρατηγικής για τα «GReco Islands»

Το Υπουργείο Ανάπτυξης ανέθεσε στην Deloitte το έργο εκπόνησης ολοκληρωμένης στρατηγικής για τον τρόπο εφαρμογής της πρωτοβουλίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με την επωνυμία “GReco Islands”, που έχει ως στόχο τη μετατροπή των μικρών, μη διασυνδεδεμένων νησιών της χώρας σε πρότυπα πράσινης οικονομίας, ενεργειακής αυτονομίας και ψηφιακής καινοτομίας.

Πρόκειται για ένα έργο που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014 – 2020. Το πλέγμα παρεμβάσεων αναμένεται να εστιάσει ενδεικτικά στον τομέα της ενέργειας και του περιβάλλοντος.

Θα προσδιοριστούν επίσης τύποι παρέμβασης για την ενίσχυση της θαλάσσιας διασύνδεσης των νησιών και την τουριστική αξιοποίηση της μοναδικής τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς, καθώς και για την προώθηση των τοπικών προϊόντων διατροφής.