Οι ταξιδιώτες LGBTQ οδηγούν την ανάκαμψη

Η κοινότητα LGBTQ+ έχει αποδείξει ότι, μετά από κάθε κρίση, είναι η πρώτη που επιστρέφει στα ταξίδια. Αυτό έγινε μετά την 11η Σεπτεμβρίου, αυτό έγινε και μετά την οικονομική κρίση του 2008-2009, ακριβώς το ίδιο συνέβη και τώρα, μετά την πανδημία κόβιντ.

Με τον Ιούνιο να αποτελεί τον μήνα υπερηφάνειας των LGBTQ, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα ταξίδια που σχετίζονται με Gay Pride τραβούν πολλή προσοχή.

Μετά από δύο χρόνια, επιστρέφουν στους προορισμούς με τις παραδοσιακές ζωντανές εκδηλώσεις. «Οι κορυφαίες τάσεις για τα ταξίδια LGBTQ εστιάζονται στην ασφάλεια, την ένταξη και την κοινότητα, δήλωσε ο Heath Hammett, Διευθύνων Σύμβουλος του VacationRenter. «Κάθε Ιούνιο, πολλοί άνθρωποι κατευθύνονται προς πιο φιλελεύθερους και χωρίς αποκλεισμούς προορισμούς που γνωρίζουν ότι θα τους είναι πιο φιλόξενοι. Αυτό είναι τόσο σημαντικό, καθώς το να αισθάνεται κανείς ασφαλής και άνετα ενώ ταξιδεύει είναι ζωτικής σημασίας για όλους, ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό».

Αν και υπάρχουν θετικά δείγματα στα ταξίδια της LGBTQ+ κοινότητας σε όλες τις χώρες, εξακολουθεί να υπάρχει πραγματική ανάγκη -και ευκαιρία- για τη βιομηχανία να κάνει την ταξιδιωτική εμπειρία πιο φιλόξενη, περιεκτική και ολιστικά θετική για αυτούς.

Οι τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς
Τι είναι όμως αυτό που αναζητούν οι LGBTQ+ ταξιδιώτες από τα τουριστικά πρακτορεία; Απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνουν τα πρόσφατα στοιχεία από έρευνα της Booking.com. Όταν οι ταξιδιώτες LGBTQ+ στο Ηνωμένο Βασίλειο ρωτήθηκαν για το τι ελπίζουν να δουν από τις ταξιδιωτικές εταιρείες, τα αποτελέσματα έδωσαν το στίγμα:

  • Το 31% θα ήθελε πιο προσαρμοσμένες συστάσεις για τις προτιμήσεις του.
  • Το 36% θα ήθελε να κοινοποιηθούν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση LGBTQ+ της τοποθεσίας, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών νόμων, των θρησκευτικών ευαισθησιών, της υποχρεωτικής ένδυσης και των στατιστικών για εγκλήματα μίσους LGBTQ+.
  • Τρεις στους 10 (33%) θα ήθελαν να δουν φίλτρα που τους επιτρέπουν να εντοπίζουν ιδιότητες που προσφέρουν θετική εμπειρία στους ταξιδιώτες LGBTQ+, με ένα φίλτρο να είναι πιο δημοφιλές μεταξύ των ταξιδιωτών από τη Βραζιλία (40%), τη Νέα Ζηλανδία, τις ΗΠΑ και το Βιετνάμ (όλα 39%).

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι απαντήσεις που έδωσαν στην trivago ξενοδόχοι της διεθνούς LGBTQ κοινότητας. Όπως αναφέρουν, οι ταξιδιώτες LGBTQ επιλέγουν προσεκτικά πού θα μείνουν, εξασφαλίζοντας ότι το ξενοδοχείο που θα κλείσουν είναι ένα μέρος στο οποίο θα νιώθουν άνετα, θα είναι ο εαυτός τους, θα χαλαρώσουν με τον σύντροφο ή την οικογένειά τους, χωρίς να κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν άβολες, ή ακόμη χειρότερα, εχθρικές καταστάσεις. Άλλωστε, πλέον οι ταξιδιώτες LGBTQ δεν επιθυμούν να απομονώνονται από την πλειοψηφία της κοινωνίας.

Σε ό,τι αφορά τους ξενοδόχους, εκτός από το αυτονόητο ότι πρέπει να είναι ανοιχτόμυαλοι και να συμπεριφέρονται σε όλους με τον ίδιο τρόπο χωρίς διακρίσεις, το βασικότερο όλων είναι να κατανοήσουν αυτό το κομμάτι της αγοράς και τις διάφορες πτυχές του.

Γι’ αυτό η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού, είναι προαπαιτούμενο.

Επενδυτικό κρεσέντο 750 εκατ. σε νέες κατασκευές για τον όμιλο Sani Ikos

Συνολικές επενδύσεις που αγγίζουν τα 750 εκατομμύρια ευρώ είναι στο πλάνο των επενδύσεων για τον ξενοδοχειακό όμιλο Sani Ikos, εκ των οποίων τα 575 εκατομμύρια διατίθενται σε νέες ξενοδοχειακές μονάδες και σε ανακαινίσεις, ενώ τα υπόλοιπα 175 εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε επενδύσεις, οι οποίες βρίσκονται στα σκαριά και πρόκειται να υλοποιηθούν από κεφάλαια που άντλησε ο όμιλος με την περσινή έκδοση ομολόγου ύψους 300 εκατ. ευρώ.

Τα εν λόγω κεφάλαια προορίζονται για νέες εξαγορές στη Ρόδο και στην Ανατολική Κρήτη. Αυτό ανέφερε ο διευθυντής επενδύσεων του ομίλου Λάμπης Παχυγιαννάκης, από το βήμα του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου Επενδυτών και Ασφαλισμένων στην Ελλάδα. Με βάση τον προγραμματισμό του ομίλου το 2021 προβλέπεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή και να λειτουργήσει το ξενοδοχείο Odissia στην Κέρκυρα αλλά και ένα ακόμη ξενοδοχειακό συγκρότημα στη Μαγιόρκα της Ισπανίας, το Ikos Porto Petro. Στο πλάνο είναι να δημιουργηθεί ένα ακόμη συγκρότημα στην Πορτογαλία μετά την εξαγορά του Alfamar Beach Resort στην περιοχή Algavre και ακόμη ένα στην Κίσσαμο Χανίων, όπου και τα δύο τοποθετούνται χρονικά για το 2025. Οι συγκεκριμένες επενδύσεις είναι αυτές που ήδη έχουν γίνει γνωστές και υλοποιούνται στο πλαίσιο των συνολικών δαπανών ύψους 575 εκατ. ευρώ που προαναφέραμε.

Δημιουργώντας ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο πεντάστερων all inclusive
Ο κ. Παχυγιαννάκης ανέφερε ότι αναπτύσσεται ταχέως το brand Ikos με πεντάστερα all inclusive ξενοδοχεία, όπου ήδη διαθέτει τέσσερα στην Ελλάδα, αναπτύσσεται στην Ισπανία και ακολουθούν η Πορτογαλία και η Κίσσαμος.

Θέμα χρόνου είναι επίσης και η έκδοση των οικοδομικών αδειών κατασκευής της νέας προγραμματισμένης μονάδας στο πρώην club Med της Κέρκυρας. Στον σχεδιασμό προσεχώς είναι η επέκταση και σε άλλες περιοχές, εξωτικούς προορισμούς, οι οποίοι δύνανται να ενισχύσουν το προφίλ εξωστρέφειας που επιδιώκει ο όμιλος. Στον όμιλο Ikos συμμετέχει η οικογένεια Ανδρεάδη, αλλά και διεθνείς επενδυτικοί βραχίονες όπως η Goldman Sachs, η Oaktree Capital, η Moonstone Investments και η Florac.

Ο τζίρος του ομίλου θα αγγίξει φέτος τα 320 εκατ. ευρώ, όταν το 2019 τα έσοδα ήταν στα επίπεδα των 213 εκατ. ευρώ. Η ανάπτυξη αποδίδεται σε οργανικά αίτια, κυρίως σε νέες κρατήσεις αλλά στον πληθωρισμό, ενώ ένα μικρότερο ποσοστό ανάπτυξης προέρχεται από τα νέα δωμάτια που προστέθηκαν στο δυναμικό της επιχείρησης.

Η δυσκολία υλοποίησης επενδύσεων στην Ελλάδα
Εκτός των άλλων το στέλεχος του ομίλου Sani Ikos στάθηκε στο γεγονός ότι υφίσταται ευρύτερα τεράστιο επενδυτικό ενδιαφέρον για τον τουρισμό, τονίζοντας παρόλ’ αυτά ότι η ανάπτυξη άλλων ομίλων και οι επενδύσεις κεφαλαίου είναι αρκετά δύσκολες κατά την υλοποίησή τους στην Ελλάδα. Όπως ανέφερε, η ανάπτυξη των ξένων επενδύσεων δεν συνεχίζεται με τους ίδιους ρυθμούς, ενώ το πλαίσιο για την υλοποίησή τους δεν είναι ξεκάθαρο, ιδίως σε ό,τι αφορά την αδειοδότηση νέων μονάδων. «Ως ελληνικός όμιλος έχουμε βρει τον τρόπο να κινούμαστε στην εγχώρια αγορά».

Στρατηγική ενίσχυση του ρεύματος τουριστών από Ινδία

Συστηματικές δράσεις για την ενίσχυση του ρεύματος επισκεπτών από την Ινδία κάνει το υπουργείο Τουρισμού. Μετά τα πρόσφατα μέτρα που ελήφθησαν για την εξομάλυνση της διαδικασίας έκδοσης visa στην Ινδία αλλά και την επικύρωση, από τα δύο Κοινοβούλια, της υπογραφής της συμφωνίας για παροχή αεροπορικών υπηρεσιών μεταξύ των δύο χωρών, ο Βασίλης Κικίλιας είχε συνάντηση με τον πρέσβη της Ινδίας στην Ελλάδα, Amrit Lugun.

Συζητήθηκε η περαιτέρω συνεργασία στην οπτικοακουστική και κινηματογραφική βιομηχανία, καθώς και η ενίσχυση του γαμήλιου και γαστρονομικού τουρισμού. Παράλληλα, συζητήθηκε η δυνατότητα των Ινδών που διαβιούν σε διάφορες χώρες του εξωτερικού να συναντώνται ανά ομάδες, στην Ελλάδα, προκειμένου να περνούν μία μακρά περίοδο των διακοπών τους στη χώρα μας.

Ο Πρέσβης υπογράμμισε τη δυνατότητα που ανοίγεται πλέον για απευθείας πτήσεις από την Ινδία προς την Ελλάδα και συγκεκριμένα για τη σύνδεση έξι πόλεων εκατέρωθεν με απευθείας πτήσεις, επί τη βάσει των προβλέψεων της σχετικής συμφωνίας.

Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε τους ισχυρούς ιστορικούς και πολιτιστικούς δεσμούς που συνδέουν διαχρονικά τους δύο λαούς.

Διάσημοι Ελληνες σεφ στο φεστιβάλ του MarBella Collection

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η MarBella Collection συνεχίζει το επιτυχημένο γαστρονομικό φεστιβάλ με διεθνή αύρα, “Greek Chefs Abroad: Ambassadors of Greek Cuisine” με μερικούς από τους καλύτερους Έλληνες σεφ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Η φετινή διοργάνωση έρχεται να συστήνει στο κοινό της πέντε διάσημους και βραβευμένους Έλληνες σεφ που διαπρέπουν στο εξωτερικό, πρεσβευτές της Ελληνικής γεύσης.

Ο Γκίκας Ξενάκης του Αθηναϊκού Aleria μαζί με τον βραβευμένο με αστέρι Michelin Ασημάκη Χανιώτη του διάσημου Pied ATerre στο Λονδίνο, η Μαριάννα Λειβαδιτάκη που μετά το Morito του Λονδίνου έρχεται να μας επανασυστήσει δημιουργικά τις γεύσεις της θάλασσας, ο John Σκοτίδας μέχρι πρόσφατα σεφ στο Λονδρέζικο Mazi και που τώρα ξεκινάει κάτι εντελώς καινούργιο στην Βρετανική πρωτεύουσα, ο Ασημάκης Χανιώτης και ο Γιάννης Κιόρογλου με τον γαλλικό αέρα του Παρισιού, των Καννών και του Saint Barth ενώνουν δυνάμεις στο γαστρονομικό φεστιβάλ της MarBella Collection και ξεδιπλώνουν το γαστρονομικό τους ταλέντο.

Οι διάσημοι σεφ θα φιλοξενηθούν από τη MarBella Collection στο adults-only Boutique Hotel MarBella Nido και το MarBella Corfu στην Κέρκυρα, καθώς και στο MarBella Elix, στην παραλία Καραβοστάσι στην Περδίκα Θεσπρωτίας, από τις 9 Ιουλίου μέχρι τις 10 Σεπτεμβριου στο Pearl Fine Dining, το à la carte εστιατόριο μεσογειακής κουζίνας του MarBella Elix, το Apaggio του MarBella Nido με την καθηλωτική θέα στο Ιόνιο, και το ολοκαίονουριο Celeste Fine Dining του MarBella Corfu που φέρει τον αέρα της Γαλλικής ριβιέρας.

Συγκεκριμένα, ο Head Chef του εστιατόριο Aleria, Γκίκας Ξενάκης θα μαγειρέψει στις 9 Ιουλίου στο Pearl Restaurant του MarBella Elix σε ένα μενού που αποτυπώνει την ελληνική γαστρονομική παράδοση.

Η κρητικής καταγωγής Μαριάννα Λειβαδιτάκη στις 24 Ιουλίου στο Apaggio Restaurant του MarBella Nido,. Η σεφ που έχει ξεδιπλώσει τη μαγειρική της στο λονδρέζικο Morito, και έχει μυήσει τους Αγγλους στην βωματική της κουζίνα που έχει αναφορές από την Κρήτη, που έχει θα δώσει δείγματα από τη μαγειρική της ταυτότητας.

Ο John Σκοτίδας θα βρεθεί στις 25 Αυγούστου στο Appagio Restaurant του MarBella Nido και στις 28 Αυγούστου στο Pearl Restaurant του MarBella Elix. Ο σεφ που γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Παναμά και έζησε στην Ελλάδα με την Ασιάτισσα μητέρα του ανέπτυξε μια κατανόηση των τριών ετερόκλητων κουζινών -ελληνική, κεντροαμερικάνικη, ασιατική- ενσωματώνοντάς τες μ’ έναν μοναδικό σύγχρονο τρόπο.

Στις 3 Σεπτεμβρίου στο Pearl Restaurant ο Ασημάκης Χανιώτης από το Pied a Terre, Λονδίνο, ένα απ’ τα καλύτερα εστιατόρια του Λονδίνου, θα μαγειρέψει στο Pearl Restaurant. Ο σεφ που βραβεύτηκε με το πρώτο του αστέρι Michelin το 2018 σε ηλικία 28 ετών -όντας ο πρώτος Έλληνας που βραβεύτηκε ποτέ με αστέρι Michelin εκτός της χώρας του και ο νεότερος στο Λονδίνο.

Τέλος, στις 10 Σεπτέμβριου ο Γιάννης Κιόρογλου από το La Guérite και το La Petite Maison στις Κάννες, θα φέρει τον γαλλικό αέρα της μαγειρικής του στο Celeste Restaurant του MarBella Corfu.

Tα οινοποιεία που θα συνοδέψουν τα δείπνα είναι το Κατώγι Αβέρωφ, το Κτήμα Γεροβασιλείου, το Κτήμα Βιβλία Χώρα, το Κτήμα Δύο Ύψη υπό την επίβλεψη του Κωνσταντίνος Λαζαράκης MW.

Σύμπραξη ZAF και School Pizza Bar

Δύο από τα πιο δημοφιλή στέκια στην πλατεία Αγίας Ειρήνης το School Pizza Bar και το παρακείμενο ZAF, εδώ και λίγες μέρες, αποφάσισαν να ενώσουν της δυνάμεις της στην εμπειρία που προσφέρουν.

Το School Pizza Bar, εδώ και χρόνια προσφέρει αυθεντική ιταλική πίτσα και πλούσιες μακαρονάδες, ενώ το ZAF είναι διάσημο για το brunch και τα parties με γνωστούς ραδιοφωνικούς παραγωγούς της πόλης.

Στην νέα κοινή της… πολιτική, πρωταγωνιστεί ένα νέο μενού, που ξεκινά από νωρίς με brunch και καφέ από το ZAF.

Στα highlights του μενού ξεχωρίζουν τα scrambled eggs με αβοκάντο και τραγανό μπέικον που σερβίρονται μέσα σε μαλακό ψωμάκι brioche, η καρμπονάρα του Ψαρά, που γίνεται της η αυθεντική ιταλική καρμπονάρα, και εμπλουτίζεται με φρέσκο σολομό, σπαράγγια και γαρίδες, πίτσες, αλλά και το ceviche φρέσκου σολομού.

Τα απογεύματα, τώρα, υιοθετούν την ιδέα του aperitivo με cocktails που προτείνονται για συνοδεία με finger food, της τα ανοιχτά σουβλάκια θαλασσινών με καβούρι, το guacamole, οι γαρίδες με τσίλι και ginger.

Pro:Centric Cloud, για home-like διαμονή

Το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics παρουσιάζει το Pro:Centric Cloud, μια προηγμένη λύση που βασίζεται σε τεχνολογία cloud για ολοκληρωμένη διαχείριση, βοηθώντας τα ξενοδοχεία να προσαρμόσουν το περιεχόμενό τους και να προσφέρουν έξυπνες, διαδραστικές υπηρεσίες στους πελάτες.

Η τεχνολογία Pro:Centric Cloud της LG θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εικόνα της επωνυμίας σας, να δημιουργήσετε φιλικότερες προς τον επισκέπτη εμπειρίες και να βελτιώσετε τη λειτουργική αποδοτικότητα και παραγωγικότητα της μονάδας.

Με μια διαισθητική σειρά εργαλείων στα χέρια τους, οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν και να επιμεληθούν το δικό τους περιεχόμενο, ενώ οι υπεύθυνοι ξενοδοχείων μπορούν να συντονίζουν τα τηλεοπτικά κανάλια του δωματίου ώστε να ταιριάζουν στα ενδιαφέροντα των επισκεπτών τους.

Ακόμη, με το Pro:Centric Cloud, τα ξενοδοχεία μπορούν να συλλέγουν και να αναλύουν χρήσιμα δεδομένα όπως: πόσο χρόνο περνούν οι επισκέπτες στα δωμάτιά τους, ποια κανάλια προτιμούν ή ποια είναι τα ενδιαφέροντα και τα δρομολόγια τους. Έτσι, ανταποκρίνονται περισσότερο στις ανάγκες των επισκεπτών τους, αναλύοντας μοτίβα παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου και παρέχοντας εξατομικευμένες πληροφορίες.

Οι καινοτομίες που προσφέρει το Pro: Centric Cloud βοηθούν στον επαναπροσδιορισμό της ξενοδοχειακής υποδομής και στην εξατομίκευση της εμπειρίας του χρήστη, μετατρέποντας τις τηλεοράσεις σε must-have παροχή ενός σύγχρονου ξενοδοχειακού δωματίου.

Ανδρος: στους κορυφαίους ανερχόμενους προορισμούς του κόσμου για το 2022

Σημαντική διάκριση απέσπασε η Άνδρος, που βρίσκεται ανάμεσα στους καλύτερους, ανερχόμενους προορισμούς του κόσμου σε λίστα που ανακοίνωσε πρόσφατα η Βρετανική εφημερίδα Evening Standard μετά από έρευνα των συντακτών της.

Όπως αναφέρεται στην αρχή του άρθρου, «μετά από δύο χρόνια αδράνειας, οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να επανέλθουν δριμύτεροι και να ανακαλύψουν νέες εμπειρίες».

Εκτιμάται, σύμφωνα με το αφιέρωμα, πως επτά ανερχόμενοι προορισμοί από όλο τον κόσμο μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στα πλάνα των ταξιδιωτών για τα επόμενα χρόνια, μέσα στους οποίους εντάσσεται η Άνδρος ως ένας αυθεντικός και ποιοτικός προορισμός με μοναδική αρχιτεκτονική και μαγευτική φύση.

Ο κατάλογος περιλαμβάνει επίσης το Πορτοπάλο στη Σικελία, τη Μασσαλία, το Τόδος Σάντος στο Μεξικό, την Εσαουίρα στο Μαρόκο, το Ρέικιαβικ, και τη Σεβίλλη.