Aegean: Τι δείχνει για τον ελληνικό τουρισμό η επιβατική κίνηση του Μαΐου

Ενδεικτική των επιδόσεων που αναμένεται να έχει η Ελλάδα τους βασικούς καλοκαιρινούς μήνες είναι η επιβατική κίνηση που κατέγραψε η Aegean τον Μάιο. Η ελληνική αεροπορική εταιρεία μετέφερε περισσότερους από 1 εκατ. επιβάτες μόλις κατά την έναρξη της νέας καλοκαιρινής περιόδου.

Ειδικότερα, η AEGEAN μετέφερε περισσότερους από 565 χιλ. επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού και περίπου 461 χιλ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού έχοντας επαναφέρει το 85% των συχνοτήτων της σε σχέση με το 2019. Χαρακτηριστικό των παραπάνω επιδόσεων είναι ότι η εταιρεία μετέφερε σε ένα μήνα σχεδόν όσους επιβάτες είχε μεταφέρει αθροιστικά κατά το 1ο τρίμηνο του έτους.

Ο συντελεστής πληρότητας τον Μάϊο έφτασε σε σχεδόν 79%, με μέσο όρο επιβατών 122 επιβάτες ανά πτήση, φτάνοντας μάλιστα τα προ-πανδημίας επίπεδα κατά την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου.

Στα επίπεδα του 2019 το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου
Για τους επόμενους μήνες της θερινής περιόδου η AEGEAN συνεχίζει τη σταδιακή αύξηση χωρητικότητας, με τελικό στόχο τον Ιούλιο και Αύγουστο να έχει οριακά μεγαλύτερα επίπεδα χωρητικότητας σε χιλιομετρικές θέσεις συγκριτικά με το 2019, με τη θετική συμβολή της αυξημένης χωρητικότητας από τη βάση της Θεσσαλονίκης αλλά και από τα δυο κύρια αεροδρόμια της Κρήτης.

Συνολικά η εταιρεία θα επιχειρεί από τις 8 συνολικά βάσεις της σε Ελλάδα και εξωτερικό, σε 133 προορισμούς σε 41 χώρες με τακτικές αλλά και ναυλωμένες πτήσεις. Ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι μετά και την προσθήκη της Φλωρεντίας και του Μπάρι, οι προορισμοί της Ιταλίας στους οποίους επιχειρεί η AEGEAN φτάνουν τους 8 (Ρώμη, Μιλάνο, Μπολόνια, Βενετία, Κατάνια, Νάπολη, Φλωρεντία, Μπάρι), μετά την προσθήκη του αεροδρομίου της Κολωνίας οι προορισμοί της Γερμανίας ανέρχονται σε 12 (Φρανκφούρτη, Μόναχο, Ντίσελντορφ, Στουτγάρδη, Αμβούργο, Βερολίνο, Αννόβερο, Νυρεμβέργη, Κολωνία, Καρλσρούη/Μπάντεν-Μπάντεν, Μίνστερ‑Όσναμπρικ, Φριντρισχάφεν), και με την προσθήκη του Μπιλμπάο, οι προορισμοί που εξυπηρετεί στην Ιβηρική χερσόνησο φτάνουν τους 8 (Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Βαλένθια, Μάλαγα, Ίμπιζα, Μπιλμπάο, Λισαβώνα, Πόρτο).

Βασίλης Κικίλιας: 10,2% αυξημένος ο τζίρος των duty free σε σχέση με το 2019

Ο τζίρος από τα duty free αυξήθηκε τον Μάιο κατά 391% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021 και κατά 10,2% συγκριτικά με τον Μάιο του 2019, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του «Ελ. Βενιζέλος» και των υπόλοιπων αεροδρομίων, όπως ανέφερε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

«Αυτό δείχνει ότι η στόχευσή μας και οι προσπάθειες που κάναμε για πιο ποιοτικό τουρισμό, που να αφήνει περισσότερο συνάλλαγμα-εισόδημα στον μαγαζάτορα, στον επιχειρηματία, στον έμπορο και στις οικογενειακές επιχειρήσεις, αποδίδουν» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας, αναφερόμενος στο άνοιγμα που έγινε σε μεγάλες αγορές, όπως αυτή των ΗΠΑ.

Υπογράμμισε επίσης ότι η φετινή χρονιά χαρακτηρίζεται από πολυεπίπεδες κρίσεις (πανδημία, πληθωριστικές πιέσεις, ενεργειακή κρίση και ελληνοτουρκικές σχέσεις) και γι’ αυτό το λόγο στο Υπουργείο Τουρισμού όλες οι κινήσεις γίνονται βήμα – βήμα προκειμένου να προστατευθεί όσο το δυνατόν περισσότερο ο τουρισμός που αποτελεί ένα εξαιρετικά ευμετάβλητο προϊόν.

Ο υπουργός έκανε επίσης αναφορά στο πρόγραμμα “Τουρισμός για Όλους” ύψους 20 εκατ. ευρώ.

Alpha Bank: Εχει διοχετεύσει 2,2 δισ. ευρώ στον Τουρισμό την τελευταία 4ετία

Το 2022 θα είναι μία αρκετά καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, προέβλεψε ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Τράπεζας, Τηλέμαχος Γεωργάκης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στο 1st International Business and Hospitality Conference στο οποίο συμμετείχε. Επεσήμανε ότι και μακροπρόθεσμα οι προοπτικές του κλάδου θα είναι εξίσου καλές. Εξηγώντας τη λέξη «μακροπρόθεσμα», διευκρίνισε ότι μία τουριστική επένδυση απαιτεί κεφάλαια που πρόκειται να αποσβεστούν σε ορίζοντα άνω των δέκα ετών, επομένως αυτό που πρέπει να εξετάζουμε είναι ποια θα είναι η πορεία του κλάδου στο διάστημα αυτό και όχι μόνο τα επόμενα 1-2 χρόνια.

«Εκεί η προοπτική είναι έντονα θετική», σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ συμπλήρωσε ότι υπάρχουν όμως διάφορα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα ή στο κοντινό μέλλον, όπως το αυξημένο ενεργειακό κόστος, το κόστος των πρώτων υλών και η δυσκολία εξεύρεσης προσωπικού, ενώ για τα επόμενα χρόνια θα πρέπει να αντιμετωπιστεί, η επικείμενη άνοδος των επιτοκίων και η ενδεχόμενη μείωση της αγοραστικής δυνατότητας των τουριστών. Αναφερόμενος στο θέμα των επιτοκίων, ο κ. Γεωργάκης σημείωσε ότι «θα ζήσουμε την αύξηση επιτοκίων και οφείλουμε να προετοιμαστούμε». Και πρόσθεσε: «Οι περισσότεροι Πελάτες έχουν κυμαινόμενο επιτόκιο και εμείς στην Alpha Bank τους προτείνουμε λύσεις. Είτε την προφανή λύση, να μετατρέψουν σε σταθερό επιτόκιο το κυμαινόμενο είτε να αποκτήσουν κάποια προστασία, ώστε να μην επιβαρυνθούν με την άνοδο του Euribor πάνω ένα συγκεκριμένο επίπεδο».

Νέες αγορές η Ινδία και η Βραζιλία
«Ωστόσο παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για το μέλλον, διότι φαίνεται ότι ο κόσμος σε όλη την Ευρώπη και παγκοσμίως θέλει να ταξιδέψει», και πρόσθεσε ότι η βάση των υποψήφιων νέων τουριστών μεγεθύνεται λόγω της δημιουργίας μίας καινούργιας μεσαίας τάξης σε διάφορες χώρες, αναφέροντας χαρακτηριστικά τα παραδείγματα της Ινδίας και της Βραζιλίας.

Η Alpha Bank έχει διοχετεύσει στον Τουρισμό την τελευταία 4ετία 2,2 δισ. ευρώ, ενώ ήταν η πρώτη τράπεζα που δημιούργησε μία εξειδικευμένη Διεύθυνση Χρηματοδότησης Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Ο κ. Γεωργάκης υπογράμμισε ότι «ο πελάτης στον χώρο του τουρισμού χρειάζεται μία tailor made λύση, μία λύση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του» και ανέφερε ότι τον Μάϊο και τον Ιούνιο, Στελέχη της Τράπεζας επισκέπτονται Πελάτες σε περισσότερους από 20 τουριστικούς προορισμούς με σκοπό να ακούσουν από κοντά τις ανάγκες των Πελατών.

Διαγωνισμός μετατροπής ιστορικού κτηρίου σε ξενοδοχείο στην οδό Πανεπιστημίου

Τη διενέργεια Δημόσιου Πλειοδοτικού Διαγωνισμού Εκμίσθωσης του διατηρητέου κτηρίου, στη συμβολή των οδών Πανεπιστημίου και Χαρ. Τρικούπη (δίπλα στο θέατρο Rex και στο ξενοδοχείο Titania) στην Αθήνα, ενέκρινε το ΔΣ του ΕΦΚΑ. Το κτήριο είναι συνολικής επιφάνειας 7.945,12 τ.μ., αποτελούμενο από το κτήριο επί της οδού Πανεπιστημίου 46, και τον κινηματογράφο ΙΝΤΕΑΛ επιφάνειας 829,50 τ.μ.

Ο διαγωνισμός θα είναι πλειοδοτικός με κλειστές προσφορές. Το ακίνητο θα εκμισθωθεί ως ξενοδοχείο με προδιαγραφές τουλάχιστον 4*.

Η διάρκεια μίσθωσης θα είναι 35 χρόνια με δυνατότητα παράτασης για 10 χρόνια.

Το μηνιαίο μίσθωμα έναρξης του διαγωνισμού είναι 60.000 € και το ελάχιστο ποσό επένδυσης 15.200.000 (προ Φ.Π.Α.). Για τρία χρόνια δεν θα καταβάλλεται μίσθωμα προκειμένου να εκτελεστούν οι εργασίες αναβάθμισης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το εδώ και πολλά χρόνια κλειστό κτήριο της οδού Πανεπιστημίου 46, κατασκευάστηκε στο τέλος του 19ου αιώνα (πριν το 1900) από τον Ερρίκο Σλήμαν.

Mexha: Μεξικάνικο με έμφαση στο υγιεινό

Το «Mexha», ή αλλιώς το mexican gastrobar που βρίσκεται στο Μαρούσι, υλοποιεί μια διαφορετική πρόταση και έχει δημιουργήσει το δικό του κοινό. Ο Χάρης Βέντης ένας από τους ιδιοκτήτες του, παράτησε τις σπουδές Ιατρικής για να ασχοληθεί με τη μαγειρική και πλέον παραδίδει στο αθηναϊκό κοινό την πρότασή του για μια έξοδο για φαγητό που χαρακτηρίζεται από μια entertaining πλευρά, που επιτυγχάνεται από το περιβάλλον, τα cocktails και από τις μουσικές επιλογές, ενώ συχνά είναι τα live.

Ένας σεφ που αγαπά το healthy μεξικάνικο φαγητό, τις fushion παραλλαγές ενώ ενδιαφέρεται για τις βιώσιμες πρακτικές. Ό,τι μπαίνει στην κουζίνα είναι χειροποίητο, από τις σάλτσες μέχρι το chorizo και τα μείγματα μπαχαρικών. Τα πιάτα μαγειρεύονται χωρίς λίπη ή βελτιωτικά γεύσης.

Στις επιλογές του μενού ξεχωρίζουν πληθωρικά quesadillas (με χειροποίητο chorizo), ζουμερά tacos (με μοσχάρι Barbacoa), fajitas, chimichanga και burritos, με το παναρισμένο burrito με μοσχάρι, cheddar, sour cream και λαχανικά να αποτελεί το signature πιάτο του Mexha, αλλά και ένα ακόμη χαρακτηριστικό πιάτο της μεξικάνικης κουζίνας, τα nachos με chili con carne και sour cream.

Συνοδεύονται με τις χειροποίητες σος, που ρυθμίζονται ανάλογα με το πόσο καυτερό επιθυμεί ο πελάτης, ενώ γευστικά και ενδιαφέροντα είναι τα cocktails της λίστας που έχει ετοιμάσει ο bar expert Νίκος Δεληβοριάς. Η zero waste φιλοσοφία πίσω από την μπάρα, φροντίζει να αξιοποιεί πρώτες ύλες της κουζίνας προκειμένου να αποφύγουν τη φύρα. Με έμφαση στις classic συνταγές με μικρές παραλλαγές προτείνει Margarita, Mexican Mai Tai με mezcal κρύβει διαφορετικές αποστάξεις, και αποζημιώνει με την πολυπλοκότητα στη γεύση, που κινείται από το καπνιστό στο γλυκό και το ξινό.

BYBLOS Mykonos: Κοσμοπολίτικο ταξίδι στις γεύσεις της Nikkei κουζίνας

Το BYBLOS Mykonos, η νέα πολυαναμενόμενη γαστρονομική άφιξη στο νησί των ανέμων, ανοίγει τις πόρτες του μαγικού καταπράσινου κήπου του την Παρασκευή 10 Ιουνίου, εστιάζοντας στη fusion γαστρονομία, στα γευστικά ποτά της Nikkei κουζίνας και τα αντίστοιχα cocktails.

Με επιρροές από το Περού και τις ιαπωνικές τεχνικές, ο ταλαντούχος executive chef Θάνος Στασινός, έχει επιμεληθεί δημιουργικές gourmet προτάσεις, με πιάτα-ορόσημα της εν λόγω κουζίνας όπως το ceviche, τα tiraditos και τα sashimi.

Παράλληλα, ο παγκοσμίου φήμης sommelier Νικόλας Γιαννόπουλος έχει δημιουργήσει μια πλούσια συλλογή από εκλεκτά κρασιά, πρωτότυπα cocktails και μια επιλεγμένη λίστα ποτών που περιλαμβάνει σπάνια sake, και συμπληρώνουν τη γαστρονομική πρόταση του εστιατορίου.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του perfect pairing φαγητού με signature cocktail αποτελεί το eel nigiri με ελληνικό καπνιστό χέλι, κρεμμύδι στιφάδο και κρέμα από ιαπωνικό τσάι matcha με το cocktail “Naab”, που αποτελείται από Περουβιανό Pisco, berries, ιαπωνικό λεμόνι και matcha tea.

Ανάλογη προσοχή έχει δοθεί και στο design του χώρου, που ανέλαβε ο έμπειρος designer Γιώργος Παντελούκας και οι GJP Design & Construction, που επιμελήθηκαν την κατασκευή και διακόσμηση του χώρου.

«Culinary Journeys Series» για 4η χρόνια στο «Daios Cove»

Το Daios Cove διοργανώνει για τέταρτη χρονιά το φεστιβάλ «Culinary Journeys Series». Μετά τον Amaury Bouhours, σεφ του διάστερου παριζιάνικου “Le Meurice”, που έκοψε το νήμα στις 5 Ιουνίου, τη σκυτάλη θα πάρει ο Alex Atala (28 & 29/6), ο πρώτος Βραζιλιάνος σεφ που βραβεύτηκε με δύο αστέρια από τον Michelin στο Σάο Πάολο,
με το εστιατόριό του “DΟΜ” να συμπεριλαμβάνεται στην ελίτ των εστιατορίων διεθνώς σε λίστες όπως τα “50 Καλύτερα Εστιατόρια του Κόσμου” και τον ίδιο στην πρώτη δεκάδα των «The Best Chef Awards».

Ακολουθούν οι: Romain Meder, του παριζιάνικου “Domaine de Primard” και στενό συνεργάτη του Alain Ducasse σε σειρά γαστρονομικών projects (8/7), Karime López (21 & 22/7) από το «Gucci Osteria» στη Φλωρεντία, με την υπογραφή του Massimo Bottura και μια δυνατή τριάδα Ελλήνων σεφ και pastry chef αποτελούμενη από τους Γκίκα Ξενάκη («Aleria», 10 & 11/8), Παύλο Κυριάκη («The Zillers», 18 & 19/8) και Σπύρο Πεδιαδιτάκη (ζαχαροπλαστείο «Ourse», 8 & 9/9).

«Chefs Choice Awards 2022»: Προϊόντα – πρωταγωνιστές της επαγγελματικής κουζίνας

Με “λαχταριστή” διάθεση για δημιουργία, ολοκληρώθηκαν τα Chefs’ Choice Awards που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τη Boussias και το Hotel & Restaurant Daily. Τα βραβεία Chefs Choice, που ήρθαν για να μείνουν και να εξελιχθούν σε θεσμό, αποκαλύπτουν τις προτάσεις, την γκάμα των υλικών και τις πρώτες ύλες που προτιμούν οι Έλληνες σεφ στις γαστρονομικές τους δημιουργίες.

Πώς πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση; Μέσα από μια «τυφλή» μαγειρική δοκιμασία. Τα Chefs Choice γέμισαν τον πάγκο της εκπαιδευτικής κουζίνας των ΙΕΚ ΑΚΜΗ με πληθώρα προϊόντων από όλη την Ελλάδα και άφησαν τους σεφ της Κριτικής Επιτροπής να κάνουν αυτό που γνωρίζουν καλύτερα… να δημιουργήσουν γεύσεις!

Τα υποψήφια προϊόντα μαγειρεύτηκαν, η μαγειρική δοκιμή βιντεοσκοπήθηκε και η γεύση απέκτησε εικόνα μέσα από την αριστοτεχνική παρουσίαση των τελικών πιάτων από τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής. Μετά το τέλος της μαγειρικής δοκιμής, οι σεφ διάβασαν και τον φάκελο των υποψηφιοτήτων για να ολοκληρώσουν τη βαθμολογία των υλικών.

Τα βασικά κριτήρια που έλαβαν υπόψη τους οι chef για να αξιολογήσουν την κάθε υποψηφιότητα είναι η καινοτομία και η λύση που προσφέρει στις κουζίνες υψηλών ταχυτήτων κάθε προϊόν, η ποιότητα, τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά, η γεύση, η εμφάνιση και η αξιοποίηση υπεύθυνων περιβαλλοντικών πρακτικών από τις επιχειρήσεις παραγωγής. Τα βραβευμένα προϊόντα θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το sticker της βράβευσης στη συσκευασία τους, αλλά και σε κάθε ενέργεια marketing και επικοινωνίας.

Δύο κορυφαία βραβεία
Μέσα από τη διαγωνιστική διαδικασία αναδείχθηκαν και δύο κορυφαίοι νικητές: η Unilever Food Solutions απέσπασε τη διάκριση «Chefs’ Supplier of the Year» συγκεντρώνοντας τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων που έλαβε στο διαγωνισμό.

Το βραβείο «Chefs’ Inspiration of the Year» απέσπασε η εταιρεία Ναουμίδης Πέτρος με το προϊόν «Πιπερόμελο (chutney)» να συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία από τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής στην κατηγορία «The Delicatessen Choice».

Winners ανά κατηγορία στα Chefs Choice Awards 2022
Στην κατηγορία Breakfast Choice – Cheese το Philadelphia τυρί κρέμα – Mondelez International. Κατηγορία Cheese & Dairy Products, Κατσικίσιο Τυρί – ΔΩΔΩΝΗ. Στην κατηγορία Extra Virgin Olive Oil, Zakros “ADELΦOS”, Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο ΠΟΠ Σητεία Λασιθίου Κρήτης – Αγροτικός Ελαιοκoμικός Συνεταιρισμός Ζάκρου. Στην κατηγορία Βeef, Κρέας ελληνικής βραχυκερατικής φυλής βοοειδών – Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company. Στην κατηγορία The Delicatessen Choice, Πιπερόμελο Καυτερό (chutney) – Ναουμίδης Πέτρος.

Στην κατηγορία Fresh Fish, FRESH WILD FISH Amvrakikos – Κέφαλος ελευθέρας βοσκής – FRESH WILD FISH Amvrakikos by STATIRAS GROUP AE. Στην κατηγορία Seafood, ΧΕΛΙ ΚΑΠΝΙΣΤΟ – V.GEITONAS & CO LTD. Στην κατηγορία Pasta, ΗΛΙΟΣ Σπαγγέτι 6 Ολικής Άλεσης – ΗΛΙΟΣ. Στην κατηγορία Φρέσκα λαχανικά – πιστοποιημένα τυποποιημένα λαχανικά ευρείας κυκλοφορίας και κατανάλωσης, ΤΟΜΑΤΑ KUMATO – SYNGENTA και Αγροτικός Συνεταιρισμός ΝΟΤΟΣ. Στην κατηγορία Συσκευασμένες έτοιμες σαλάτες, ΤΡΑΓΑ­ΝΗ σαλάτα Aπ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου και τη Syngenta. Στην κατηγορία The Condiments’ Choice, Hellmann’s Real Μαγιονέζα – Unilever Food Solutions. Στην κατηγορία The Sweet Choice, Carte D’Or Buffet μείγμα για Κέικ με γεύση Σοκολάτας – Unilever Food Solutions. Στην κατηγορία Ice Cream & Sorbet, LUKUM & ROSE – KAYAK ABEE.

Στην κατηγορία Products Sold as Free-From, Knorr Επαγγελματικός Ζωμός Λαχανικών σε Gel – Unilever Food Solutions. Στην κατηγορία The Vegan Choice, Hellmann’s Vegan – Unilever Food Solutions.

Για να ανακαλύψετε όλους τους νικητές των Chefs’ Choice Awards 2022, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.chefschoiceawards.gr.
Χορηγοί των βραβείων ήταν το Aqua Carpatica και ΙΕΚ ΑΚΜΙ και Υποστηρικτής το Sunny Day Catering.
Χορηγοί επικοινωνίας των Chefs’ Choice ήταν η αθηΝΕΑ και το in2life.gr.

Οι σεφ της κριτικής επιτροπής

Κωνσταντίνα Βούλγαρη – Κοντεσοπούλου, Executive Chef

Η εταιρεία Boussias για άλλη μια φορά πρωτοπορεί, συμβάλλοντας τόσο στην ανάδειξη καινοτόμων προϊόντων, άριστης ποιότητας με ταυτότητα Ελλήνων παραγωγών, όσο και στην ένταξή τους στην επαγγελματική κουζίνα, αποκαλύπτοντας τη δημιουργικότητα κάθε επαγγελματία».

 

 

Μιχάλης Μάρθας, Chef Μαραθιά, R&D Consultant Chef, Culinary Instructor

«Είναι χαρά μου να βρίσκομαι στην Κριτική Επιτροπή των Chefs’ Choice Awards. Σήμερα δοκιμάσαμε «τυφλά» διάφορα προϊόντα, εξαιρετικής πρώτης ύλης».

 

 

 

Μιχάλης Νουρλόγλου, Chef Patron «Premiere Restaurant» Intercontinental Athens, Barolo Athens & Mykonos, Brunello Athens

«Είμαι πολύ χαρούμενος που μέσω του θεσμού των Chefs Choice Awards δοκιμάσαμε πολύ αξιόλογα υλικά, ενθουσιασμένος που μαζί με συναδέλφους περάσαμε αυτή την “τυφλή” μαγειρική δοκιμή».

 

 

 

 

Στέφανος Σμπόνιας, Pastry, Grande Bretagne

«Σήμερα είχαμε μια πολύ δημιουργική μέρα στα Chefs Choice Awards. Δοκιμάσαμε νέες παρασκευές με προϊόντα και είδαμε τη λειτουργία των υλικών στη ζαχαροπλαστική».

 

 

 

Γιώργος Μανίκας, Chef «Το Σπίτι της Μαριώς», Καλάβρυτα

«Τα Chefs Choice Awards μου έδωσαν την ευκαιρία να ανακαλύψω και να δημιουργήσω με αυτά τα υπέροχα προϊόντα!».

 

 

 

Χάρης Νικολούζος Executive Chef Jerar

«Σήμερα, στα Chefs Choice Awards εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε με τα υλικά, χωρίς να γνωρίζουμε τo brand και την προέλευση του κάθε προϊόντος. Ήταν μια ιδιαίτερα ευχάριστη γνωριμία με νέα προϊόντα».

 

 

Τάσος Πρωτοψάλτης, Πρόεδρος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδος

«Ολοκληρώνοντας τη μαγειρική δοκιμή και διαβάζοντας τον φάκελο υποψηφιοτήτων που αποκάλυψε το brand και την προέλευση των υλικών που δοκιμάσαμε, είμαι πολύ ικανοποιημένος από τις υποψηφιότητες και τις αποκαλύψεις των προϊόντων».

 

 

 

Γρηγόρης Χέλμης, Chef patron «Με Ζεν»

«Στα Chefs Choice Awards μαγειρέψαμε με καινούρια και καινοτόμα προϊόντα, δοκιμάσαμε την γεύση τους και τη συμπεριφορά τους στη μαγειρική και προχωρήσαμε στη βαθμολόγηση μετά την αποκάλυψη των υλικών! Σημαντική εμπειρία και μερικά προϊόντα που μπορεί να τα εντάξουμε και στις κουζίνες μας».

Οι πρωτοβουλίες της Emirates στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος

Η Emirates υποστηρίζει την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2022 «Μόνο μια Γη», μέσα από ένα μεγάλο εύρος πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει τόσο εν πτήσει όσο και στο έδαφος. Η περιβαλλοντική στρατηγική της αεροπορικής εταιρείας επικεντρώνεται σε τρεις πυλώνες: στη μείωση των εκπομπών ρύπων, στην υπεύθυνη κατανάλωση, καθώς και στη διατήρηση της άγριας ζωής και των οικοτόπων.

Ακολουθώντας τις αρχές διαχείρισης απορριμμάτων, τα προϊόντα ανακυκλώνονται, τα πλαστικά καλαμάκια και οι αναδευτήρες έχουν αντικατασταθεί από χάρτινα και ξύλινα προϊόντα. Οι κουβέρτες της Οικονομικής Θέσης παράγονται από 28 ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια η κάθε μία. Χάρη σε αυτές τις πρωτοβουλίες, η Emirates θα έχει συμβάλλει -έως τα τέλη αυτού του έτους- στην αποφυγή κατάληξης 150 εκατ. πλαστικών αντικειμένων μιας χρήσης σε χώρους υγειονομικής ταφής. Επιπλέον, τα νέα πακέτα περιποίησης της Οικονομικής Θέσης, υποβλήθηκαν σε ελέγχους βιωσιμότητας πριν την εισαγωγή τους στα αεροσκάφη. Για τους νεότερους επιβάτες της Emirates, οι δωρεάν τσάντες με παιχνίδια, τα πακέτα βρεφικών προϊόντων και τα λούτρινα παιχνίδια της αεροπορικής εταιρείας κατασκευάζονται επίσης από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια. Τον Απρίλιο του 2020, τα μενού που ήταν τυπωμένα σε χαρτί αντικαταστάθηκαν από ψηφιακά μενού στην Οικονομική Θέση, μία κίνηση που οδήγησε στην εξοικονόμηση 44 τόνων χαρτιού ανά μήνα.

Μείωση εκπομπών: Η Emirates εστιάζει σταθερά στη λειτουργία του στόλου της με τον πιο αποτελεσματικό και υπεύθυνο τρόπο, περιορίζοντας την κατανάλωση καυσίμων. Επίσης συνεργάζεται με παρόχους υπηρεσιών αεροναυτιλίας για την εφαρμογή διαδρομών που εξοικονομούν καύσιμα και χρόνο.

Επί του εδάφους: Μεταξύ άλλων, η Emirates επενδύει σε συστήματα ηλιακής ενέργειας για την παραγωγή καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας στις κύριες εγκαταστάσεις της στο Ντουμπάι, εξοικονομώντας πάνω από 4 εκατ. κιλά εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ετησίως. Αυτή την εβδομάδα, η Emirates θα προβεί σε δοκιμαστική λειτουργία ενός carbon-free ηλεκτρικού λεωφορείου για έξι μήνες για να μεταφέρει επιβάτες από απομακρυσμένους σταθμούς, το οποίο μπορεί να διανύσει έως και 100 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.

Διατήρηση της άγριας ζωής και των οικοτόπων: Για περισσότερα από 20 χρόνια, η Emirates συμβάλλει στην υποστήριξη ενός βιώσιμου και ισορροπημένου οικοσυστήματος στο DDCR μέσω μιας συνεχούς επένδυσης άνω των 28 εκατ. AED, ενώ υποστηρίζει την προστασία της άγριας φύσης της Αυστραλίας μέσω του θερέτρου Emirates One&Only Wolgan Valley, το οποίο βασίζεται στη διατήρηση και βρίσκεται στην περιοχή Greater Blue Mountains που ανήκει στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς. Δεσμεύεται επίσης να καταπολεμήσει το παράνομο εμπόριο άγριας ζωής.