Ο ΕΟΤ διαφημίζει την Ελλάδα σε Expedia και Booking.com

Ο ΕΟΤ συνεχίζει τις δράσεις προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, δίνοντας έμφαση πλέον στους μεμονωμένους ταξιδιώτες που κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω των μεγάλων διαδικτυακών πλατφορμών.

Όπως δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια, ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής για το διάστημα Ιουνίου – Νοεμβρίου 2022 στην Expedia. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας για την Ελλάδα, σε 10 σημαντικές αγορές: Η.Π.Α., Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Αυστρία, Σουηδία, Δανία και Νορβηγία, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 80% των συνολικών αναζητήσεων μέσω της Expedia για την Ελλάδα.

Η διαφημιστική δαπάνη από πλευράς ΕΟΤ θα ανέλθει σε 990.000€ πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι συνολικό ποσό συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. ίσο με 1.227.600€. Ωστόσο το πραγματικό κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας θα ανέλθει σε 2.080.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την απόφαση του ΕΟΤ, η καμπάνια θα στοχεύσει σε χρήστες που δείχνουν ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν σε κάποιον ανταγωνιστικό μεσογειακό προορισμό με στόχο να ταξιδέψουν στην Ελλάδα και να οδηγηθούν τελικά να κάνουν κράτηση στη χώρα μας.

Σε ό,τι αφορά τα δημιουργικά, θα χρησιμοποιηθεί ένας συνδυασμός premium onsite display ads (π.χ. awareness and conversion focused display ads, premium animated ads, destination listing native ads & home page placements) στα site της Expedia στις αγορές -στόχους, homepage takeovers στο site της Expedia στις ΗΠΑ (Expedia US) σε επιλεγμένες χρονικές περιόδους, dedicated emails που θα αποσταλούν σε συνολικό αριθμό περίπου 1.500.000 παραληπτών στις μεγαλύτερες αγορές, με passport ads.

Τα passport ads είναι διαφημίσεις που προβάλλονται σε sites εκτός της Expedia, μέσω των οποίων θα στοχεύουν εκ νέου (retargeting) τους χρήστες οι οποίοι είχαν αλληλεπιδράσει με το διαφημιστικό περιεχόμενο του ΕΟΤ ή είχαν κάνει αναζήτηση για ταξίδι στην Ελλάδα αλλά δεν προχώρησαν σε κράτηση.

Μέσω όλων των διαφημιστικών τοποθετήσεων είτε onsite, είτε offsite οι χρήστες θα οδηγούνται στις dedicated landing pages που θα φιλοξενούνται στα τοπικά sites της Expedia σε κάθε αγορά, με περιεχόμενο αφιερωμένο στην Ελλάδα, πληροφορίες για πτήσεις και προσφορές. Για την υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ μέσω της Expedia θα χρησιμοποιηθούν τα δημιουργικά υλικά του ΕΟΤ τόσο από τη City Break καμπάνια “Greekend” (στις ευρωπαϊκές αγορές), όσο και από τη βασική επικοινωνιακή καμπάνια του ΕΟΤ για το 2022.

Τροποποίηση στο διαφημιστικό πρόγραμμα στη Booking
Επιπλέον με άλλη απόφαση, ο ΕΟΤ τροποποίησε την απόφαση για το πρόγραμμα διαφήμισης της Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού ΗΠΑ για το έτος 2022, σε ό,τι αφορά τον χρόνο υλοποίησης. Έτσι, η καμπάνια θα πραγματοποιηθεί τις περιόδους Μαΐου 2022-Αυγούστου 2022 και Ιανουαρίου 2023-Φεβρουαρίου 2023. Το συνολικό κόστος του προγράμματος θα ανέλθει στο ποσό των €981,519.19 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι συνολικά 1.227.083,80€.

Τι απέγινε το προσωπικό σε αεροδρόμια και αεροπλάνα;

Το θέμα της έλλειψης προσωπικού στον κλάδο των αερομεταφορών επισημαίνει με άρθρο της η Deutsche Welle, επιχειρώντας να διερευνήσει τους λόγους που συμβαίνει αυτό ήδη στο ξεκίνημα της σεζόν με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται οι ταξιδιώτες. Ως βασικό λόγο το δημοσίευμα εντοπίζει το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας πολλοί εργαζόμενοι του κλάδου αναζήτησαν απασχόληση αλλού. Όπως υπολογίζεται, περίπου 5.500 εργαζόμενοι λείπουν από τα γερμανικά αεροδρόμια.

Πολύ δύσκολη η κατάσταση και στη Βρετανία, με υπερπλήρεις επιβατικούς σταθμούς και ακυρώσεις πτήσεων. Η EasyJet αναγκάστηκε, στον βρετανικό στόλο της, να αφαιρέσει από όλα τα Airbus A319 την πίσω σειρά καθισμάτων, έτσι ώστε, σύμφωνα με τους κανόνες, να μπορεί να χρησιμοποιεί τρεις αντί για τέσσερις αεροσυνοδούς.

Η κρίση αυτή είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, γι’ αυτό και το θέμα έχει αναλάβει η ΙΑΤΑ, η οποία προτείνει ένα παγκόσμιο τυποποιημένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε το προσωπικό εδάφους και οι πιλότοι να μπορούν να δουλέψουν οπουδήποτε στον κόσμο. Επιπλέον θα πρέπει να εξορθολογιστούν οι έλεγχοι ασφαλείας του προσωπικού.

White Coast Milos: Εμπειρίες εσωτερικής ισορροπίας και υψηλής γαστρονομίας

Για δεύτερη χρονιά φέτος, το ξενοδοχείο 5 αστέρων White Coast στη Μήλο, έχει δώσει έμφαση στη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους επισκέπτες του νησιού που έχει αναδειχτεί ως το καλύτερο νησί στον κόσμο, καθώς και στην Ευρώπη, σε έρευνα του αμερικανικού περιοδικού «Travel + Leisure» για τα World’s Best Awards 2021.
Εμπνευσμένο από τους οικισμούς του νησιού, το ξενοδοχείο εκπέμπει μία αίσθηση ηρεμίας και εσωτερικής ισορροπίας ενώ έχει θέα στο ηλιοβασίλεμα και μοιράζεται την ίδια ακτογραμμή με τη γνωστή παραλία Σαρακήνικο.

Ένα ταξίδι σε ξεχωριστά αρώματα και γεύσεις
Το εστιατόριο Bianco του ξενοδοχείου είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει σε κάθε επισκέπτη τη στιγμή που απογειώνει κάθε ταξιδιωτική εμπειρία, τη στιγμή όπου γεύεται όσα παράγει το ειδυλλιακό τοπίο που βρίσκεται μπροστά του. Τα δημιουργικά πιάτα έχουν επιμεληθεί από τον Σπύρο Μαυρονάσο, Chef του White Coast και τον Γιάννη Λιόκα, Consultant Chef και συνοδεύονται από wine list με έμφαση στον ελληνικό αμπελώνα, καθώς και signature cocktails που επιμελείται ο Κωνσταντίνος Αθανασίου. Από τις πρωινές ώρες έως την ώρα που ο ήλιος χάνεται στα βάθη του Αιγαίου, οι επισκέπτες έχουν στη διάθεση τους να επιλέξουν γεύσεις «βγαλμένες» από τη Μεσόγειο.

Τα πιάτα που απαρτίζουν το White Coast Breakfast experience από τις 8 έως τις 11 το πρωί, πείθουν ακόμη και τους λιγότερο «πρωινούς» τύπους να σηκωθούν. Από τις ελληνικές παραδοσιακές πίτες, τα τοπικά τυριά και αλλαντικά έως τα αυγά ποσέ με φρυγανισμένο ψωμί, σάλτσα βουτύρου με μαντζουράνα και προσούτο Ευρυτανίας, οι επιλογές αγγίζουν κάθε γούστο.

Τις απογευματινές και βραδινές ώρες, το White Coast προσφέρει μια αξεπέραστη fine-dining εμπειρία βασισμένη σε ξεχωριστούς συνδυασμούς τοπικών συνταγών. Πιάτα με βάση ψάρια ημέρας, βιολογικά προϊόντα και μοναδικά beef prime cuts σερβιρισμένα με τον μοναδικό τρόπο που μόνο το White Coast Milos μπορεί.

Φυσικά, η βραδινή γευστική εμπειρία που προσφέρει το White Coast συνοδεύεται από signature cocktails εμπνευσμένα από την Ελλάδα και τη Μήλο. Ακόμη, για τους λάτρεις του κρασιού και τις μπίρας, υπάρχει ένας κόσμος τοπικών επιλογών προς ανακάλυψη. Κάπως έτσι, ο νησιωτικός τρόπος ζωής συναντά την πολυτέλεια και τη φυσική ομορφιά δημιουργώντας την πιο αγνή, πιο απολαυστική συγχορδία.

Η Ίος στον χάρτη αθλητικού τουρισμού

Η Ελλάδα μπαίνει ξανά δυναμικά στον «χάρτη» των θερινών παγκόσμιων αθλητικών διοργανώσεων και του αθλητικού τουρισμού στη μετά Covid εποχή. Στην Ίο θα διοργανωθεί από τις 29 Ιουνίου έως τις 2 Ιουλίου 2022 το παγκόσμιο πρωτάθλημα Beach Volley Features. Το τουρνουά θα λάβει χώρα στην παραλία του Μυλοπότα με τη συμμετοχή κορυφαίων αθλητών και εθνικών αποστολών από Ευρώπη, Αμερική, Ασία, Αφρική και Αυστραλία και με την ενεργή συμμετοχή εθνικών ομάδων της Ελλάδας.

Η αθλητική δράση διοργανώνεται από την εταιρεία Luxurios με τη στήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του Δήμου Ιητών και τη χορηγία φορέων και οργανισμών. Το αθλητικό γεγονός θα πλαισιωθεί από πολλές παράλληλες εκδηλώσεις και τη διοργάνωση θα παρακολουθήσει πλήθος επωνύμων από τον καλλιτεχνικό και αθλητικό χώρο.

Σημειώνεται ότι το καλοκαίρι του 2019 η Ίος φιλοξένησε για πρώτη φορά το παγκόσμιο πρωτάθλημα Beach Volley, με την Ελλάδα να είναι μέχρι τότε «απούσα» για 15 χρονιά σε επίπεδο αθλητικών διοργανώσεων παγκόσμιου βεληνεκούς στο συγκεκριμένο άθλημα, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

COYA Mykonos: Εμφαση στη διασκέδαση

Στην καρδιά της Χώρας της Μυκόνου, διακοσμημένο με μοναδικά έργα τέχνης εμπνευσμένα από τους Ίνκας, το COYA Mykonos αποτελεί έναν από τους πιο ζωηρούς χώρους του νησιού που ταξιδεύει τους επισκέπτες στη μαγευτική κουζίνα (ανοιχτή μέχρι τη 1.30 π.μ.) και τη γοητευτική κουλτούρα του Περού. Αυθεντικά γευστικά πιάτα σε συνδυασμό με την «ανεβαστική» ατμόσφαιρα που χαρίζουν τα tribal beats και τα dj sets παγκοσμίου φήμης DJs του brand και του music label, COYA Music, η έμφαση δίνεται στο entertainment κομμάτι της εξόδου, μια πρόταση που γνωρίζει επιτυχία όπου δραστηριοποιείται, ανά τον κόσμο στις τοποθεσίες: Λονδίνο, Dubai, Abu Dhabi, Monte-Carlo, Παρίσι, Doha και Riyadh.

Η δράση εκτείνεται στο εστιατόριο που είναι στημένο στην αυλή, το εντυπωσιακό Pisco Bar και τον περίτεχνα διακοσμημένο private dining χώρο.

Οι φετινές βραδιές με DJ sets περιλαμβάνουν, για πρώτη φορά στη χώρα μας, το διεθνούς φήμης event, COYA Ritual κάθε Δευτέρα. Μια μουσική εμπειρία με tribal μουσική σκηνή, μελωδική techno και νοτιοαμερικανικές επιρροές. Το DJ line up του COYA Ritual, μετά τον Pippi Ciez περιλαμβάνει τους Raw Main (13 Ιουνίου), Bross (20 Ιουνίου), DSF (27 Ιουνίου).

Επιπλέον, μετά το επιτυχημένο ντεμπούτο του την περασμένη σεζόν, το δημοφιλές διεθνές θεματικό πάρτι La Noche Blanca επιστρέφει στις 30 Ιουνίου. Τον Ιούλιο, το πάρτι La Noche Blanca θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Ιουλίου, ενώ για τον Αύγουστο την Πέμπτη 11 Αυγούστου.

Δεκατρείς διακρίσεις για την Μπουτάρη

Ανάμεσα στις τέσσερις πρώτες εταιρίες που απέσπασαν τα περισσότερα χρυσά μετάλλια αναδείχτηκε η οινοποιία Μπουτάρη στον 22ο Διεθνή Διαγωνισμό Οίνου Θεσσαλονίκης που πραγματοποιήθηκε από τις 9-12 Μαΐου και χάρισε στην Μπουτάρη συνολικά δεκατρία μετάλλια: 4 χρυσά, 2 ασημένια και 7 χάλκινα, αποδεικνύοντας και πάλι την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στα αμπέλια και τα οινοποιεία της.

Οι οίνοι που διακρίθηκαν είναι: Χρυσά Μετάλλια: Σαντορίνη Μπουτάρη 2021, Scalarea Ερυθρό 2018, Σημείο Στίξης Λευκό 2021, Λευκό Γράμμα 2021, Ασημένια Μετάλλια: Grande Reserve Nάουσσα Boutari 2016, 1879 Boutari Legacy 2016, Χάλκινα Μετάλλια: Μαλαγουζιά Μάτσα 2021, Μοσχοφίλερο Μπουτάρη 2021, Φαιά Γη 2020, Dianthos 2021, Scalarea Λευκό 2021, Μοσχοφίλερο Cuvee Speciale 2021, Σημείο Στίξης Ροζέ 2021.

Ειδικά η Σαντορίνη Μπουτάρη, με 93 βαθμούς βρέθηκε στις 3 καλύτερες Σαντορίνες της χρονιάς, ενώ το Scalarea ερυθρό προσθέτει μία ακόμα διάκριση στην πορεία του με 91 βαθμούς και αναδεικνύεται το κορυφαίο ερυθρό της Κρήτης. Το Λευκό Γράμμα στη δεύτερη εμφάνισή του ανεβαίνει σκαλί στα χρυσά από τα ασημένια της περσινής του εμφάνισης και το Σημείο Στίξης λευκό, με τη νέα του ετικέτα αποκτά ένα ποιοτικό εφαλτήριο στην ήδη πολλά υποσχόμενη ανοδική του πορεία.

Ο Διεθνής Διαγωνισμός Οίνου και Αποσταγμάτων Θεσσαλονίκης, υπό την προεδρία του κ. Κωνσταντίνου Λαζαράκη MW, διοργανώνεται από την Ένωση Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα της Β. Ελλάδος, και είναι ένας σημαντικός θεσμός του παγκόσμιου οινικού στερεώματος, με εξαιρετικά μεγάλη συμμετοχή ελληνικών και ξένων κρασιών και αποσταγμάτων.

Taste Garden: γευστικό… shopping

Ο υπαίθριος κήπος με τις funky καντίνες ζωντανεύει ξανά, στον προαύλιο χώρο του Golden Hall. Από τις 2 Ιουνίου έως και τις 30 Ιουλίου, οι πολύχρωμες καντίνες πρωταγωνιστούν, και πάλι, στο ανθισμένο προαύλιο του πολυκαταστήματος και καλεί τους επισκέπτες για ένα δροσερό και γευστικό διάλειμμα από τις αγορές τους.
Signature πιάτα, αυθεντικές ελληνικές γεύσεις με πλούσιο άρωμα, εναλλακτικές street food επιλογές, ζουμερά burgers, cocktails και δροσιστικά ροφήματα από τα πιο δημοφιλή café και εστιατόρια του Golden Hall.

Handcrafted καφέδες που προέρχονται από φάρμες από το πρόγραμμα direct relationship coffees της taf, από την Cultivos Coffee, αλμυρές και γλυκές δημιουργίες από το Everest exclusive και το Flocafe Espresso Room, Tex-mex γεύσεις και burgers από τα TGI FRIDAYS, σουβλάκια από τους Δε Μιτ Μπόιζ και τα υπέροχα sandwiches από το Τυροκομείο Κωσταρέλου, σε προσιτές τιμές.

Η street food ατμόσφαιρα ζωντανεύει με τις live εμφανίσεις μουσικής μπάντας, που θα παίζει κάθε Πέμπτη και Παρασκευή στις 19:00-21:00. Ωράριο: Δευτέρα-Παρασκευή 17:00-22:00 και Σάββατο 14:00-22:00.

Ο Όμιλος Sani/Ikos στηρίζει την έρευνα της «αθηΝΕΑς» για τον βιώσιμο τουρισμό

Τις καινοτόμες περιβαλλοντικές πρακτικές που έχουν υιοθετήσει θέρετρα σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς και τις αναδυόμενες τάσεις βιώσιμης ανάπτυξης, μέσα από τις οποίες η Ελλάδα μπορεί να εξελιχθεί σε κορυφαίο «πράσινο» προορισμό παγκοσμίως, αναδεικνύει η νέα έρευνα «Eco-friendly Greece: Βέλτιστες Πρακτικές Βιώσιμου Τουρισμού από 21 Θέρετρα ανά τον Κόσμο», που εκπόνησε η αθηΝΕΑ με την υποστήριξη του Ομίλου Sani / Ikos, πρωτοπόρου στον τομέα του αειφόρου τουρισμού στη Μεσόγειο.

Η έρευνα για τον βιώσιμο τουρισμό, που δημοσιεύτηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5/6), είναι διαθέσιμη εδώ.

«Μέσα από την έρευνα αυτή, αναζητούμε τρόπους με τους οποίους το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας μπορεί να γίνει πιο ελκυστικό, αλλά και πιο ανθεκτικό. Στην προσπάθεια αυτή σημαντικό ρόλο θα παίξει ο βιώσιμος τουρισμός, δίνοντας έμφαση στο περιβάλλον, στον σεβασμό και την αξιοποίηση των τοπικών κοινωνιών και οικοσυστημάτων, καθώς και στην παροχή ποιοτικών εμπειριών και υπηρεσιών υψηλού επιπέδου», επισημαίνει η CEO της αθηΝΕΑς, Μαριάννα Σκυλακάκη.

«Η κλιματική κρίση, η ταχεία εξαφάνιση της βιοποικιλότητας του πλανήτη και η πλαστική ρύπανση δεν μας αφήνουν περιθώρια για καθυστερήσεις. Για να πετύχουμε τη μετάβαση στην αειφορία, τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης μέχρι το 2030 που αποτελούν μονόδρομο, πρέπει να ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας. Ο τουριστικός κλάδος μπορεί να πρωτοστατήσει σε αυτή τη μετάβαση προς ένα καλύτερο, πιο έξυπνο, δίκαιο και βιώσιμο μέλλον για την ανθρωπότητα», αναφέρει η Διευθύντρια Αειφόρου Ανάπτυξης και Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου Sani / Ikos, κα Ελένη Ανδρεάδη.

Στρατηγικό πλάνο αειφορίας του Sani/Ikos
Στα θέρετρα από 21 χώρες που παρουσιάζει η έρευνα της αθηΝΕΑς, περιλαμβάνεται και το Sani Resort στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, που το 2021 -για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά- αναδείχθηκε «κορυφαίο περιβαλλοντικό συγκρότημα παγκοσμίως» στον θεσμό των World Travel Awards. Ο Όμιλος Sani / Ikos έχει αναπτύξει ένα στρατηγικό πλάνο αειφορίας, με τα προγράμματα Sani Green και Ikos Green, που εστιάζουν σε τρεις άξονες: τη βιωσιμότητα στη λειτουργία των ξενοδοχείων Sani και Ikos, την προστασία της βιοποικιλότητας σε όλες τις περιοχές της Μεσογείου όπου δραστηριοποιείται και τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας.

Όλα τα προγράμματα αειφορίας τους Ομίλου Sani / Ikos υποστηρίζονται από συγκεκριμένες πολιτικές και μετρήσιμους στόχους, που έχουν ως άξονα τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, ενώ ο Όμιλος είναι μέλος του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών για τις επιχειρήσεις (UN Global Compact).