Το InterContinental Resort θα ανοίξει στην Κρήτη το 2023

Συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς η «επέλαση» των μεγάλων ξενοδοχειακών brands στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά η IHG Hotels & Resorts (IHG) ανακοίνωσε την υπογραφή του InterContinental Resort Crete – σηματοδοτώντας το ντεμπούτο της πολυτελούς μάρκας στο ελληνικό νησί, την άνοιξη του 2023.

Η IHG αναπτύσσει αυτό το μοναδικό ξενοδοχείο σε συνεργασία με το Henderson Park, την εταιρεία ακινήτων ιδιωτικών κεφαλαίων, και τη Hines, τη διεθνή εταιρεία ακινήτων.

Το InterContinental Resort Crete θα διαθέτει 205 δωμάτια, όλα με ιδιωτικές βεράντες -και τα μισά με ιδιωτικό τζακούζι- καθώς στους επισκέπτες προσφέρεται το χαρακτηριστικό κομμάτι της InterContinental ζωής της μάρκας απολαμβάνοντας τη διαμονή τους σε έναν από τους κορυφαίους προορισμούς θερέτρου της Ευρώπης.

Βρίσκεται σε ιδανική τοποθεσία στον κόλπο του Μιραμπέλου λιγότερο από μία ώρα οδικώς από την πρωτεύουσα της Κρήτης, το Ηράκλειο, και το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ηρακλείου.

Το εσωτερικό του InterContinental Resort Crete είναι εμπνευσμένο από στοιχεία της θάλασσας, του αέρα και του βράχου και είναι εμπλουτισμένο με τοπική ιστορία, υλικά και χειροτεχνία, προσφέροντας στους επισκέπτες τον απόλυτο συνδυασμό ηρεμίας και χαλάρωσης. Το λόμπι της εισόδου, το σαλόνι και η ρεσεψιόν θα διαθέτουν μια εκτεθειμένη όψη βράχου που φωτίζεται από ψηλά από έναν γεμάτο νερό φεγγίτη, που αντλεί από τον γραφικό παράκτιο χαρακτήρα του νησιού. Το ξενοδοχείο επίσης θα περιλαμβάνει τέσσερα εστιατόρια, τρία μπαρ, εσωτερικό σπα, πισίνα στον τελευταίο όροφο, κέντρο ευεξίας και γυμναστήριο, καθώς και χώρους συσκέψεων.

Οι κινήσεις των ομίλων στην Κρήτη
Ο Willemijn Geels, Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Ευρώπης, IHG Hotels & Resorts , σε δηλώσεις του ανακοίνωσε επίσης την επέκταση της συμφωνίας με την InterContinental Athens για 20 χρόνια.
Ο Philippe Couturier, Διευθύνων Σύμβουλος στο Henderson Park και ο Paul Gomopoulos, Senior Managing Director και Country Head of Hines στην Ελλάδα, εξέφρασαν επίσης την ικανοποίησή τους για τη συνεργασία με την IHG Hotels & Resorts και την προσέλκυση της μάρκας InterContinental στην Κρήτη.

Οι Henderson Park και Hines εξαγόρασαν πέρυσι συνολικά 5 ξενοδοχεία στην Κρήτη: τρία ξενοδοχεία του Cyan Group of Hotel της οικογένειας Κεφαλογιάννη, έναντι περίπου 60 εκατ. ευρώ (το Santa Marina Beach Resort στην Αμμουδάρα Ηρακλείου, 4 αστέρων, το Apollonia Beach Resort & Spa, επίσης στην Αμμουδάρα Ηρακλείου, 5 αστέρων, και το Sitia Beach City Resort & Spa στη Σητεία, 5 αστέρων) και τα δύο ξενοδοχεία Coral και Hermes του ομίλου Μαμιδάκη στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Ο Όμιλος Γ. & Κ. Δασκαλαντωνάκης KNOSSIAN Group, εξειδικευμένος διαχειριστής περιουσιακών στοιχείων πολυτελών και πολυτελών ξενοδοχείων, έχει οριστεί από την κοινοπραξία ως τοπικός λειτουργικός εταίρος, υπεύθυνος για τη διαχείριση των ξενοδοχείων.

Επέκταση της Selina στην Πάρο

Το πρώτο Selina άνοιξε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στον κόλπο της Πούντας στην Πάρο. Το ξενοδοχείο έχει 110 δωμάτια, πισίνα με κοκτέιλ μπαρ, θέα στη θάλασσα, εστιατόριο στον τελευταίο όροφο, στούντιο ευεξίας και χώρο γιόγκα.

Ο Πέτρος Πολίτης, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Gnosis μεταξύ άλλων δήλωσε: «Θέλουμε να προσφέρουμε μια νέα εμπειρία στην Πάρο που είναι ένα από τα πιο όμορφα νησιά μας. Είμαστε πολύ περήφανοι που συνεργαζόμαστε με τη Selina σε ένα τόσο μοναδικό και όμορφο έργο».

Η Gnosis Investments είναι μια ιδιωτική εταιρεία επενδύσεων και διαχείρισης ακινήτων που επενδύει στην Ελλάδα από το 2016. Η εταιρεία εστίαζε μόνο στην Αθήνα μέχρι το 2021 και αυτό είναι το πρώτο έργο του ομίλου στα ελληνικά νησιά στα οποία πλέον επεκτείνεται.

Η Selina είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες φιλοξενίας στον κόσμο και έχει δημιουργηθεί για να καλύψει τις ανάγκες των Millennial ταξιδιωτών και της Gen Z.

O Νικόλας Καφετζιδάκης, Re & Head of Development στη Selina δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με τη Gnosis Investments στο δεύτερο έργο μας στην Ελλάδα, μετά την επιτυχημένη συνεργασία μας στο κέντρο της Αθήνας».

Ανθεκτική η φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας το πρώτο τρίμηνο του έτους

Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα κατέγραψε η συνολική φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας για το πρώτο τρίμηνο του έτους, μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη ενόψει της αιχμής της τουριστικής περιόδου. Η ανθεκτικότητα οφείλεται κατά κύριο λόγο στον συνδυασμό ιδιαίτερα θετικού περιεχομένου για βασικές παραμέτρους της τουριστικής εμπειρίας (πολιτισμός, γαστρονομία, φιλοξενία) και σταδιακής συρρίκνωσης της δημοσιότητας σε σχέση με την πανδημία. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από στοιχεία που συγκεντρώνει για λογαριασμό του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) η εταιρεία TCI Research, στο πλαίσιο ευρύτερης συνεργασίας με τον Δήμο Αθηναίων.

Από την ανάλυση των στοιχείων για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022 φαίνεται ότι η φήμη της Αθήνας και της Ελλάδας στις διαδικτυακές συνομιλίες υπερείχε έναντι των ανταγωνιστών (Ισπανία Πορτογαλία, Ιταλία). Πέρα από τη γενικά θετική διαδικτυακή εικόνα της χώρας, η Ελλάδα και η Αθήνα λαμβάνουν υψηλή αξιολόγηση και ως προς τα διάφορα επιμέρους συστατικά της τουριστικής εμπειρίας από τους επισκέπτες (γαστρονομία, πολιτισμός, υγειονομική πρόληψη, καθαριότητα, φιλοξενία).

Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων, ο παράγοντας «πολιτισμός» κάνει τη διαφορά, καθώς «οδηγεί» θετικά τόσο τη γενική αίσθηση για τη χώρα όσο και τις αξιολογήσεις των επισκεπτών. Οι πιο ευχαριστημένοι επισκέπτες προέρχονται από τις ΗΠΑ, ακολουθούμενοι από τους επισκέπτες από τη Βρετανία και την Ολλανδία και στη συνέχεια από την Ιταλία, τη Γερμανία και τη Γαλλία.

Τα αντίστοιχα πρώτα στοιχεία του Απριλίου σχετικά με τη φήμη της χώρας δείχνουν μια σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για την Αθήνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ο πόλεμος στην Ουκρανία δεν φαίνεται να έχει κάποια επιρροή.

Κικίλιας: 900.000 Σέρβοι αναμένονται φέτος στην Ελλάδα

900.000 ταξιδιώτες αναμένονται φέτος στην Ελλάδα από τη Σερβία, όπως προέκυψε από συναντήσεις που είχε με tour operators της χώρας ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος βρίσκεται στο Βελιγράδι για σειρά επαφών με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Ο Υπουργός Τουρισμού, μιλώντας στην ΕΡΤ, δήλωσε
ότι παρά το γεγονός ότι φέτος διανύουμε μια χρονιά πολλαπλών κρίσεων, με σοβαρή στρατηγική άνοιξαν οι χειμερινοί προορισμοί, ενισχύθηκε υπερπολλαπλάσια η κρουαζιέρα και λειτούργησαν πολύ ικανοποιητικά οι τουριστικοί προορισμοί το Πάσχα και την Πρωτομαγιά.

«Και τώρα τα στοιχεία είναι πολύ ενθαρρυντικά. Μισό εκατομμύριο direct ταξιδιώτες από την Αμερική, πρώτος προορισμός η Ελλάδα για τους Γάλλους ταξιδιώτες, ενίσχυση του τουρισμού από τη Μεγάλη Βρετανία, από τις Σκανδιναβικές χώρες, εξαιρετικά τα στοιχεία από την TUI και την Der Turistik στη Γερμανία, από το Ισραήλ αλλά και από τις χώρες των Βαλκανίων, η Ελλάδα είναι νούμερο 1 οδικός προορισμός για τους Ρουμάνους ταξιδιώτες» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας.

Επιπλέον, όπως υπογράμμισε, η εντυπωσιακή μεταστροφή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος φαίνεται και από το γεγονός ότι πλέον όταν μιλάμε για τουρισμό δεν αναφερόμαστε μόνο σε προορισμούς με ισχυρό brand αλλά και σε περιοχές όπως η Κεντρική και η Δυτική Μακεδονία, και τα νησιά του βορειανατολικού Αιγαίου.

Ειδικές κοπές για δημιουργίες Υψηλής Μαγειρικής

Να γνωριστούμε λίγο περισσότερο…;

Γεννήθηκα στο Καμερούν όπου οι γονείς μου είχαν δική τους επιχείρηση logistics. Οταν ήμουν 5 ετών επιστρέψαμε στον Λίβανο και έζησα εκεί μέχρι που κατέκτησα κι ένα μεταπτυχιακό ως πολιτικός μηχανικός. Στη συνέχεια βρίσκομαι για 13 χρόνια στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα εργαζόμενος στον κατασκευαστικό τομέα.

Ήμουν πάντα λάτρης του κρέατος. Στα ΗΑΕ με δυο φίλους, είχαμε ένα κλαμπ μαγειρικής στο οποίο πειραματιζόμασταν με νέες συνταγές και διαφορετικές κοπές, αλλά και με κρασιά ή single malt ουίσκι. Το ποιοτικό κρέας ήταν στην καθημερινότητά μου, ήταν χόμπι και πάθος μαζί!

Τι σας έφερε στην Αθήνα;

Όταν η ομάδα συνεργατών μας αποφάσισε να επενδύσει στην Ελλάδα και μας πρότεινε να τους εκπροσωπήσουμε, αδράξαμε την ευκαιρία! Μετά από 13 χρόνια στα ΗΑΕ, θέλαμε να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας με την Krystel Al Haouch (συνοδοιπόρο και στην επιχείρηση) σε ένα περιβάλλον πιο κοντά στο σπίτι. Η Ελλάδα έχει πολλές ομοιότητες με την πατρίδα μας, τον Λίβανο. Μεσογειακές χώρες, έχουμε ίδια έθιμα, κουλτούρα, ηθική, αγάπη στο φαγητό, φιλοξενία… Όσον αφορά τα εισαγόμενα κρέατα, μπορεί να μην είναι η ιδανική τοποθεσία από πλευράς logistics, αλλά έχει κάτι πολύ σημαντικό: έχει τουρισμό από όλο τον κόσμο. Είναι ένα «τουριστικό παράθυρο» στο οποίο συναντάμε Ευρωπαίους, Αμερικανούς και Ασιάτες. Όλοι αυτοί θέλουν είτε να δοκιμάσουν κάτι νέο ή να πειραματιστούν ή να βρουν κάτι με το οποίο είναι εξοικειωμένοι.

Πώς επιλέγετε ποιες φυλές ζώων είναι οι καλύτερες ώστε να τις εισάγετε;

Η ίδια φυλή μπορεί να βρεθεί από διάφορες πηγές, για παράδειγμα: American black angus, Canadian Black Angus, Uruguayan, Australian, αλλά και άλλες προελεύσεις, πολλές από τις οποίες προέρχονται από ευρωπαϊκές χώρες, ακόμα και από την Ελλάδα.

Ως προμηθευτές, όχι μόνο έχουμε την υποχρέωση να ανταποκρινόμαστε στη ζήτηση, αλλά και να εισάγουμε προϊόντα που δίνουν διαφοροποίηση, υψηλή ποιότητα, συγκράτηση και έλεγχο τιμών, επάρκεια.

Οι απαιτήσεις μας από κάθε πηγή είναι λίγο-πολύ οι ίδιες όσον αφορά την πιστοποίηση και την ποιότητα (βάρος ζώου κατά τη σφαγή, διατροφή, καλή μεταχείριση ζώων, τεχνογνωσία-ποιότητα σφαγής). Όταν εντοπιστεί μια νέα πηγή, δοκιμάζουμε, επιθεωρούμε και μετά ένα κρέας μπορεί να εισαχθεί!

Τα σφάγια φτάνουν ολόκληρα στις εγκαταστάσεις σας στο Κορωπί. Μετά;

Μόνο ζώα που προέρχονται από την Ευρώπη παραδίδονται σε εμάς σε μορφή σφάγιου. Κατά την παραλαβή, τα ζώα καταγράφονται στο σύστημα ιχνηλασιμότητας, προσδιορίζοντας πηγή, φυλή, ηλικία, βάρος, ημερομηνία σφαγής και ημερομηνία λήξης.

Αυτές οι πληροφορίες μεταφέρονται σε όλα τα υποπροϊόντα τους. Ο χειρισμός του κρέατος γίνεται σε εξαιρετικές συνθήκες που υπερβαίνουν τις απαιτήσεις του νόμου. Επιπλέον, για να περιορίσουμε κάθε κίνδυνο μόλυνσης, διαθέτουμε ξεχωριστή εγκατάσταση επεξεργασίας πουλερικών.

Στον χώρο μας ακολουθούμε κυκλική ροή, που σημαίνει ότι υπάρχει ένα μοναδικό σημείο εισόδου των πρώτων υλών και ένα μοναδικό τελικό σημείο εξόδου των συσκευασμένων προϊόντων, ώστε να διασφαλίζουμε τέλειες συνθήκες υγιεινής σε κάθε στάδιο επεξεργασίας.

Πώς βοηθάτε τους chef να φτάσουν στις επιλογές που θα κάνουν μοναδικό το εστιατόριό τους;

Οι chef μπορεί να έχουν από εμάς τις προτάσεις μας, αλλά αν μας ζητηθεί και στενότερη συνεργασία, πειραματιζόμαστε και δοκιμάζουμε μαζί. Προσπαθούμε να τους καθοδηγήσουμε προς την καλύτερη επιλογή κοπών για τα πιάτα που επιθυμούν να έχουν στο μενού τους. Οι πιο ακριβές κοπές ή οι premium δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση!

Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζετε;

Υπάρχει παγκόσμια έλλειψη προσφοράς και σημαντική αύξηση των τιμών. Η εύρεση κατάλληλων εναλλακτικών είναι δύσκολη. Η διατήρηση σταθερών τιμών πώλησης, ακόμη και για σύντομες χρονικές περιόδους, είναι σχεδόν αδύνατη. Κατανοούμε την πίεση που ασκεί αυτό στα εστιατόρια ιδιαίτερα στη φάση προετοιμασίας τους για το καλοκαίρι… Προσπαθούμε, ωστόσο, να διατηρούμε σταθερές σχέσεις με τους παρόχους μας, ώστε οι chef που συνεργαζόμαστε να έχουν τις λιγότερες δυνατές εκπλήξεις!

Ποια είναι τα σχέδιά σας για την ανάπτυξη του La Meat Maison;

Στην προσπάθειά μας να συνεχίσουμε να χτίζουμε το brand, προσθέσαμε τη διανομή κρασιού προσφέροντας μια ολιστική εμπειρία. Ταυτόχρονα στόχος μας είναι να αναπτύξουμε δικό μας δίκτυο λιανικής και να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Παράδειγμα το νέο κρεοπωλείο-σημείο συνάντησης στην Κηφισιά, όπου οι επισκέπτες εκτός από την υπηρεσία κρεοπωλείου, απολαμβάνουν τις σπιτικές μας συνταγές και τα επώνυμα πιάτα του Δημήτρη Κατριβέση. Εργαζόμαστε επίσης σε νέες σειρές προϊόντων, όπως αλλαντικά, το project OliveFed Lamb ή προϊόντα dry-ageing.

Η Cookoovaya στο Σεντ Τροπέ

Στην καρδιά του Saint-Tropez, την πιο γοητευτική πόλη της ηλιόλουστης Κυανής Ακτής, δίπλα από την πολυσύχναστη Place des Lices προσγειώθηκε η Cookoovaya, ένα από τα δημοφιλέστερα εστιατόρια της Αθήνας.

Το opening έγινε τη Δευτέρα 16 Μαϊου και έτσι το αγαπημένο αθηναϊκό εστιατόριο έπειτα από μια πορεία οκτώ χρόνων -άνοιξε το 2014- γίνεται έτσι το πρώτο αθηναϊκό εστιατόριο που εγκαθιδρύεται εκτός των ελληνικών συνόρων στον κοσμοπολίτικο διεθνή προορισμό.

Ο chef-patron Περικλής Κοσκινάς, μας δίνει τις πρώτες εντυπώσεις για τον τρόπο που οι διεθνείς επισκέπτες του πολυτελούς θέρετου υποδέχτηκαν την Cookoovaya Saint-Tropez. «Πολύ καλά πάμε, είναι οι πρώτες μέρες και είναι χαρά μας να βλέπουμε πως οι πελάτες εδώ, γνωρίζουν και αγαπάνε το ελληνικό φαγητό, όπως έχει εξελιχθεί και υπάρχει ενδιαφέρον για την κουζίνα που αντιπροσωπεύουμε» λέει από το Σεντ Τροπέ, όπου βρίσκεται με την ομάδα του.

Η ομορφιά και τα κοινά χαρακτηριστικά του Σεντ Τροπέ με την Κέρκυρα, τόπο καταγωγής του Περικλή Κοσκινά, αποδείχθηκαν ιδανική επιλογή για το άνοιγμα ενός δεύτερου εστιατορίου Cookoovaya. Ο σεφ θα πηγαινοέρχεται για να επιβλέπει τη μπριγάδα του που έχει ως επικεφαλής τον σεφ Μάριο Κοροβέση, ο οποίος είναι συνεργάτης του Περικλή Κοσκινά από το εστιατόριο Mylos, αλλά και από την πρώτη μέρα της Cookoovaya.

Στο ιστορικό κτήριο του ξενοδοχείου Pan Dei Palais που φιλοξενεί το εστιατόριο με τον μαγευτικό κήπο με τη μεσογειακή αύρα, η Cookoovaya σερβίρει το μενού που βρίσκουμε και την αθηναϊκή της εκδοχή. Με τις καλύτερες πρώτες ύλες, και φιλοσοφία που βασίζεται στα κοινά της Ελλάδας με την ύπαιθρο της Προβηγκίας, υλοποιείται το όραμα του Π. Κοσκινά για την ανάδειξη μιας ουσιαστικής ελληνικής κουζίνας, που χαρακτηρίζεται από μέτρο και σύνεση, απαλλαγμένη από περιττές τεχνικές.

Το μενού φέρει ελληνικούς τίτλους στις κατηγορίες του, όπως “Courkouti” και “Carvouna” και είναι σχεδιασμένο με γνώμονα το μοίρασμα δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη ελληνική εμπειρία, με πιάτα που περιλαμβάνουν ωμά ψάρια, χταπόδι με τη φάβα αλλά και τα κερκυραϊκά μπιάνκο και μπουρδέτο.

Το ξενοδοχείο που ανήκει στον διάσημο όμιλο Airelles Collection, είναι ένα κομψό ξενοδοχείο με μοναδικό χαρακτήρα και ιστορία που ξεκινά από το 1835, όταν χτίστηκε ως ιδιωτική κατοικία από τον στρατιώτη Jean-François Allard, για να το χαρίσει ως μια ρομαντική χειρονομία στην Ινδή πριγκίπισσα Bannu Pan Dei.

Σκουλάς και Saccheri απόψε στην Κηφισιά

Συνεχίζεται η συνεργασία του Ηλία Σκουλά με τον ανατρεπτικό Ιταλό Pino Saccheri του Ομίλου Βουλγαράκη.

Σήμερα, Παρασκευή 20 Μαΐου στις 9 μ.μ, θα βρεθούν μαζί στην κουζίνα του εστιατορίου Ortigia στην Κηφισιά για να δημιουργήσουν πιάτα ιταλικής έμπνευσης όπως μοσχαρίσιο ταρτάρ με παρμεζάνα και αφρό pecorino, ραβιόλι αυγοτάραχο με γέμιση καβούρι και σάλτσα ψητής ντομάτας με μπισκ αστακού, αρνίσιες πολπέτες και ταλιατέλα αχινού, burger από χαρουπόψωμο, κρέμα γραβιέρας, μπιφτέκι από μοσχάρι και κατσίκι, καπνιστή ντομάτα και ασκολύμπρους.

Το δείπνο θα ολοκληρώσει ένα canolli με σοκολάτα υγείας γεμιστό με κρέμα ταχίνι και μέλι από την ορεινή Κρήτη, ενώ οινικά το μενού θα συνοδεύσουν τα βραβευμένα κρασιά του Κτήματος Semeli.

Να θυμίσουμε πως οι δύο σεφ έχουν συναντηθεί ξανά μαγειρικά στο εστιατόριο “Vitello” στο Παλαιό Φάληρο όπου αναμετρήθηκαν με ιταλο-αμερικανικής έμπνευσης πιάτα.

Marinera: Παραδοσιακη ελληνική κουζινα και κοκτέιλς στα Φήρα

Το Marinera είναι ένας νέος γαστρονομικός προορισμός στα Φηρά της Σαντορίνης, που εκτός από τη μαγευτική θέα στην καλντέρα, σερβίρει παραδοσιακούς ελληνικούς μεζέδες, με τοπικά προϊόντα, μεσογειακά βότανα και σύγχρονους γευστικούς συνδυασμούς. Και αυτά συνοδεύονται από τα signature cocktails, που δημιουργήθηκαν από τον γνωστό bar manager Αλέξανδρο Γκικόπουλο και έχουν κερδίσει δικαίως τη φήμη των καλύτερων κοκτέιλ του νησιού.

Το μενού του cocktail bar
& restaurant περιλαμβάνει ποικιλία από homemade ψωμιά, με χούμους, τζατζίκι, ταραμά και την τοπική φάβα, σαλάτες και ορεκτικά από χωριάτικη με φέτα και τοματίνια Σαντορίνης, ορεκτικά όπως τυροκαφτερή, σαγανάκι, μεσογειακή μπρουσκέτα, καλαμάρι και σπανακόπιτα.

Στα κυρίως οι επιλογές προσφέρουν γαρίδες με ταραμά, μπακαλιάρο τεμπούρα, κριθαρώτο με καλαμάρι και γαρίδες και vegetarian πιάτα όπως hummus vegie rolls και λινγκουίνι με λαχανικά.

Συνεργασία SKY express – Delta Air Lines

Νέες ευκαιρίες διασύνδεσης για τη χώρα δημιουργεί η συνεργασία της SKY express με την αεροπορική Delta Air Lines. Οι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους, με σκοπό να προσφέρουν στους διεθνείς επισκέπτες εύκολη πρόσβαση προς το μεγαλύτερο δίκτυο προορισμών που καλύπτει η SKY express σε όλη την Ελλάδα.

Από τις 19 Μαΐου, οι πελάτες της Delta που πετούν από τη Β. Αμερική με μία από τις καθημερινές απευθείας πτήσεις της εταιρείας προς την Αθήνα θα μπορούν στη συνέχεια να συνεχίσουν το ταξίδι τους σε προορισμούς της SKY express που θα επιλέξουν σε όλη την Ελλάδα.

Στόχος της SKY express μέσα από τις στρατηγικές συμφωνίες με παγκόσμιους αερομεταφορείς όπως οι Air France, KLM, Qatar Airways, American Airlines, Condor, El Al, Middle East Airlines, καθώς και Transavia και Emirates είναι, να συμβάλλει ενεργά στην περαιτέρω ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Όπως τονίζει ο Perry Cantarutti, Delta’s senior vice president Alliances, «η Ελλάδα είναι ένας από τους πιο περιζήτητους προορισμούς αυτό το καλοκαίρι για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες και με τις εμπορικές και τουριστικές ροές να αυξάνονται μεταξύ των χωρών μας, η συνεργασία της Delta με τη SKY express προσφέρει στους πελάτες μας μεγαλύτερη ευελιξία όσον αφορά τον σχεδιασμό της τέλειας ελληνικής απόδρασης».

Από την πλευρά του ο Γιάννης Λιδάκης, Commercial Director της SKY express, τόνισε: «Η συμφωνία με τη Delta έρχεται ως αποτέλεσμα συστηματικής δουλειάς και συζητήσεων και μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Στηρίζεται στο συνδυασμό του νεότερου και πιο πράσινου στόλου με το ασυναγώνιστο δίκτυο που θα επιτρέψει στους επισκέπτες από τις ΗΠΑ να απολαύσουν τη μαγική γοητεία της χώρας μας».

Νέο δρομολόγιο Aegean προς Αϊντχόβεν

Με έναν ακόμη νέο προορισμό εμπλουτίζει η Aegean το θερινό πρόγραμμά της, που πλέον ξεπερνά τους 140 προορισμούς σε 44 χώρες. Από τον Ιούνιο, η Aegean θα επιχειρεί με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις από την Αθήνα (Κυριακή και Πέμπτη) προς το αεροδρόμιο του Αϊντχόβεν αυξάνοντας τους προορισμούς που εξυπηρετεί από και προς την Ολλανδία.

Στην Ολλανδία, η Aegean επιχειρεί από και προς την ολλανδική πρώτευσα και το αεροδρόμιο Schiphol του Αμστερνταμ από το 2016, με καθημερινά δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με το νέο προορισμό του Αϊντχόβεν να έχει προγραμματιστεί αρχικά για τη θερινή περίοδο, αλλά εκτιμάται ότι θα διατηρηθεί και τη χειμερινή περίοδο.