Έρχεται τον Ιούνιο το Isla Brown Corinthia

Το ντεμπούτο της στον χώρο των πεντάστερων resorts κάνει τον Ιούνιο στην Ελλάδα η Brown Hotels, με το άνοιγμα του Isla Brown Corinthia, στους Αγίους Θεοδώρους.

Ο ισραηλινός όμιλος, που έχει ήδη κατακτήσει την «πιάτσα» της Ομόνοιας, δίνοντας το έναυσμα για αναβάθμιση της περιοχής, πραγματοποιεί ένα εκτεταμένο επενδυτικό πλάνο στην Ελλάδα, που περιλαμβάνει συνολικά 42 ξενοδοχεία και resorts μέσα στην επόμενη τριετία τα οποία βρίσκονται ήδη στο στάδιο της κατασκευής και της ανάπτυξης. Στο προσεχές μέλλον, πρόκειται να εγκαινιάσει ακόμη δύο ξενοδοχεία στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας, αλλά και νέα resorts σε Χαλκίδα και Ερέτρια.

Το πολυτελές resort
Το νέο μέλος της οικογένειας Brown Hotels είναι ένα πεντάστερο ξενοδοχείο, σε απόσταση αναπνοής από την Αθήνα, που απευθύνεται σε οικογένειες αλλά και ζευγάρια που επιθυμούν να βιώσουν ξεχωριστές διακοπές σε νησιωτικό σκηνικό, με προσεγμένη αλλά και προσιτή πολυτέλεια.

Ιδανικό για απόδραση το Σαββατοκύριακο, το Isla Brown Corinthia αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για όλους και μια φιλοσοφία που ξεκινάει από τη γη με τη βοτσαλωτή παραλία που βρίσκεται μπροστά του και φτάνει ως τον ουρανό με την εντυπωσιακή ταράτσα των 550 τ.μ. που μοιάζει να αιωρείται.

Εστιατόρια παραδοσιακής αλλά και μοντέρνας γαστρονομίας, σούσι, χώροι αναψυχής, γυμναστήριο, σπα, μπαρ κάτω από τον έναστρο ουρανό, παιδικό πάρκο και υποδομές για θαλάσσια σπορ πλαισιώνουν τα 166 πολυτελή δωμάτια.

Όλα αυτά μέσα και γύρω από ένα κτήριο ξεχωριστής αισθητικής που υπογράφει η Elastic Architects. Η βραβευμένη αρχιτεκτονική ομάδα αποκατέστησε το προϋπάρχον κτήριο και του έδωσε νέα ζωή, παίρνοντας έμπνευση από την ιστορία του τόπου, το υδάτινο και το γήινο στοιχείο, αλλά και με δημιουργικότητα που περιέχει σε ισόρροπες αναλογίες λειτουργικότητα, βιωσιμότητα και ομορφιά. Έτσι, μια σειρά από τεράστιες καμπυλωτές επιφάνειες στην εξωτερική πλευρά θυμίζουν τα βότσαλα της παραλίας που αστράφτουν κάτω από το λαμπερό ελληνικό φως, ενώ η χρωματική παλέτα του εσωτερικού του παραπέμπει στο τοπικό ηφαίστειο (Σουσάκι) που υπήρχε στην περιοχή πριν εκατομμύρια χρόνια.

Επιπλέον, το Isla Brown Corinthia αποτελεί και έναν προνομιακό προορισμό για συνέδρια, με χώρο 550 τ.μ. που μπορεί να εξυπηρετήσει κάθε είδους επιχειρηματική και κοινωνική εκδήλωση. Η αρχή θα γίνει με το 1ο Ελληνοϊσραηλινό συνέδριο Calcalist (έγκριτη οικονομική εφημερίδα του Ισραήλ) που θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 31 Μαΐου – 1 Ιουνίου και θα καλύψει θέματα για την Αγορά Ακινήτων, τον Τουρισμό, τις Επενδύσεις, την Καινοτομία και την Οικονομία και θα φιλοξενήσει κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων, επενδυτές, επιχειρηματίες και κυβερνητικά στελέχη από το Ισραήλ και την Ελλάδα.

Επενδυτικά κεφάλαια σε WebHotelier και primalRES

Η WebΗotelier και η primalRES ανακοίνωσαν την επίτευξη στρατηγικής μετοχικής συνεργασίας με το επενδυτικό κεφάλαιο SouthBridge Europe Mezzanine II SICAR.

Η WebHotelier, εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων λύσεων για ξενοδόχους, εξοπλίζει περισσότερα από 8.000 συνεργαζόμενα καταλύματα σε Ελλάδα, Κύπρο και 50 ακόμα χώρες με μια σειρά από καινοτόμα εργαλεία και αυτοματισμούς. Η primalRES αποτελεί την καρδιά του δικτύου ηλεκτρονικής διανομής για περισσότερα από 5.000 τουριστικά καταλύματα.

Το SouthBridge Europe Mezzanine II SICAR είναι επενδυτικό κεφάλαιο που υποστηρίζεται από το Ευρωπαϊκό Επενδυτικό Ταμείο (EIF), την Ευρωπαϊκή Τράπεζα για την Ανασυγκρότηση και Ανάπτυξη (EBRD) και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ΕΑΤ).

Μετά από 20 έτη αδιάλειπτης παρουσίας στο χώρο του τουριστικού software, ο συνιδρυτής της WebΗotelier και ένας από τους πρωτοπόρους στον κλάδο, κ. Βίκτωρ Μάτσας, αποχωρεί από την εταιρεία, μεταβιβάζοντας τις μετοχές του, και αναλαμβάνει ρόλο ειδικού συμβούλου του SouthΒridge για μελλοντικές επενδύσεις στον ευρύτερο χώρο του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Puratos Ελλάς λανσάρει το νέο ενεργό προζύμι Sapore ΕΛΕΝΑ

H Puratos Ελλάς, με περισσότερα από 100 χρόνια πορείας στον χώρο της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής και της αυθεντικής Βέλγικης σοκολάτας, ανακοίνωσε το λανσάρισμα του Sapore ΕΛΕΝΑ, ενός ενεργού προζυμιού αργής ωρίμανσης, με ιδιαίτερα και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά, που συνδέεται άρρηκτα με την ελληνική ταυτότητα και προστίθεται στην ήδη μεγάλη και ισχυρή γκάμα προζυμιών της εταιρείας.

Τo Sapore ΕΛΕΝΑ περιέχει αλεύρι σίτου και αλεύρι από σπόρους σίκαλης που έχουν βλαστήσει. Είναι ιδανικό για ψωμιά αργής ωρίμανσης και εγγυάται μεγαλύτερη διατηρησιμότητα του προϊόντος. Επιπλέον, εγγυάται ένα δυνατό και σταθερό αποτέλεσμα χωρίς μαγιά, δένει αρμονικά με όλα τα άλευρα και εξασφαλίζει υπέροχο όγκο στο ψωμί.

Το νέο προϊόν παρουσιάστηκε επίσημα σε μια ξεχωριστή εκδήλωση της Puratos Ελλάς, παρουσία εκλεκτών συνεργατών της εταιρείας τόσο από την Ελλάδα όσο και από τα κεντρικά γραφεία των Βρυξελλών. Πρωταγωνιστές της βραδιάς ήταν έξι διαφορετικά είδη ψωμιών που δημιουργήθηκαν, έχοντας ως κύριο συστατικό το νέο προζύμι Sapore ΕΛΕΝΑ.

Ο Αντώνης Σαλεβουράκης, Γενικός Διευθυντής της Puratos Ελλάς δήλωσε σχετικά: «Για όλους εμάς στην Puratos, είναι καίριας σημασίας να προσφέρουμε προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, συμβάλλοντας σε μια υγιεινή διατροφή.

Το νέο προζύμι Sapore ΕΛΕΝΑ ανταποκρίνεται, στο μέγιστο βαθμό, στις απαιτήσεις τόσο των συνεργατών μας όσο και των καταναλωτών για προϊόντα υψηλών προδιαγραφών. Eίμαστε σίγουροι πως αποτελεί την αφετηρία για να επικοινωνήσουμε περισσότερο στοχευμένα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και τα οφέλη του ψωμιού με προζύμι για την υγεία μας».

Πληρώματα καμπίνας αναζητά η Emirates

Η Emirates αναζητά ταλαντούχους ανθρώπους που ενδιαφέρονται να εργαστούν στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι υπεύθυνοι προσλήψεων της αεροπορικής εταιρείας προχωρούν σε συναντήσεις με υποψήφιους σε 30 πόλεις από τώρα έως τα τέλη Ιουνίου με σκοπό να προβούν σε προσλήψεις.

Οι υπεύθυνοι προσλήψεων της Emirates θα επισκεφθούν και την Αθήνα και θα πραγματοποιήσουν συνεντεύξεις στις 2 και 3 Ιουνίου 2022. Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση ηλεκτρονικά εδώ.

Η Zeus International πρωταγωνιστεί στην Ιταλία

Με τις διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση της εικόνας της ιταλικής, ξενοδοχειακής βιομηχανίας, μία ελληνική αλυσίδα, η Zeus International Hotel & Resorts, που από το 2017 δραστηριοποιείται δυναμικά και στην Ιταλία αναλαμβάνοντας την εξέλιξη και διαχείριση σημαντικών ξενοδοχειακών projects, έχει τον δικό της σημαίνοντα ρόλο στην πορεία της ιταλικής ξενοδοχίας.

Αυτά προκύπτουν στην τελευταία, 9η έκδοση, της μελέτης της Horwath HTL, για την πορεία των ιταλικών ξενοδοχείων και αλυσίδων. Συνυπολογίζοντας και τα 3 ξενοδοχεία υπό διαχείριση με σύμβαση franchise (Hilton, Wyndham Hotels Group και Radisson) η εταιρεία βρίσκεται, για το 2021, ανάμεσα στις 10 μεγαλύτερες διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων της χώρας διαχειριζόμενη πλέον των 1700 δωματίων ξεπερνώντας μεγάλους παγκόσμιους παίκτες της αγοράς.

Το 2021 μια από τις σημαντικότερες αγοραπωλησίες ξενοδοχείων, του Grand Hotel Savoia στην Cortina d’ Ampezzo, πραγματοποιήθηκε με το ξενοδοχείο υπό τη διαχείριση του ομίλου Zeus International Hotel & Resorts.

Ελαιοτουρισμός: το επόμενο star product

Πώς προέκυψε η ιδέα για γευσιγνωσίες ελαιολάδου στη Μύκονο;

Α.Ζ.: Ενώ η Ελλάδα είναι διάσημη για το ελαιόλαδό της, στην πραγματικότητα οι ξένοι επισκέπτες δεν είναι καθόλου εύκολο να βρουν σημεία να δοκιμάσουν εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο. Ειδικά στις Κυκλάδες, δεν γινόταν πουθενά γευσιγνωσία ελαιολάδου. Παράλληλα, η ποιότητα του ελαιολάδου που σερβίρεται στα τουριστικά μέρη είναι κάκιστη. Θεώρησα ότι υπήρχε η ανάγκη να δημιουργηθεί μία αυθεντική και family-friendly εμπειρία η οποία να δίνει στους συμμετέχοντες να καταλάβουν ότι το ελαιόλαδο έχει διαφορετικές ποιοτικές κατηγορίες, ποικιλίες, αρώματα, γεύσεις, εντάσεις και ότι κάθε ένα από αυτά δένει αρμονικά με διαφορετικά φαγητά και γλυκά. Σημαντική θεωρώ επίσης την προώθηση του εθνικού μας προϊόντος στους καταναλωτές του εξωτερικού, τη στιγμή που είναι χαλαροί και σε καλή διάθεση στις διακοπές τους.

Σε ποια σημεία διαφοροποιείται η υπηρεσία σας;

Α.Ζ.: Ο ελαιοτουρισμός στην Ελλάδα είναι μια ελάχιστα αξιοποιημένη επιχειρηματική ευκαιρία που συσχετίζεται συνήθως με την επίσκεψη σε έναν ελαιώνα ή ελαιοτριβείο και τη γευσιγνωσία ελαιολάδου του συγκεκριμένου κτήματος. Ονειρεύτηκα να δώσω μια νέα πνοή στο χώρο δίνοντας αξία στο προϊόν μέσα από μια υψηλής αισθητικής παρουσίαση αλλά, και για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μέσα από τη διεξαγωγή γευσιγνωσιών σε ιδιωτικά γιωτ, βίλες, παραλίες, εταιρικά event, γάμους, κ.λπ. Θέλησα να φέρω το ελληνικό ελαιόλαδο στα τραπέζια των high-end και celebrity επισκεπτών από όλο τον κόσμο πιστεύοντας πως άνθρωποι με επιρροή μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές του εθνικού μας προϊόντος. Η εμπειρία διδάσκει στους επισκέπτες πώς να δοκιμάζουν και να επιλέγουν σωστά το ελαιόλαδο, τους συστήνει στην οργανοληπτική αξιολόγηση και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, τους δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσουν διαφορετικές ποικιλίες ελαιολάδου από όλη τη χώρα καθώς και ελαττωματικά ελαιόλαδα, τους διδάσκει πώς να χρησιμοποιούν το ελαιόλαδο στο μαγείρεμα και πώς να το συνδυάζουν με το φαγητό (τόσο με τοπικά εδέσματα, όσο και με φαγητά της χώρας τους) και τους εξηγεί όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν για το πώς να συντηρούν σωστά το ελαιόλαδο.

Γιατί επιλέξατε να δραστηριοποιηθείτε στη Μύκονο;

Α.Ζ.: Η Μύκονος σίγουρα δε φημίζεται για την παραγωγή ελαιολάδου αλλά δέχεται πολύ μεγάλο όγκο επισκεπτών υψηλού εισοδήματος που αγαπούν τη γαστρονομία. Σκέφτηκα πως αυτό το προφίλ επισκέπτη είναι το καλύτερο για να μεταφέρει το μήνυμα πως η Ελλάδα έχει εξαιρετικά ελαιόλαδα που αξίζει να γνωρίσουν, δοκιμάσουν, αγαπήσουν και τελικά αγοράσουν οι επισκέπτες της.

Η Mykonos Olive Oil Tasting είναι η πρώτη στην Ελλάδα που μίλησε για ηδονιστικές γευσιγνωσίες ελαιολάδου οι οποίες αφορούν καταναλωτές και διαφέρουν κατά πολύ από τις επίσημες γευσιγνωσίες που γίνονται στα πάνελ δοκιμαστών με τη χρήση μπλε ποτηριών.

Ποιο το προφίλ των επισκεπτών;

Α.Ζ.: Οι επισκέπτες, η πλειοψηφία των οποίων είναι Αμερικανοί, ενδιαφέρονται για το ελαιόλαδο και τη μεσογειακή γαστρονομία. Υποδεχόμαστε περίπου 600 άτομα ανά σεζόν και, παρά το ότι το καλοκαίρι του 2020 υπήρξε σημαντική μείωση του μαζικού τουρισμού, οι αφίξεις των επισκεπτών με υψηλό εισόδημα παρέμειναν σταθερές. Λόγω των μέτρων ασφαλείας του Covid-19, οι περισσότεροι ήθελαν να κάνουν τη γευσιγνωσία ελαιολάδου μόνοι τους ή από την άνεση και την ασφάλεια του χώρου τους. Έτσι διοργανώσαμε πριβέ γευσιγνωσίες σε βίλες, ιδιωτικά σκάφη αναψυχής ακόμη και σε παραλίες. Επίσης υπήρξε ζήτηση για γευσιγνωσία ελαιολάδου και από επισκέπτες σε γειτονικά νησιά όπως η Τήνος, η Νάξος, η Πάρος και η Αντίπαρος αλλά και ζήτηση για online tastings με συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο.

Όλοι γνωρίζουμε την άνοδο του γαστρονομικού τουρισμού παγκοσμίως, αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι πως ο ελαιοτουρισμός είναι το πιο ανερχόμενο κομμάτι του. Το ελαιόλαδο έχει παρουσία χιλιάδων ετών στη γη, αλλά μόλις την τελευταία δεκαετία ξεκινήσαμε να ανακαλύπτουμε τη γευστική πολυ­πλο­κότητά και τα οφέλη του για την υγεία. Είναι το επόμενο star product. Αν δούμε την παγκόσμια τάση για wellness και την επιθυμία του επισκέπτη να βιώσει αυθεντικές εμπειρίες στις διακοπές του, θα δούμε πως η μορφή του ελαιοτουρισμού που μπορεί να πραγματοποιηθεί σε κάθε σημείο της χώρας είναι το καλύτερο μέσο για την ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας, τη δημιουργία πρεσβευτών του ελληνικού ελαιολάδου παγκοσμίως και, εντέλει, την αύξηση των εξαγωγών του εθνικού μας προϊόντος.

Πέντε διάσημοι chef στην Τήνο

Στο νησί των ανέμων και των θαυμάτων, την Τήνο, θα πραγματοποιηθεί φέτος το Chefs Dinner, το Σάββατο 28 Μαΐου στο εστιατόριο Thama, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Ο chef patron Δημήτρης Κατριβέσης υποδέχεται πέντε World Class Chefs, βραβευμένους με αστέρι Michelin, σε ένα γαστρονομικό γεγονός, μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα που έχει σκοπό να αναδείξει την ελληνική κουζίνα και την τοπική γαστρονομίας, διεθνώς. Οι διεθνώς αναγνωρισμένοι chef Lucía Freitas Rodriguez, Tim Golsteijn, Cristian Herrgesell, Miles Watson και David Gil Rovira, μαζί με τον Δημήτρη Κατριβέση θα δημιουργήσουν πιάτα εμπνευσμένα από ελληνικά προϊόντα, σε συνδυασμό με εκλεπτυσμένες τεχνικές και τάσεις της διεθνής κουζίνας.

Το μενού που θα δημιουργήσουν αποτελείται από επτά πιάτα, στα οποία κάθε βραβευμένος Chef αξιοποιεί ελληνικές πρώτες ύλες και τουλάχιστον ένα τηνιακό υλικό και θα φιλοξενηθεί στο εστιατόριο Thama, που βρίσκεται κοντά στο λιμάνι της Τήνου, με πανοραμική θέα στη θάλασσα.

Στην κουζίνα του Thama, λοιπόν, θα μαγειρέψει η ερχόμενη από την Ισπανία, chef Lucía Freitas Rodriguez από το εστιατόριο «A Tafona» η οποία βραβεύτηκε με 1 αστέρι Michelin μέσα σε τρεις μόλις μήνες, ο Tim Golsteijn που έχει βραβευτεί με 1 αστέρι Michelin από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του εστιατορίου “Bougainville σ την Ολλανδία, ο Christian Herrgesell, ο οποίος ως επικεφαλής chef και concept creator του εστιατορίου «Tim Raue» στο Βερολίνο της Γερμανίας, έχει βραβευτεί με 2 αστέρια Michelin, ο Miles Watson που έρχεται από τη Νέα Ζηλανδία, και είναι ο εμπνευστής της δημιουργικής ομάδας του εστιατορίου «Pure Berlin» και ο ισπανός David Gil Rovira, επικεφαλής pastry chef στην ομάδα elBarri του Ferrán Adriá, ο οποίος επιβλέπει μεταξύ άλλων τα τέσσερα βραβευμένα, με 1 αστέρι Michelin το κάθε ένα, εστιατόρια «Tickets», «Hoja Santa», «Pakta» και «Enigma».

Mugaritz: Οι τάσεις που αναδεικνύει

Το Mugaritz, το σούπερ δημιουργικό εστιατόριο του Andoni Luis Aduriz στο Σαν Σεμπαστιάν, άνοιξε ξανά για 25η σεζόν με ένα νέο μενού που βασισμένο στην ιδέα της αμφισβήτησης της λογικής και σε μια νέα αντίληψη περί γεύσης ξεπερνά, για άλλη μια φορά, τα όρια.

Οι επισκέπτες του θα κληθούν και πάλι να βγουν έξω από τη ζώνη άνεσής τους και να εξερευνήσουν από 23 έως 25 στάδια με θέμα τη γεύση. Κάθε «μπουκιά» είναι το αποτέλεσμα έρευνας πολλών μηνών που ολοκλήρωσε η ομάδα κεκλεισμένων των θυρών, χρησιμοποιώντας πολύπλοκες τεχνικές με ένζυμα καθώς και με ζυμώσεις. «Και φέτος, συνεχίζουμε να κάνουμε αυτό που μας εμπνέει: να αμφισβητούμε ότι υπάρχει εκεί έξω», είπε ο Aduriz που είναι ένα τα πιο φωτεινά ταλέντα της παγκόσμιας γαστρονομίας.

Συνοπτικά οι τάσεις που αναδεικνύει το νέο μενού μέσα από τέσσερα πιάτα:

«Βλέμματα»: Ενα πιάτο είναι φτιαγμένο από χαβιάρι και κουκουνάρι με ζελατίνα από καραμελωμένο μαύρο μήλο και έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να έρθουν αντιμέτωποι με τον εαυτό τους.

 

 

«Τέχνασμα»: Ένα δάχτυλο φτιαγμένο από καρότο συνοδεύεται από κρέμα μπλε τυριού κι έρχεται να παίξει με την ιδέα της χρήσης των χεριών. «Τρώμε με τα χέρια μας εδώ και χρόνια στο Mugaritz, αλλά αυτή τη φορά το μεταμορφώσαμε σε… μαχαιροπήρουνο, σαν ένα παιχνίδι για το πώς μπορεί να μεταμορφωθεί ένα απλό καρότο crudité» ανέφερε ο σεφ.

«Ψωμί σίκαλης με ένζυμο μελάσας»: Ένα πιάτο με αχινό που συνοδεύεται από ένζυμο μελάσας, που επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση ψωμιού σίκαλης σε ένα ενζυμο που διασπά το άμυλο σε απλά σάκχαρα. Είναι ένα τεχνικό πιάτο, κι ένα πιάτο που συνδυάζει δύο από τις πιο αντίθετες γεύσεις: το πικρό και το γλυκό.

«Gyotaku»: Εμπνευσμένος από μια παραδοσιακή μέθοδο που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες ψαράδες για να φτιάξουν ένα είδος δακτυλικού αποτυπώματος του ψαριού, ο Mugaritz χρησιμοποίησε την τεχνική για να αναδημιουργήσει ένα πιάτο με μοσχάρι και χταπόδι.

Η ιστορικότερη κολυμβητική διαδρομή στον κόσμο επιστρέφει

Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος Κολύμβησης επιστρέφει για 3η συνεχή χρονιά, στις 1-3 Ιουλίου 2022, στο Αρτεμίσιο. Ερασιτέχνες και επαγγελματίες κολυμβητές από όλο τον κόσμο θα έχουν την ευκαιρία να κολυμπήσουν σε μοναδικές διαδρομές ανοιχτής θαλάσσης στο Πευκί Ευβοίας του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού.

Η διοργάνωση του Αυθεντικού Μαραθωνίου Κολύμβησης απέσπασε 3 βραβεία στα Tourism Awards 2022. Οι συμμετέχοντες μπορούν να κάνουν άμεσα την εγγραφή τους και να λάβουν μέρος στις εντυπωσιακές διαδρομές των 14,5χλμ, 10χλμ, 5χλμ, 3χλμ, 1.5χλμ.

Οι δημότες Ιστιαίας-Αιδηψού και τα ΑμεΑ έχουν τη δυνατότητα να λάβουν μέρος δωρεάν στις διαδρομές των 5χλμ, 3χλμ και 1.5χλμ. Οι εγγραφές στον παιδικό αγώνα 500μ είναι δωρεάν. Στο πλαίσιο του Αυθεντικού Μαραθωνίου Κολύμβησης, θα πραγματοποιηθεί έκθεση τοπικών προϊόντων διατροφής και γευσιγνωσία.

Προβολή της ελληνικής γαστρονομίας σε Ρώμη και Μιλάνο

Η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Ιταλίας διοργάνωσε δύο εκδηλώσεις γευσιγνωσίας παρουσία δημοσιογράφων και εκπροσώπων του τουρισμού με στόχο την προβολή της Ελλάδας ως γαστρονομικού προορισμού στην ιταλική αγορά.

\Στις 9 Μαΐου ο ΕΟΤ Ιταλίας σε συνεργασία με την ξενοδοχειακή αλυσίδα Aldemar Resorts, διοργάνωσε cooking show στη Ρώμη, στη σχολή μαγειρικής Chef Gourmet, όπου οι δημοσιογράφοι και οι εκπρόσωποι Τ.Ο. και τουριστικών πρακτορείων είχαν την ευκαιρία να μαγειρέψουν ελληνικές αυθεντικές συνταγές και να γευτούν τα πιάτα που ετοίμασαν.

Στις 10 Μαΐου η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού, σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας, διοργάνωσε στον πολυχώρο – εστιατόριο Identità Golose στο Μιλάνο την εκδήλωση «Γαστρονομικές Διαδρομές στην Ελλάδα».

Οι παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν παρουσίαση για τις γαστρονομικές και οινικές διαδρομές στην Ελλάδα από την Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Ιταλίας, κα Κυριακή Μπουλασίδου. Κατόπιν, οι καλεσμένοι γεύτηκαν πιάτα gourmet με ελληνικά προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας που εξάγονται στην Ιταλία, που χορήγησαν οι εταιρείες Αthens Food, ΕΛΟΠΥ, Eccelenza Ellenica, Όλυμπος και Panemporiki.

Το μενού και τα πιάτα επιμελήθηκαν οι chef της ξενοδοχειακής αλυσίδας Aldemar Resorts, κ. Γιώργος Χατζόπουλος και Μανόλης Ρουπάκης.