Η στροφή προς τον «πράσινο τουρισμό» έχει ήδη αρχίσει

Όταν πριν από κάποια χρόνια ακούστηκε ο όρος «αειφόρος τουρισμός», οι περισσότεροι επιχειρηματίες το αντιμετώπισαν ως κάτι… ακαδημαϊκό ή ουτοπικό ή πάντως όχι κάτι που αφορά το άμεσο μέλλον. Ακόμα και όταν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), το 2015, ανακήρυξε το 2017 ως Διεθνές Έτος Αειφόρου Τουρισμού, όλα ακούγονταν εξαιρετικά θεωρητικά και σίγουρα όχι άμεσα υλοποιήσιμα. Όπως όμως συνέβη και με άλλους τομείς, η πανδημία επιτάχυνε τις εξελίξεις και σε αυτό το θέμα. Οι ταξιδιώτες άλλαξαν τον τρόπο που σκέφτονται και σχεδιάζουν τα ταξίδια τους και μια από τις πιο διαδεδομένες προτεραιότητές τους είναι η υιοθέτηση φιλικών προς τον πλανήτη πρακτικών.

Οι επιχειρηματίες δεν είχαν παρά να αφουγκραστούν τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών και να προσπαθήσουν να τις ικανοποιήσουν. Ακόμα και τα μεγάλα -και συχνά «δυσκίνητα»- τουριστικά brands, μπαίνουν δυναμικά στη συμμόρφωση για αειφορία. Η υιοθέτηση τέτοιων πρακτικών και από τους μεμονωμένους επιχειρηματίες, είναι πλέον μονόδρομος.

Στόχος της Accor το μηδενικό αποτύπωμα μέχρι το 2050
«Οι φιλικές προς τον πλανήτη προτεραιότητες θα πρέπει να υπαγορεύουν τις αποφάσεις του αύριο», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accor, Sébastien Bazin, μιλώντας στο International Hospitality Investment Forum στο Βερολίνο. Μάλιστα η γαλλική εταιρεία προσέλαβε πέρυσι τον Brune Poirson, πρώην μέλος του γαλλικού κοινοβουλίου και υφυπουργό για την περιβαλλοντική μετάβαση, στη θέση του υπεύθυνου βιωσιμότητας, αναλαμβάνοντας τη δέσμευση για μηδενικό αποτύπωμα μέχρι το 2050. Οι πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την ηλεκτροδότηση των ενεργειακών συστημάτων των ξενοδοχείων της αλυσίδας, εγκατάσταση φωτισμού LED χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας και εξάλειψη του πλαστικού μίας χρήσης μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Τι πρέπει να γίνει;
«Η κλιματική αλλαγή συνιστά πιθανότατα τη μεγαλύτερη πρόκληση για τη βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού τις επόμενες δεκαετίες», σημειώνει στην πρόσφατη έκθεσή της για τον τουρισμό η Alpha Bank. Η μελέτη προτείνει την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και νέων προορισμών, π.χ. τουρισμός σε ορεινές περιοχές, αγροτουρισμός, ιατρικός τουρισμός, οικοτουρισμός κ.λπ. ως μέσο για τη διαφοροποίηση των κινδύνων που προκύπτουν από την κλιματική αλλαγή.

Είναι επίσης σημαντικό για τις τουριστικές επιχειρήσεις να επενδύσουν σε πράσινες υποδομές, να υιοθετήσουν βιώσιμες πρακτικές, όπως η χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, η εφαρμογή προγραμμάτων εξοικονόμησης νερού και ενέργειας, η ανακύκλωση και η επεξεργασία των απορριμμάτων και η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Παράλληλα, είναι σημαντικό να υποστηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες, μέσω της προώθησης τοπικών προϊόντων και της πρόσληψης τοπικού προσωπικού. Η μελέτη προτείνει την αξιοποίηση του σχεδίου ανάκαμψης η «Επόμενη Γενιά ΕΕ» (NGEU), που υιοθέτησε η Ευρωπαϊκή Ένωση για την καταπολέμηση των αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας, στο οποίο οι πρωτοβουλίες για την πράσινη και την ψηφιακή μετάβαση αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες.

Τήλος: Στο 80% η ανακύκλωση αποβλήτων

Παρουσιάστηκε στην Τήλο το πρόγραμμα Just Go Zero Tilos, που αποσκοπεί στη δημιουργία ενός νέου υποδείγματος ολοκληρωμένης διαχείρισης στερεών αποβλήτων. Το πρόγραμμα, που υλοποιείται από τον Δήμο Τήλου, τον Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦοΔΣΑ) Νοτίου Αιγαίου και την εταιρεία Polygreen, ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο με εντυπωσιακά έως τώρα αποτελέσματα.

Οι βασικοί στόχοι του έργου είναι η μεγιστοποίηση της ανακύκλωσης και της ανάκτησης υλικών και η απαλλαγή του νησιού από την ανάγκη ταφής αποβλήτων με την οριστική διακοπή λειτουργίας του χώρου υγειονομικής ταφής.

Η συλλογή των αποβλήτων γίνεται σε ειδικούς συλλέκτες που έχουν τοποθετηθεί στις κατοικίες, τις επιχειρήσεις και τα υπόλοιπα κτίρια του νησιού (δημοτικές υπηρεσίες, σχολεία κ.λπ.), τα οποία διαχωρίζονται στην πηγή σε τρία ρεύματα: Βιοαπόβλητα, ανακυκλώσιμα υλικά, μη ανακυκλώσιμα υλικά. Από την έναρξη του έργου τον περασμένο Δεκέμβριο, το ποσοστό ανακύκλωσης έχει αυξηθεί εντυπωσιακά καθώς αγγίζει το 80%.

Στην παρουσίαση του προγράμματος βρέθηκαν οι Υπουργοί Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, και Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος.

Skiathos Palace Cup: Η καλύτερη προβολή για το νησί των Σποράδων

Την αξία της ανάπτυξης αθλητικού τουρισμού για έναν προορισμό απέδειξε για άλλη μια χρονιά ο ιστιοπλοϊκός αγώνας Skiathos Palace Cup που διοργανώθηκε το τριήμερο 6-8 Μαΐου. Το νησί γέμισε με ιστιοπλόους αλλά και φίλους του αθλήματος, ενισχύοντας την τοπική οικονομία σε μια περίοδο χαμηλής ακόμα τουριστικής κίνησης.

Οι μαγευτικές Κουκουναριές αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό για να διεξαχθεί ο αγώνας τύπου match race. Το Skiathos Palace Cup αποτέλεσε την τρίτη στάση του Hellenic Match Racing Tour, το επίπεδο του αγώνα ήταν πραγματικά υψηλό με έντονο συναγωνισμό, αποτελώντας μια πραγματική διαφήμιση για το άθλημα αλλά και το μαγικό νησί της Σκιάθου.

Νικήτρια ομάδα αναδείχθηκε η Omicron Sailing Team του Βασίλειου Γουργιώτη, εξασφαλίζοντας παράλληλα και τη συμμετοχή της στον μεγάλο τελικό της Αθήνας τον προσεχή Σεπτέμβριο. Δεύτερη ήταν η Lucas Sailing Team του Γεώργιου Παναγιωτίδη και τρίτη η Navlomenoi Sailing Team του Ρωμύλου Πολιτόπουλου.

Εκτός από τους νικητές και άλλοι σπουδαίοι ιστιοπλόοι μετείχαν στον αγώνα, όπως η Μαρία Μπόζη, με μετάλλια σε κορυφαίους διεθνείς αγώνες, η οποία συνεργάστηκε με τον Νικόλαο Παπαγεωργίου, έμπειρο προπονητή και γνώστη του match race, καθώς και οι Γιώργος Παναγιωτίδης της LUCAS TEAM και Βασίλειος Γουργιώτης, πολυπρωταθλητής στα 420 και 470, skipper της Omicron Sailing team.

Πέρα από τις ιστιοπλοϊκές μονομαχίες, στο πλαίσιο του Skiathos Palace Cup διοργανώθηκαν και πολλές παράλληλες εκδηλώσεις.

Οι ιστιοπλόοι έμειναν στο πολυτελές ξενοδοχείο Skiathos Palace, μεγάλο χορηγό του αγώνα. Οι ανακαινισμένοι χώροι του, το επίπεδο του service, η θέα που έκοβε την ανάσα και η ιδανική τοποθεσία επάνω από τις Κουκουναριές, έκαναν ιδανική την παραμονή στη Σκιάθο και μάγεψαν τους ιστιοπλόους και τους επισκέπτες του ξενοδοχείου και όλοι συμφώνησαν ότι θα επιστρέψουν και πάλι στο νησί.

Η αυλαία του Skiathos Palace Cup έπεσε με τις απονομές και με την κοινή πεποίθηση όλων, ότι ο συγκεκριμένος αγώνας αποτελεί την καλύτερη προβολή για το πανέμορφο νησί των Σποράδων.

Η ActiveMedia Group σε συνέδριο για τον αθλητικό τουρισμό στην Κύπρο
Η εταιρεία αθλητικού τουρισμού ActiveMedia Group συμμετείχε στο Συνέδριο Αθλητικός Τουρισμός και Βιομηχανία ως καλεσμένη από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού (Κ.Ο.Α.) και την Επιτροπή Αθλητικού Τουρισμού του Κ.Ο.Α. στις 11 Μαΐου 2022 στο ξενοδοχείο Hilton στη Λευκωσία, Κύπρο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ActiveMedia Group, κ. Άκης Τσόλης, μίλησε για τις διακοπές σε συνδυασμό με αθλητικές δραστηριότητες, παρουσιάζοντας επιτυχημένες και βραβευμένες διοργανώσεις αθλητικού τουρισμού της Ελλάδας όπως ο Αυθεντικός Μαραθώνιος Κολύμβησης, το Navarino Challenge, το Santorini Experience, το Messinia Pro-Am και το Greek Maritime Golf Event και σημαντικά στατιστικά στοιχεία για την πορεία του ελληνικού αθλητικού τουρισμού.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου δήλωσε: «Οι διοργανώσεις πρέπει πάντα να συνδυάζουν την ομορφιά ενός τόπου με τις αντίστοιχες προσφερόμενες τουριστικές υποδομές. Οι ιδιώτες πρέπει να βάζουν την τεχνογνωσία, την επικοινωνία, την οργάνωση και να συντονίζουν τις ενέργειές σε συνεργασία με τους εκάστοτε τοπικούς φορείς και φυσικά με τα ξενοδοχειακά καταλύματα».

Η ActiveMedia Group σε συνέδριο για τον αθλητικό τουρισμό στην Κύπρο

Η εταιρεία αθλητικού τουρισμού ActiveMedia Group συμμετείχε στο Συνέδριο Αθλητικός Τουρισμός και Βιομηχανία ως καλεσμένη από τον Κυπριακό Οργανισμό Αθλητισμού (Κ.Ο.Α.) και την Επιτροπή Αθλητικού Τουρισμού του Κ.Ο.Α. στις 11 Μαΐου 2022 στο ξενοδοχείο Hilton στη Λευκωσία, Κύπρο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ActiveMedia Group, κ. Άκης Τσόλης, μίλησε για τις διακοπές σε συνδυασμό με αθλητικές δραστηριότητες, παρουσιάζοντας επιτυχημένες και βραβευμένες διοργανώσεις αθλητικού τουρισμού της Ελλάδας όπως ο Αυθεντικός Μαραθώνιος Κολύμβησης, το Navarino Challenge, το Santorini Experience, το Messinia Pro-Am και το Greek Maritime Golf Event και σημαντικά στατιστικά στοιχεία για την πορεία του ελληνικού αθλητικού τουρισμού.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου δήλωσε: «Οι διοργανώσεις πρέπει πάντα να συνδυάζουν την ομορφιά ενός τόπου με τις αντίστοιχες προσφερόμενες τουριστικές υποδομές. Οι ιδιώτες πρέπει να βάζουν την τεχνογνωσία, την επικοινωνία, την οργάνωση και να συντονίζουν τις ενέργειές σε συνεργασία με τους εκάστοτε τοπικούς φορείς και φυσικά με τα ξενοδοχειακά καταλύματα».

Κρήτη: Σεμινάρια για υγειονομικά πρωτόκολλα στον τουρισμό

Η Περιφέρεια Κρήτης για τρίτη συνεχή χρονιά διοργανώνει το εκπαιδευτικό σεμινάριο σε εργαζομένους στον τουρισμό, σχετικά με την τήρηση των μέτρων προστασίας από την COVID-19, τον SARS_COV-2 κι άλλους υγειονομικούς κινδύνους. Ο φετινός κύκλος, εκτός από την κάλυψη της κείμενης Νομοθεσίας, ΦΕΚ 2134Β – 30.4.2022, εστιάζει στην εκπαίδευση του προσωπικού για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων σύμφωνα με τις υπηρεσίες και τα τμήματα μιας τουριστικής επιχείρησης.

Η εκπαίδευση αφορά: Τις πηγές και τους τρόπους μετάδοσης του ιού με όλες τις επιστημονικές εξελίξεις, τις διαδικασίες ενημέρωσης των υπευθύνων του καταλύματος και των πελατών, τις μεθόδους και την επικοινωνιακή προσέγγιση των επισκεπτών, τη διαχείριση σε περίπτωση κρούσματος στο προσωπικό, τις μεθόδους και τις πρακτικές για τον καθαρισμό και την απολύμανση εντοπισμένων σημείων με βάση την επικινδυνότητα, σε κάθε σημείο του καταλύματος, υποδοχή, εστίαση, Κουζίνα, Κολυμβητικές δεξαμενές & συντήρηση, την τήρηση βασικών μέτρων διασποράς της COVID-19, όπως αυτή ισχύει σήμερα.

Σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο η εκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Η προθεσμία ολοκλήρωσης εκπαίδευσης και πιστοποίησης γνώσεων για το συντονιστή ορίζεται η 1η Ιουνίου 2022.
Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλουν την αίτηση εγγραφής και θα ενημερωθούν σχετικά με τις ώρες και τους τομείς εδώ.

The Foundry: Το speakeasy rooftop garden της Αθήνας

Ακολουθώντας την τάση της αγοράς αλλά και του κοινού που αναζητά εμπνευσμένα κοκτέιλ, το δροσερό και σκιερό rooftop garden του The Foundry Suites Athens στου Ψυρρή, εστιάζει τη φετινή του πρόταση στα signature cocktails και στη φρέσκια πίτσα, που είναι από τα πιο δημοφιλή finger food.

Το εκλεκτικό και φιλόξενο boutique hotel είναι σχεδιασμένο από τους αρχιτέκτονες Μιλτιάδη Πορτοκάλη και Έφη Μαλανδράκη οι οποίοι μετέτρεψαν το ιδιαίτερο κτήριο του 1930 που παλαιότερα λειτουργούσε ως στοιχειοχυτήριο, ώστε να αποτελεί μέρος της αθηναϊκής ιστορίας και του βιοτεχνικού χαρακτήρα της συνοικίας του Ψυρρή. Διατηρώντας τον χαρακτήρα του και τα ξεχωριστά αρχιτεκτονικά του στοιχεία, δένει με τη σύγχρονη αρχιτεκτονική και το design.

Στην όμορφη ταράτσα του, με θέα στην Ακρόπολη και τον λόφο του Φιλοπάππου φέτος η Αναστασία Τριανταφυλλίδη -γνωστή από τη θητεία της πίσω από τις μπάρες των Noel, Zurbaran Athens, Frater and Soror και Odori-, αναδεικνύει τα φρέσκα μυρωδικά, τα φρούτα και τα μπαχαρικά της ελληνικής γης και της Μεσογείου στα 12 cocktails, που έχουν ονόματα εμπνευσμένα από το ελληνικό δωδεκάθεο, προσφέροντας μια εσάνς ελληνικής ιστορίας.

Πικάντικη τεκίλα με κολοκυθάκι και ντομάτα στον «Ήφαιστο», ρούμι με κακάο και βερίκοκα στην «Αφροδίτη», μπέρμπον με κεράσι, μαύρη σοκολάτα και μπαχαρικά στον «Άρη», λευκό βερμούτ με καρύδα και μπανάνα στην «Άρτεμη».

Παράλληλα, ο chef Δημήτρης Πελέκης δημιουργεί φρέσκες Neapolitan style πίτσες με απρόσμενα υλικά, όπως η ιδιαίτερη Καρμπονάρα, με παστό κρόκο αυγού και crispy bacοn, η πίτσα με ντομάτα Σαν Μαρτσάνο, καυτερό μέλι και μοτσαρέλα αλλά και η πίτσα με φρέσκια μαύρη καλοκαιρινή τρούφα από τη Δράμα.

Εκτός από τα κοκτέιλ, προτείνονται μπύρες από ελληνικά microbreweries και 12 κρασιά Ελλήνων παραγωγών -όσοι και οι Θεοί του Ολύμπου- με τη λίστα να περιλαμβάνει και κρασιά φυσικής οινοποίησης και βιοδυναμικής καλλιέργειας, ευθυγραμμισμένη με μια ακόμη τάση της εποχής.

Μελέτη για τις χορτοφαγικές συνήθειες των Ελλήνων

O Σύλλογος Ελλήνων Χορτοφάγων (HellasVeg), που ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2021 με βασικό στόχο την προώθηση της χορτοφαγίας, σε εθνικό αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αποφάσισε να προχωρήσει στην εκπόνηση μελέτης για τις διατροφικές συνήθεις των Ελλήνων και να καταγράψει την προτίμησή τους σε ζωικές ή φυτικές πρωτεΐνες.

Την μελέτη υποστηρίζει και η EVU και τα αποτελέσματά της θα είναι συγκρίσιμα με άλλες παρόμοιες μελέτες που έχει διεξάγει η EVU σε άλλες 10 Ευρωπαϊκές χώρες. Μέσω αυτής της μελέτης θα αναδειχθεί για πρώτη φορά η ακριβής καταναλωτική τάση των Ελληνικών νοικοκυριών σε θέματα που σχετίζονται με την χορτοφαγία, την κρεατοφαγία, την κατανάλωση ιχθυρών και αυγών. Η μελέτη στοχεύει επίσης στην ποσοτικοποίηση αυτών των προτιμήσεων και στην σύγκριση τους με όσα ορίζει η Ευρωπαϊκή πολιτική κατά του καρκίνου, αλλά και οι διεθνείς τάσεις για την υγιεινή διατροφή του ανθρώπου.

Η HellasVeg στοχεύει στην προώθηση του χορτοφαγικού τρόπου ζωής στην Ελληνική κοινωνία, χωρίς αποκλεισμούς και δογματισμούς, αλλά και στην προτροπή του σύγχρονου ανθρώπου, να αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί, τόσο απέναντι στον εαυτό του όσο και στο περιβάλλον. Πεποίθηση της HellasVeg, είναι ότι τα μικρά βήματα του καθενός χωριστά, μπορούν και κάνουν τη διαφορά στη μεγάλη εικόνα της εξέλιξης του ανθρώπου επάνω στη Γη.

Μέσα στο πρώτο έτος λειτουργίας ανέπτυξε σημαντική δράση κι έγινε επίσημα μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Xορτοφάγων (ΕVU- www.euroveg.eu), που αποτελεί και τον κύριο κοινωνικό εταίρο σε επίπεδο ΕΕ, για την ανάδειξη της υιοθέτησης από τους Ευρωπαίους της χορτοφαγίας αλλά και της εφαρμογής πολιτικής από την ΕΕ και από τις κυβερνήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση.

Στις δράσεις ήταν και η συμμετοχή στο κίνημα StopAm171, που κατάφερε να αποτρέψει μια σειρά από περαιτέρω περιορισμούς στα φυτικά μη-γαλακτοκομικά τρόφιμα (η οποία είναι ήδη η πιο περιορισμένη κατηγορία τροφίμων στην ΕΕ), δημιουργώντας μια Ελληνική Συμμαχία, στην οποία εντάχθηκαν, μεταξύ άλλων, και οι σημαντικότερες επιχειρήσεις του Ελληνικού κλάδου plant-based προϊόντων. Τελικά η Τροπολογία αποσύρθηκε τον περασμένο Απρίλιο, καταγράφοντας μία σημαντική νίκη του διεθνούς κινήματος για να την ανάπτυξη της χορτοφαγίας.

Coffee Brew Bar στα Καφεκοπτεία Λουμίδη

Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη με 102 χρόνια εμπειρία στον χώρο του καφέ, παρουσιάζουν το νέο τους Project στο flagship store της Ομόνοιας μέσα από το Coffee Brew Bar. Με έμφαση στον espresso και με state of the art εξοπλισμό, η εταιρεία εισέρχεται δυναμικά στην αγορά του σερβιριζόμενου καφέ, με σκοπό να αξιοποιήσει τις γνώσεις και τη μακρόχρονη εμπειρία της στον κλάδο.

Η εξειδικευμένη ομάδα παραγωγής των Καφεκοπτείων Λουμίδη επίλεξε προσεκτικά ποικιλίες καφέ από όλο τον κόσμο, δημιούργησε μοναδικούς συνδυασμούς και μελέτησε το ιδανικό roasting προφίλ κάθε χαρμανιού, ώστε να πετύχει άριστα τελικά προϊόντα espresso.

Οι άρτια εκπαιδευμένοι και εξειδικευμένοι Βaristi παρασκευάζουν και σερβίρουν στους πελάτες τον αγαπημένο τους καφέ, ενώ παράλληλα τους “ξεναγούν” στα διαφορετικά coffee blends αλλά και single origins.

Εκτός από τους espresso, στο Coffee Brew Bar υπάρχουν και single origin καφέδες φίλτρου που εκχυλίζονται με τη μέθοδο του pour-over με νερό συγκεκριμένων προδιαγραφών (τιμές PH/ασβέστιο/μαγνήσιο/ολική σκληρότητα κ.ά.), ώστε να αναδεικνύονται στο μέγιστο όλα τα χαρακτηριστικά τους. Και φυσικά, ο παραδοσιακός ελληνικός καφές των Καφεκοπτείων Λουμίδη στη χόβολη, στην κλασική εκδοχή του ή με μικρά twists (εκχύλιση & συνταγές) που τον απογειώνουν.

Το design του shop in shop επιμελήθηκε η Stirixis Group, χρησιμοποιώντας στοιχεία της υπάρχουσας ταυτότητας των Καφεκοπτείων Λουμίδη.

Τα Coca-Cola Magic Tables 10 – 22 Μαΐου

Φέτος, η Coca-Cola συστήνει τα Coca-Cola MagicTables για να θυμίσει πόσο σημαντικό είναι να βρίσκουμε χρόνο να επικοινωνούμε με την οικογένειά μας, τους φίλους και τους αγαπημένους μας. Με ένα μοναδικό σκηνικό μαγικού τραπεζιού και πολλές εκπλήξεις, η Coca-Cola θα ταξιδέψει στις τρεις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, Αθήνα (10 -15 Μαΐου), Θεσσαλονίκη (17-19 Μαΐου) και Πάτρα (21- 22 Μαΐου).

Σε κάθε μαγικό τραπέζι, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν ένα μοναδικό σκηνικό και να κερδίσουν μοναδικά Coca-Cola δώρα. Επίσης η Coca-Cola καλεί τους επισκέπτες του Μαγικού της Τραπεζιού να μοιραστούν τη φωτογραφία τους στα Social Media με το #magictablesGR και να μπουν στην κλήρωση για να κερδίσουν ένα από τα 100 Real Magic Boxes, ενώ ένας μεγάλος τυχερός θα κερδίσει ένα δείπνο για εκείνον και τους αγαπημένους του με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.

Παράλληλα, για κάθε φωτογραφία με το #magictablesGR, προσφέρει 10 πλήρη γεύματα σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη, μέσω της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας «Δείπνο Αγάπης», με στόχο να ξεπεράσει τα 16.000 γεύματα.