Η Αθήνα «συστήνεται» στις διεθνείς τουριστικές αγορές ως ένας δυναμικός και βιώσιμος προορισμός, μέσω του 8ου Travel Trade Athens. Η διοργάνωση – θεσμός του Δήμου Αθηναίων που υλοποιείται μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (ΕΤΟΑ), φιλοξενεί χθες και σήμερα στην Αθήνα περισσότερους από 160 εκπροσώπους σημαντικών εταιρειών της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας, καθώς και δέκα εκπροσώπους από σημαντικά διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, που μέσα από τη διοργάνωση, θα προβάλλουν τον προορισμό σε όλο τον κόσμο.
Με το φετινό Travel Trade Athens, η ελληνική πρωτεύουσα απευθύνεται σε βασικές αγορές – στόχους στην Ευρώπη, τη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και τη Μέση Ανατολή. Στο 8ο Travel Trade, συμμετέχουν περισσότεροι από 70 εκπρόσωποι ξένων εταιρειών από τον ευρύτερο κλάδο του τουρισμού και των εκδηλώσεων και αντίστοιχα 90 ελληνικές επιχειρήσεις. Οι προγραμματισμένες B2B συναντήσεις εκτιμάται ότι, αυτές τις δύο ημέρες, θα ξεπεράσουν τις 1.400 και βασικός στόχος είναι μέσα από αυτές να συναφθούν οι περισσότερες δυνατές συμφωνίες για συνεργασίες που μελλοντικά θα ενισχύσουν την οικονομία της Αθήνας.
Η Αθήνα, κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός
«Athens is back, ή αλλιώς η Αθήνα επέστρεψε», τόνισε ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε χθες. «Η Αθήνα, τα τελευταία χρόνια -κι αυτό φαίνεται από τις μετρήσεις- έχει αναδειχθεί σε προορισμό επιλογής για “city break”, για επαγγελματικά ταξίδια, για επενδύσεις και για κινηματογραφικές παραγωγές», ανέφερε ο κ. Μπακογιάννης, σημειώνοντας ότι «όταν επενδύουμε στην ποιότητα ζωής των μονίμων κατοίκων, τότε επενδύουμε και στην Αθήνα ως προορισμό για τους επισκέπτες».
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, ανέφερε: «Με χαρά βλέπουμε ότι οι επενδύσεις στο προϊόν της Αθήνας, με νέα μεγάλα ξενοδοχεία, boutique hotels, ανανεωμένα καταλύματα, εστιατόρια, χώρους πολιτισμού, αλλά και νέα προϊόντα και εμπειρίες, συνεχίστηκαν και τα χρόνια της πανδημίας» και απαρίθμησε τις επενδύσεις της Aegean στον προορισμό με το νέο Business Lounge της στην extra Schengen περιοχή του Αεροδρομίου της πόλης, την ενίσχυση της συνδεσιμότητάς της με 20 νέους προορισμούς αλλά και στο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου.
Η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, αναφέρθηκε στη στενή συνεργασία των φορέων για την ανάδειξη της πόλης ως βιώσιμου προορισμού και στην προβολή της ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΤΑ, Βαγγέλης Βλάχος, αναφέρθηκε από την πλευρά του στο ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο του Δήμου Αθηναίων ώστε να αποκτήσει η Αθήνα τη θέση που της αξίζει διεθνώς ως μια ελκυστική, προσβάσιμη και βιώσιμη πόλη.
Σημειώνεται ότι από το 2013, το Travel Trade Athens έχει φιλοξενήσει πάνω από 600 buyers από 35 χώρες του κόσμου και έχει μεσολαβήσει για περισσότερες από 17.000 B2B συναντήσεις. Η διήμερη διοργάνωση περιλαμβάνει επίσης μία σειρά από αυθεντικές εμπειρίες στην πόλη, καθώς και εκδηλώσεις και σεμινάρια για τους συμμετέχοντες.