Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία του Athens Urban Hotels και τι ακριβώς είναι αυτή η πλατφόρμα;

Τ.Β.: To Athens Urban Hotels γεννήθηκε το 2018 αρχικά σαν σελίδα μέσα από τα Social Media με σκοπό την ανάδειξη των μικρών ξενοδοχείων που κάνουν τα τελευταία χρόνια την εμφάνισή τους κυρίως στο κέντρο της Αθήνας.

Tο ολοκαίνουριο site των Athens Urban Hotels www.athensurbanhotels.com που ανέβηκε on air πριν λίγους μήνες δεν είναι ένα συνηθισμένο directory ξενοδοχείων, αλλά ένα σύγχρονο, με μοντέρνα αισθητική hotel blog που παρουσιάζει τα μικρά διαμάντια της Αθήνας μέσα από την προσωπική ματιά έμπειρων δημοσιογράφων.

Ποια είναι κάποια από τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που συναντάμε σήμερα σε αθηναϊκά ξενοδοχεία;

Τ.Β.: Τα όρια ανάμεσα σε ένα ξενοδοχείο με την κλασική έννοια, κι ένα υβριδικό new age κατάλυμα σε λογική rent apartments με παροχές όμως ξενοδοχείου, είναι δυσδιάκριτα. Ωστόσο όλα αποτελούν προτάσεις διαμονής που δίνουν έμφαση στο ιδιαίτερο design, τις εξαιρετικές παροχές, τη smart φιλοσοφία ανεβάζοντας τον πήχη ψηλά.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι καθιερώνεται σταδιακά και η τάση του aparthotel, το οποίο συνεχώς κερδίζει έδαφος καθώς πολλές από τις νέες αφίξεις περιλαμβάνουν εκτός από δωμάτια, σουίτες και πολυτελή apartments διαθέσιμα για μεγαλύτερο χρόνο μίσθωσης.

Πόσο σημαντικό είναι τελικά το storytelling και ποια είναι κάποια καλά παραδείγματα;

Τ.Β.: Το storytelling είναι ένα επικοι­νωνιακό εργαλείο που επιτρέπει στα brands να ξεχωρίσουν από τον αντα­γωνισμό και να έρθουν σε πιο άμε­ση επαφή με τους πελάτες τους. Διη­γούμενες μια ιστορία, οι επιχειρήσεις διεκδικούν δευτερόλεπτα προσοχής από ακροατήρια που βομβαρδίζονται κάθε στιγμή από χιλιάδες εικόνες και ερεθίσματα. Είναι σημαντικό, λοιπόν, η εικόνα ενός ξενοδοχείου να ανανεώνεται και να υπόσχεται μοναδικότητα.

Μερικά από τα παραδείγματα μικρών ξενοδοχείων στην Αθήνα με storytelling στα social media θα έλεγα πως είναι το Monsieur Didot, το Moon and Stars, το Mona Athens και το Gatsby.

Ποια είναι κάποια από τα openings που περιμένουμε για το επόμενο διάστημα;

Τ.Β.: Τα επόμενα χρόνια εκτός από τα μικρά ανεξάρτητα boutique hotels που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια στις γειτονιές του κέντρου, αναμένουμε την εμφάνιση καταλυμάτων και concept διαμονής μεγάλων αλυσίδων όπως η Hilton, η Marriott, η Radisson, η Accor, η Brown, η Fattal και η Hyatt που ισχυροποιούν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά με νέα πολυτελή brands στην Αθήνα και όχι μόνο.

Πιο συγκεκριμένα. Αισθητή έχει κάνει ήδη την παρουσία της η ισραηλινή αλυσίδα Brown Hotels με 5 boutique hotels στο κέντρο της Αθήνας την ώρα που σε εξέλιξη βρίσκεται και η μετατροπή άλλων ακινήτων σε νέα ξενοδοχεία.

To πρώην Esperia θα επανεκκινήσει ως ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων με την ονομασία NYX Athens, ενώ πολύ σύντομα θα «ζωντανέψει» από τη Zeus International και το 7όροφο κτίριο στο οποίο στεγαζόταν το ξενοδοχείο Κάνιγγος 21.

Ανάμεσα στις νέες αφίξεις και το smart hotel The Cohort Athens, το πρώτο μέλος της εταιρείας Λιβανέζικων συμφερόντων στην Ελλάδα.

Η μεταμόρφωση του Ledra Marriott της Λεωφόρου Συγγρού σε Grand Hyatt Athens από τον αμερικανικό κολοσσό Hines ήταν μόνο η αρχή.

Δύο ξενοδοχεία της Radisson ανοίγουν προσεχώς στο κέντρο της πρωτεύουσας, ενώ Κινεζικών συμφερόντων είναι το 4άστερο Omega Hotel που θα προστεθεί στις προτάσεις διαμονής στην περιοχή της Ομόνοιας.

Εντός του 2024 αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής ενός πολυτελούς boutique hotel στο νεοκλασικό της Ζαλοκώστα από τον όμιλο Λάμψα.

Για τα νότια της πόλης, συγκεκριμένα για τη Γλυφάδα, έβαλε πλώρη το 5άστερο One and Only Aethesis, ενώ το 2024 αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό το Hampton by Hilton Piraeus στον Πειραιά.

Τέλος, μην ξεχνάμε μια από τις πολύ αναμενόμενες αφίξεις για το 2024, η «επιστροφή» του Hilton ως Conrad με δωμάτια, σουίτες και ιδιωτικές κατοικίες. Και ο χάρτης της ξενοδοχειακής σκηνής συνεχίζει να μεγαλώνει.