Ποια τα βασικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου;
Χ.Ν.: Το NIKO Seaside Resort MGallery συνδυάζει τον χαρακτήρα του resort και city hotel αφού βρίσκεται στο κέντρο του Αγίου Νικολάου αλλά απολαμβάνει εξαιρετική θέα προς τον κόλπο του Μιραμπέλλο. Το υδάτινο στοιχείο είναι κυρίαρχο και τα 92 από τα 141 μας δωμάτια διαθέτουν δική τους πισίνα plunge pool. Τα MGallery διακρίνονται επίσης για την αγάπη τους για την τέχνη και το lifestyle. Τους χώρους μας κοσμούν έργα Ελλήνων καλλιτεχνών, όπως πίνακες του Γεώργιου Σταματάκη, φωτιστικά του Στάθη Λαγουδάκη, διακοσμητικά του Γιώργου Τσεριώνη, κεραμικά του Μανούσου Χαλκιαδάκη, γλυπτό του Παναγιώτη Ανδρέου και τοιχογραφία του Ηλία Παπαηλιάκη. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία της MGallery, το NIKO Seaside Resort συνδέεται με την πολιτιστική παράδοση του νησιού. Αφηρημένα αλλά και πιο παραστατικά έργα τέχνης, κοσμούν όλους τους χώρους, ενώ η αρχαϊκή γραφή δεσπόζει στο lobby restaurant του ξενοδοχείου επισημαίνοντας τη σύνδεσή του με τον τόπο.
Ποιο το ύφος της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησής του; Πόσο έντονη είναι η παρουσία της τεχνολογίας;
Χ.Ν.: Την αρχιτεκτονική του ξενοδοχείου υπογράφουν τρία γραφεία. Το 3ΧΝ στη Δανία ανέλαβε τις όψεις και τον εσωτερικό σχεδιασμό, το Διάρχων τη γενική αρχιτεκτονική μελέτη και το Inedito τα εστιατόρια, τα μπαρ την πισίνα και τα καθιστικά του 8ου ορόφου. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι κατά κύριο λόγο ελληνικά όπως, για παράδειγμα, τα σητειακά μάρμαρα στα μπάνια.
Το ξενοδοχείο αξιοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Διαθέτει από συστήματα αυτοματισμού BMS – ΚΝΧ, μέχρι αντλίες inverter και συστήματα VRV και VAV. Με τις τεχνολογίες αυτές επιτυγχάνουμε σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας. Πολύ σημαντική για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα ήταν και η απόφαση να διατηρηθεί το προϋπάρχον κτίριο του ξενοδοχείου Coral και να ανακαινιστεί ριζικά ώστε να δημιουργηθεί το NIKO Seaside Resort MGallery.
Εφαρμόζετε πρότυπα αειφορίας;
Χ.Ν.: Το 85% του μενού μας αποτελείται από τοπικά προϊόντα -είτε από την Κρήτη, είτε από την Ελλάδα. Η κουζίνα μας επιλέξαμε να είναι κρητική και ελληνική ώστε να προβάλει τα χαρακτηριστικά του τόπου.
Επίσης, κάνουμε ανακύκλωση πλαστικού, γυαλιού και χαρτιού σε συνεργασία με τον Δήμο και μία ιδιωτική εταιρεία. Σύντομα πρόκειται να εγκατασταθούν και φωτοβολταϊκά πάνελ για την ενίσχυση της παραγωγής ενέργειας φιλικής προς το περιβάλλον.
Τι είδους εμπειρίες προτείνετε στον φιλοξενούμενο;
Χ.Ν.: Τα MGallery ως brand δίνουν έμφαση στις εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο φιλοξενούμενος. Θέλοντας να προβάλουμε τη Σπιναλόγκα, το πιο κοντινό μνημείο στο ξενοδοχείο μας, έχουμε οργανώσει μια επίσκεψη με ξεναγό που καλύπτει όλη την ιστορία του νησιού από τα ενετικά χρόνια μέχρι τα οθωμανικά και την αποικία των λεπρών. Η εκδρομή συνεχίζεται με μια βουτιά σε παραλία πίσω από την Κολοκύθα και ένα πικ νικ με κρητικό κρασί και τυρί. Μια άλλη ξεχωριστή εμπειρία που παρέχουμε είναι αυτή της δημιουργίας ενός προσωπικού αρώματος με την καθοδήγηση του Μανούσου Πεδιαδίτη της Bioaroma. O φιλοξενούμενος δηλώνει τις προτιμήσεις του και ο perfume master δημιουργεί για αυτόν ένα προσωπικό άρωμα με βάση τα κρητικά βότανα.
Γιατί επιλέξατε τη λύρα ως iconic object του ξενοδοχείου;
Χ.Ν.: Κάθε MGallery διαθέτει το δικό του iconic object και η κρητική λύρα συμβολίζει για μας την κρητική φιλοξενία και το κρητικό πνεύμα. Σαν διακοσμητικό στοιχείο υπάρχει στο lobby και στο εστιατόριο, ενώ θα φτιάξουμε επίσης εικαστικά αντικείμενα που θα κοσμούν άλλα σημεία του ξενοδοχείου. Οι φιλοξενούμενοι ρωτάνε για τη λύρα η οποία και αποτελεί ένα αντικείμενο γύρω από το οποίο χτίζουμε το storytelling μας. Το αφήγημα αυτό συμπληρώνουν οι γεύσεις που μπορεί να δοκιμάσει ο φιλοξενούμενος στο εστιατόριό μας και τα cocktail με βάση την τσικουδιά και τοπικά βότανα που θα βρει στο μπαρ. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η ανταπόκριση του κοινού είναι ήδη πολύ μεγάλη. Ανοίξαμε στα μέσα Απριλίου και κινηθήκαμε πολύ ικανοποιητικά τον Μάιο. Ο Ιούνιος ήταν εκπληκτικός μήνας και το ίδιο δείχνει και ο Ιούλιος.