Η ανακοίνωση της πώλησης του Kensho στη Μύκονο, στην Monterock International, στις αρχές Απριλίου, σήμανε το τέλος των πολύχρονων διαπραγματεύσεων μεταξύ του ιδιοκτήτη της πολυτελούς μονάδας στη γνωστή παραλία της Ψαρού, Γιώργου Νικητίδη και του εκπροσώπου της πολυεθνικής Πέτρου Στάθη.
ο ύψος της συναλλαγής δεν ανακοινώθηκε, όμως η είσοδος της Monterock στην Ελλάδα σηματοδοτεί μια νέα εποχή τόσο για το ίδιο το ξενοδοχείο όσο και για τη Μύκονο και την Ελλάδα γενικότερα.
Είναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του CEO της Monterock International, Alfredo Longo κατά την ανακοίνωση της απόκτησης του πρώην Kensho:
«Το N Hotel Mykonos, στη χρυσή αμμουδιά που έχει ‘υποκλιθεί’ το παγκόσμιο Jet set, αποτελεί το πρώτο ‘διαμάντι’ ενός πλέγματος επενδύσεων που φιλοδοξούμε να αναπτύξουμε στη Μύκονο». Και η ανακοίνωσε συμπλήρωνε: «Έχοντας ως κυρίαρχο στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη στην τουριστική βιομηχανία της χώρας, που εμπιστεύονται μεγάλα fund κι αναδεικνύεται σε έναν από τους κορυφαίους -σε διεθνές επίπεδο- προορισμούς, η Monterock International αναμένεται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της, με ακόμη πιο έντονο ρυθμό. Ξενοδοχειακά brands όπως One&Only και Aman Resorts είναι ανάμεσα σε εκείνα που μέσα στο επερχόμενο χρονικό διάστημα θα προστεθούν στο χαρτοφυλάκιό (portfolio) της».
Χθες λοιπόν άνοιξε τις πόρτες του το N Hotel Mykonos με μια σειρά από νέες πινελιές για τους επισκέπτες που αναζητούν παγκοσμίου επιπέδου φιλοξενία δίπλα στο -προσβάσιμο από λίγους- Nammos.